quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 @ 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zeggen op een site die eigendom is van een Zwollenaar, met diverse Zwolse crewleden...
Oostenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hier in Zwollywood 30,6 graden.
De echte hitte zit vooral in het westen, geloof ik.
Het warmst was het vandaag in Westdorpe (Zeeuws-Vlaanderen), met 36,5 graden.
Dat helpt terwijl je er onder staat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb ook al een ice shower genomen, het helpt en het is lekker.
Het klopt wel wat ik zeg hoor. Zwolle is sterk vertegenwoordigd op FOK! (ook qua crew en crewgeschiedenis).quote:
Nee hoor. Ik zweet niet en ben nog vrij 'koel'.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat helpt terwijl je er onder staat.
Daarna krijg je die warmteklap gewoon 10x zo hard voor je bakkes terug.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt wel wat ik zeg hoor. Zwolle is sterk vertegenwoordigd op FOK! (ook qua crew en crewgeschiedenis).
Ik denk dat de piek in het westen hoger was, terwijl het daar meer afkoelt dan in het oosten. Inmiddels zijn we hier naar 30,4 graden, dus het schiet al mooi op....quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
OostenHier aan het westkust koelt het rond een uur of 10 flink af. Noordzee
Conclusie: zwolle is nederlands grootste autisten-stadquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt wel wat ik zeg hoor. Zwolle is sterk vertegenwoordigd op FOK! (ook qua crew en crewgeschiedenis).
Westside!quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
OostenHier aan het westkust koelt het rond een uur of 10 flink af. Noordzee
In je eerste zin spreek je jezelf tegenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat de piek in het westen hoger was, terwijl het daar meer afkoelt dan in het oosten. Inmiddels zijn we hier naar 30,4 graden, dus het schiet al mooi op....
Het punt was toch dat de wind vandaag juist uit een andere richting kwam? Daardoor was het verkoelende effect van de Noordzee (dat er normaal is) nu afwezig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:44 schreef Viro het volgende:
[..]
In je eerste zin spreek je jezelf tegenHoe kan het hier pieken als er wind vanaf de noordzee het westen afkoelt?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Conclusie: zwolle is nederlands grootste autisten-stad
Maar iedereen hier komt uit Den Haag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Conclusie: zwolle is nederlands grootste autisten-stad
Merk niet veel van het oostenwind, er is nu een lekker verkoelend briesjequote:Op woensdag 1 juli 2015 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het punt was toch dat de wind vandaag juist uit een andere richting kwam? Daardoor was het verkoelende effect van de Noordzee (dat er normaal is) nu afwezig.
Ik condoleer al die mensen met dat feit. Je zult er maar wonen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar iedereen hier komt uit Den Haag.
Wat nu?
Stenen gooien, fikkie steken en klagen over de politieheli.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nu?
Nee, jij kunt nu niet net iets te tof gaan doen met je Zwolle.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik condoleer al die mensen met dat feit. Je zult er maar wonen.
Op hoeveel Ft. ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stenen gooien, fikkie steken en klagen over de politieheli.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1450 ft op dit moment. Het is nu een EC-135, PH-PXF, Police06.
Dat is bijna fantastisch.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1450 ft op dit moment. Het is nu een EC-135, PH-PXF, Police06.
Heel fok bestaat niet uit fok!kers woonachtig in den haag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nu?
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij kunt nu niet net iets te tof gaan doen met je Zwolle.
Ik hoef maar 1 woord en emoticon gebruiken om jou de mond te snoeren:quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik condoleer al die mensen met dat feit. Je zult er maar wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont in Emmeloord, toch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
Zwolle is alleen leuk op 5 mei, voor de rest gewoon wegblijven daar.
Zoveel is beter, maar gewoon net even wat minder kut dan Zwolle.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar vergelijk het eens met Zwolle.
Jullie toren is wel beter.
Zo hé... Van Aartsen en daadkracht in één zin?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
Haha, de burgemeester heeft de demonstratie verboten!
Hij moet toch wat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé... Van Aartsen en daadkracht in één zin?
Kelder danquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen zolderkamer. Dan zou ik bij m'n bovenburen zitten.
Kunnen ze tenminste gaan rellen omdat hun recht op protest is ontnomenquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze tenminste gaan rellen omdat hun recht op protest is ontnomen
De shit is aan!twitter:PieterHofmann twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:12:16Na brommer komen nu honderden buurtbewoners toegestroomd. Afgekomen op geluid motor. #DenHaag reageer retweet
Beste grap van de dagquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
Ze willen ze naar het Malieveld sturen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Beste grap van de dagSchilderswijk valt niet op nederlands grond, al dat tuig heeft het stilletjes geannexeerd. We zouden het eigenlijk schijtwijk moeten noemen. Enige goede daar is de haagsche markt, meer niet.
twitter:omroepwest twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:18:10Inmiddels wordt de sfeer in de Schilderswijk grimmiger. Ongeveer 300 mensen bij politiebureau #mitch #denhaag reageer retweet
Hey, die staat onder mijn ctrl-vquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:18:10Inmiddels wordt de sfeer in de Schilderswijk grimmiger. Ongeveer 300 mensen bij politiebureau #mitch #denhaag reageer retweet
Nee joh, leef je uit.quote:
Lekker slimquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze willen ze naar het Malieveld sturen.
Ik ga nu niks meer typen. Heb de hele dag al berichten online gegooid.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, leef je uit.Ik weet niet of ik het ga trekken om weer alles intensief te gaan volgen.
Rambo Henk hier.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga nu niks meer typen. Heb de hele dag al berichten online gegooid.
Ik ga ff aan de slag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga nu niks meer typen. Heb de hele dag al berichten online gegooid.
NEE WANT DIE RELLEN HEBBEN ER NIKS MEE TE MAKEN HET GAAT OM DODE HENKIE!11quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
Die tweets en alles.
Is leuk voor de lurkers.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NEE WANT DIE RELLEN HEBBEN ER NIKS MEE TE MAKEN HET GAAT OM DODE HENKIE!11
Ieder x dat ik even een kijkje neem doe je zo gemeen tegen mijquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Dan gaan hier gewoon Elflettering en Triggeraap rellen.
Dat smaakt naar Cola met make- up of zo erin.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef Viro het volgende:
Ik haal ff mijn blikje coca cola vanilla uit de vriezer
Je moet er geen make-up in doen maar een schijfje limoen of citroenquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat smaakt naar Cola met make- up of zo erin.
Verwijdert dat die make up achtige smaakquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet er geen make-up in doen maar een schijfje limoen of citroen
Is dat waar Jeroen Pauw zich ontzettend op zat af te trekken, met dat livestreamen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
Livestream Yoki.
Met dank aan broeder Fylax.
https://www.periscope.tv/(...)Rpc0jYgKA4yiqg_Iig==
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt niet.
Elflettering gaat hier zo een splitsquote over houden.
Geen idee, kende het nog niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat waar Jeroen Pauw zich ontzettend op zat af te trekken, met dat livestreamen?
Zo doet -ie tegen iedereen. Je moet je pas zorgen gaan maken als -ie overdreven vriendelijk doet. Gemiddeld is dat één keer per maand, als -ie ongesteld is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ieder x dat ik even een kijkje neem doe je zo gemeen tegen mij
Ik snap er geen moer van.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt niet.
Elflettering gaat hier zo een splitsquote over houden.
Ik zit nu ff op de FP.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
Hey Yoki, als jij al die updates nou hier even post:
NWS / Rijksrecherche doet onderzoek na dood arrestant #7
Leeft het topic ook meer.
Hij gaat nog wel een x een vuist in z'n gezicht krijgen van mij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo doet -ie tegen iedereen. Je moet je pas zorgen gaan maken als -ie overdreven vriendelijk doet. Gemiddeld is dat één keer per maand, als -ie ongesteld is.
Dreigement richting crew...quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel een x een vuist in z'n gezicht krijgen van mij.
Over een half uurtje is de zon onder, mag er gegeten worden en daarna pakken ze het gewoon weer opquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Ik geniet van de livestream, voel het collectieve verdriet.
Bericht gerapporteerd, dit soort uitspraken mogen niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Kom naar pleintje dan, met je harige moeder.
Jij mag nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bericht gerapporteerd, dit soort uitspraken mogen niet.
Zit jij nou gewoon een walgelijke Joran opmerking te maken?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De laatste die zo tegen mij sprak is nooit meer teruggevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |