ik dacht altijd dat ie zich inhield hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen
Juist van GF had ik wat begrip verwacht
Ik ben heel bleuquote:
Zo zie je maarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat ie zich inhield hier
Doe ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat ie zich inhield hier
Ja, je giechelt ook zo schattigquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je giechelt ook zo schattig
ciao kerelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:09 schreef D. het volgende:
Mensen, het was me weer een genoegen
Welterusten, en tot weer maar weer
Heb je Gilles de la Tourette?quote:
trusten D.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:09 schreef D. het volgende:
Fijn dromenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:09 schreef D. het volgende:
Die was vandaag niet hierquote:
Heb je KG wel ja?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Die was vandaag niet hier![]()
Of is dat een andere naam voor KG
top, dan kan ik wat makkelijker op de koffie komenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
Nou moet ik weer een huis bouwen in Almere
Geef je hem een kusje van me?quote:
Ja daaaag, Almerequote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
top, dan kan ik wat makkelijker op de koffie komen
Die wil ie niet van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aan de andere kant.... Vanavond BBQ-en
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
vast wel, en wat?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:44 schreef Molo het volgende:
Mornings
Even aankleden enzo en koffie tanken, straks mijn kut konijnen naar de dierenarts brengen
wat is er met ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aan de andere kant.... Vanavond BBQ-en
die van mij lag gisteren in mijn baard te kroelen en daarna sliep in mijn nek
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Jaarlijkse controle, inentingen en vlooienshizzle enzo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er met ze?
hij heeft toch mini slaven?quote:
wat het zijn toch geen kattenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaarlijkse controle, inentingen en vlooienshizzle enzo.
Ik probeer nu mijn man te tricken in alleen gaan maar ik had al beloofd mee te gaan enzo, dus dit is kansloos van mij
Die van mij zijn niet zo tof, die van jou klinkt leuk en lief
Tevens: baard![]()
Ze krijgen kattenvlooien van buiten idd. En veel myxomatose hier in de buurt, want natuurgebied vlakbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft toch mini slaven?
[..]
wat het zijn toch geen katten![]()
ooh wacht buiten knijnen natuurlijk
ja knijntjes kunnen heel aanhankelijk worden maar wel binnen en vele eruit, hij rent altijd over de bankleuning, likt je haar, en dichtbij je gezicht neusje neusje
ja waar je ook goe dop moet letten met warm weer is huidwondjes en vliegen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze krijgen kattenvlooien van buiten idd. En veel myxomatose hier in de buurt, want natuurgebied vlakbij.
Lief, die van jou
Ik ga even ontbijten en dan snel weg, doei
Baardquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er met ze?
ik werd om 9 uur wakkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Half negen, toen was ik al een half uur op.
Mogguh
ik al 2 uurquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Half negen, toen was ik al een half uur op.
Mogguh
Is er iemand jarig? Ben jij jarig?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Stofzuigen, kwartkaart maken, stoelen van zolder halen.
Genoeg te doen.
Gefeliciteerd! Kwarktaart is altijd een goed ideequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw is jarig geweest. Dat vieren we vandaag.
Dankje. Ja, ook gewoon wat vlaaien gekocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kwarktaart is altijd een goed idee
8quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dankje. Ja, ook gewoon wat vlaaien gekocht.
De kwarktaart wordt voor de 8 kids die hier straks rondlopen.
wat een nachtmerriequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
gestudeerd voor het slapengaan waardoor ik droomde over differentiëren
Volle bak dus. Heb je een buitenplaats/tuin om het gespuis naar toe te bonjouren?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1-tje maar van mij. De rest gaat gelukkig weer weg.
Ja, speeltuintje op 20 meter. Dat gaat wel goed komen. Maar het is altijd zo druuuuukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volle bak dus. Heb je een buitenplaats/tuin om het gespuis naar toe te bonjouren?
haha ja, maar als het goed is ook gezellig en gelukkig maar een dagjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, speeltuintje op 20 meter. Dat gaat wel goed komen. Maar het is altijd zo druuuuuk
minionquote:
alles ok met de knijnen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:37 schreef Molo het volgende:
Tukje gemacht![]()
Nu eens koffie opzoeken in het land der levenden
Oh ja joh, niet stuk te krijgenquote:
De Fok!-bakker?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef Molo het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens niet low carb dieet dag doe
Ik heb namelijk super lekker brood liggen hier van de Fok!-bakker in Rotterdam
En dat ligt me aan te staren
Omdat uitslapenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:36 schreef PeZu het volgende:
ja waarom uitslapen, z verkort je je weekend toch alleen maar
Sinds een weekquote:
Ik heb uitgeslapenquote:
ook uitgeslapen. en weekend. vakantie is nog 2 weken wachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen![]()
En het is weekend![]()
En bijna vakantie![]()
Hoe is het daar?
Ah, ik nog een week. En dan drie hele weken vrijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook uitgeslapen. en weekend. vakantie is nog 2 weken wachten
collega is nu op vakantie, dus heb nog 1 week stressquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ik nog een week. En dan drie hele weken vrij
Paar jaar terug had ik dat bij een werkgever... Die hadden de vakanties kut gepland.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collega is nu op vakantie, dus heb nog 1 week stress
LOL!quote:
Zozo, goed geregeld jijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ervaren papa.
Die heeft meer luiers verschoont dan ik.
straks deze week ook met iemand die alleen op kantoor zat. vakantie planning was gemaakt toen er nog 7 mensen waren. vervolgens een paar ontslagen, een zieke en 2 vakanties en hij stond er alleen voorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik dat bij een werkgever... Die hadden de vakanties kut gepland.
Moest ik werk doen waar we dus normaal 5 man in het team hebben.. PLUS nog wat werk van een ander team....
En ja, dat was inclusief telefoon beantwoorden... en dan lopen zeiken dat het zo langzaam ging het werk
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben zeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ervaren papa.
Die heeft meer luiers verschoont dan ik.
Dat.... Klinkt als niet handig over nagedacht....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks deze week ook met iemand die alleen op kantoor zat. vakantie planning was gemaakt toen er nog 7 mensen waren. vervolgens een paar ontslagen, een zieke en 2 vakanties en hij stond er alleen voor
Heel weinig, blije baby.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:24 schreef Arch-Indar het volgende:
Huilt de kleine veel Buurpoes, of valt dat mee?
tja, je houdt er geen rekening mee dat de helft ontslagen ordtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat.... Klinkt als niet handig over nagedacht....
Je management ook niet??quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, je houdt er geen rekening mee dat de helft ontslagen ordt
Prima toch, je moet gelukkig (van mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind baby's verschrikkelijk en ik ben ook een wijf, ik vind het wel ontzettend tof voor mensen die n baby hebben gekregen en die er gelukkig van worden maar nee ik heb er niks mee.
Zulks een handigheid....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kennelijk hebben die dat niet verteld
gelukkig maar :pquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Prima toch, je moet gelukkig (van mij in ieder geval) geen kinderen krijgen
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:09 schreef Koen66 het volgende:
Maar in de auto stappen naar Kampen, lekker komen
Ik leg mijn mannen graag eerst aan de ketting, voor ze me ontglippenquote:
Ahhhh dan snappikkutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik leg mijn mannen graag eerst aan de ketting, voor ze me ontglippen
Mentaal heb ik het niveau van een vijfjarige hequote:
en niet mentaal?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Mentaal heb ik het niveau van een vijfjarige he![]()
Poep plas billen, hihihihi
Ja, dus seks op de grote tafel waarbij de lichaamssappen worden toegevoegd als saus over de andijviequote:
Visualsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dus seks op de grote tafel waarbij de lichaamssappen worden toegevoegd als saus over de andijvie
Lang leve geen inlevingsvermogenquote:
Soms... Ben ik jaloers op jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lang leve geen inlevingsvermogen
Autisme FTW![]()
Zozo, helemaal naar Engeland (toch?) en terug! Wowquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik heb mijn eerste rondje gevlogen met camera.
Ja, dat heb jij toch vorige week ook gedaan, ff snel met de boot?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zozo, helemaal naar Engeland (toch?) en terug! Wow![]()
Ik krijg er wel gewoon naar gevoel van in mijn buik echt he.... Klere hoogtevrees
Boot is anders he, al was ik wel weer netjes op tijd terug vanuit Harwich jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij toch vorige week ook gedaan, ff snel met de boot?
Nee, ik ben nog aan het oefenen.Maar hoop ooit dat soort filmpjes toch ook te maken. Ziet er zo gaaf uit.
*oooook Rotterdams brood wil*quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:57 schreef Molo het volgende:
Ik eet voor het eerst in drie maanden tijd ofzo brood. En fucking hell wat is dat lekker
Ik ook, zullen we samen gaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*oooook Rotterdams brood wil*![]()
Ik heb nog wel een workshop van ze tegoed.
FaceTime bellenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Uit de douche gebeld worden door je werk is niet tof![]()
Gelukkig is er geen beeldtelefoon
Meteen wakker, crisis opgelost, daarna kinderinvasie (katten over de rel) wasjes gedraaid en nu banken
Ja, tof!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we samen gaan?![]()
Ik heb de maanzaad nu (dus binnenkant). Echt, hmmmm
Rotterdams brood?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*oooook Rotterdams brood wil*![]()
Ik heb nog wel een workshop van ze tegoed.
Ik hoef daar niet druppend op te staan.quote:
Top, lijkt me leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, tof!
Zal wel na de zomer worden, zeiden ze. Moeten we elkaar even op de hoogte houden. Ik had ze al getipt om een FOK!workshop in te plannen.
Fok! Bakker is open sinds een week in Rotterdamquote:
Ah, ik dag even gevalletje Turkse pizza.. maar ok. Thx.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #14 - Brood in de CT-scanner
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ik dag even gevalletje Turkse pizza.. maar ok. Thx.
Beroven van mijn plezier ja...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
Extreme hittegolf op de loer... Wat een krantenkop ook
Wat gaat ie doen? Ons aanvallen en beroven?
Kapot schieten vanaf het strand?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
Extreme hittegolf op de loer... Wat een krantenkop ook
Wat gaat ie doen? Ons aanvallen en beroven?
Het valt op werkdagen toch?quote:
Arme jijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen airco op mn werkbij mensen in viezige huizen langs gaan
![]()
Please kill me now
Nee, ik wil niet de bak inquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen airco op mn werkbij mensen in viezige huizen langs gaan
![]()
Please kill me now
Want geen airco. Smart choicequote:
Precies, daarnaast kan ik het niet verkroppen om Lexi zonder bazinnetje verder te laten leven..quote:
Ook dat, arme Lexiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, daarnaast kan ik het niet verkroppen om Lexi zonder bazinnetje verder te laten leven..
Gelukkig mijn vrije dagquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dat, arme Lexi
Woensdag is zo te zien de dag des doods, zit ik de halve dag in een ziekenhuis. Ik ga uit van airco.
Heb jij honden als huisdieren??quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Boodschappen doen met vriendin. Kill me.
De rest van de dag heb ik ook vrijheidquote:
original gourmet lollipops bij de xenosquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:13 schreef Bos81 het volgende:
O ja net terug van de Xenos,ook dat blijft een te leuke winkel![]()
Xenos, Action, Big Bazaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:13 schreef Bos81 het volgende:
O ja net terug van de Xenos,ook dat blijft een te leuke winkel![]()
de heilige 3 eenheidquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Xenos, Action, Big Bazaar![]()
![]()
Zo jammer dat er geen Xenos in mijn stadje zit, ik kom er echt te weinig nu.
Dan kan ik je verzoek tot "Kill me" wel uitvoeren...quote:
Omgquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan ik je verzoek tot "Kill me" wel uitvoeren...
Garpje..
wat hadden die honden voir verschil gemaakt?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan ik je verzoek tot "Kill me" wel uitvoeren...
Garpje..
Dat het zielig was voor die beestjes dat ze hun baasje zouden verliezenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat hadden die honden voir verschil gemaakt?
eigelijk weet je dat niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat het zielig was voor die beestjes dat ze hun baasje zouden verliezen
Net als katten. Je kan speeltjes kopen, maar een propje papier spelen ze meer meequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
Stal je de playmobil en duplo uit, speel je er samen 5 minuten mee en gaat meneer vervolgens heul lang spelen met een bakje water en theezeefjes
D of T. ?? Ik vermoed D tbh,quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
Stal je de playmobil en duplo uit, speel je er samen 5 minuten mee en gaat meneer vervolgens heul lang spelen met een bakje water en theezeefjes
Of een touwtje. Of duploquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net als katten. Je kan speeltjes kopen, maar een propje papier spelen ze meer mee
D. inderdaad, maar T. speelt er ook nog graag mee hoor. Playmobil is natuurlijk ook verkrijgbaar voor alle leeftijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
D of T. ?? Ik vermoed D tbh,
T.is denk ik al te oud voor Duplo/Playmobil..![]()
Dat is waar...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D. inderdaad, maar T. speelt er ook nog graag mee hoor. Playmobil is natuurlijk ook verkrijgbaar voor alle leeftijden
Jong geleerd is oud gedaan..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
Nu gaat ie een kopje koffie voor me maken![]()
Dat hij daarvoor op het aanrecht is geklommen laat ik maar even buiten beschouwing
Stiekem lees ik ook elke keer het Lego-boekje van T.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is waar...
Lego ook, Mijn buurman is een enorme Lego-fan. Lid van de internationale fanclub e.d.
Big Bazaar of Xenos? Ik weet het wel van de Actions (maar dat wist je alquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Er zit er trouwens 1 niet ver van je werkplek in EIndje eh, Cat. Maar dat wist je denk ik al...
Amenquote:
Beide eigenlijk. Woensel XL is ook niet ver, daar zit de Xenos. Big Bazar zit op het Belgiëplein..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Big Bazaar of Xenos? Ik weet het wel van de Actions (maar dat wist je al)
Ik heb sinds een paar maanden een abonnement op de Donald Duck. Heerlijk gewoonquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem lees ik ook elke keer het Lego-boekje van T.
Ik lees hem hier ook vaakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden een abonnement op de Donald Duck. Heerlijk gewoon
komt niet door de Firewallquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.molointettenzo(...)dokkenenopstampen.nl
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Woensel XL is ook niet ver, daar zit de Xenos. Big Bazar zit op het Belgiëplein..
Nee, nooit geweest. Hier in Weird is hij wel oké, maar qua assortiment word ik toch altijd weer blijer van een Xenos of eenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet of je al eens in de BB in de Heuvelgalerie bent geweest. Nou deze op het Belgieplein vind ik veel beter en overzichtelijker ingericht. Volgens mij is de winkelruimte ook groter...
Jammer wel, ik had er zelfs nog een nudie net op gepostquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer wel, ik had er zelfs nog een nudie net op gepost
Brigitte Bardotquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BB hebben ze hier ook, maar Xenos kom ik echt zelden.
Voor de vrouwen staat BB voor Bjorn Borgquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen staat BB voor Bjorn Borg
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen staat BB voor Bjorn Borg
Soort van Kip Tandoori, Maar dan een variatie recept met eigen inbreng..quote:
Klinkt spannend!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soort van Kip Tandoori, Maar dan een variatie recept met eigen inbreng..
Kruidenzakje van de Honig. Op het pak stond als variatie Spinazie ala creme en tomaatjes toevoegen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt spannend!
Ik eet ook kip tandoori. Maar dan in de vorm van drumsticks, zonder de tandoori en met groentenstamppot.
Men zegt dat spinazie en feta goed samengaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kruidenzakje van de Honig. Op het pak stond als variatie Spinazie ala creme en tomaatjes toevoegen.
Aangezien ik in de diepvries nog gewone bladspinazie heb ik die gebruikt en om wat crème te creëren had ik eigenlijk roomkaas gekocht, maar bij het openen van de koelkast viel mijn oog op feta (was ik gisteren vergeten)... Dus dat is de eigen inbreng...
Die gedachte had ik ook...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Men zegt dat spinazie en feta goed samengaan.
quote:
* Arch-Indar toetert even.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:35 schreef Buurpoes het volgende:
Baby slaapt, kater en ik zijn gesloopt.
Jengelen gedurende de afgelopen twee uur, niet willen eten en dan wel een fles pap naar binnen klokken. Anyway, afgevoerd. En babyfoon nog niet aangezet, dus rust.
Leuke middag gehad?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar toetert even.
Oeps....
Hier het grootste gedeelte van de visite weg, net gegeten. Nu komen er vanavond nog een paar, en dan is het weer voorbij.
En daarom heb ik zo weinig met die hele kleintjes. Ze kunnen niet zeggen wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:35 schreef Buurpoes het volgende:
Jengelen gedurende de afgelopen twee uur, niet willen eten en dan wel een fles pap naar binnen klokken. Anyway, afgevoerd. En babyfoon nog niet aangezet, dus rust.
Hier net de jengel periode afgesloten, na een week ziekte.. Man wat vermoeiend is dat!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:35 schreef Buurpoes het volgende:
Goed voor je ijzergehaltequote:
Sowieso Patricia Paay uitnodigen voor TV programma'squote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Koen66 het volgende:
De jongens tegen de meisjes. Patricia Paay een meisje noemen
De mijne is bijna vijf, de logé is nog geen jaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:38 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hier net de jengel periode afgesloten, na een week ziekte.. Man wat vermoeiend is dat!
Gelukkig heb jij nu rust! Hoe oud zijn je buurkittens?
* Buurpoes toetert afleidend.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker druk.
Nu ff showen vliegen.
en dan ook nog die ranzige dochter erbijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sowieso Patricia Paay uitnodigen voor TV programma's![]()
![]()
![]()
Daarvoor kijk ik gelukkig te weinig tvquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan ook nog die ranzige dochter erbij
Ik zie de voor het eerstquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvoor kijk ik gelukkig te weinig tv
Elke dag is best regelmatig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, nog niet...
Dan kom ik er elke dag ipv regelmatig
Je bent ietwat laat met de conclusie (hoelang bestaat senseo?), maar ik kan niet anders dan je gelijk geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:02 schreef GayGuy het volgende:
Van de week de koffiekan kapot laten vallen. Kon pas vandaag een nieuwe halen (gelijk op senseo overgestapt) om de tijd te overbruggen heb ik op het werk een grote thermosfles gevuld met koffie voor thuis. Maar God wat was dat ongelovelijk gore troep. I'm ging er gewoon van over mijn nek. Snap niet dat er mensen zijn die die bocht kunnen drinken
Qftquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:07 schreef PeZu het volgende:
Senseo is geen koffie maar labbekakkig slootwater
hij vindt senseo juist wel lekker denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent ietwat laat met de conclusie (hoelang bestaat senseo?), maar ik kan niet anders dan je gelijk geven.
yep, hij vond koffie op werk niet lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij vindt senseo juist wel lekker denk ik
Denk dat die tot de conclusie is gekomen dat automatentroep bocht is en Senseo daar nog bovenstaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent ietwat laat met de conclusie (hoelang bestaat senseo?), maar ik kan niet anders dan je gelijk geven.
nee hoor over senseo geeft ie geen mening tochquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk dat die tot de conclusie is gekomen dat automatentroep bocht is en Senseo daar nog bovenstaat.
nee hoor gewoon lezen dat klopt hetquote:
Daarvoor hebben ze meerdere knoppen op je afstandsbedieningquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:31 schreef Koen66 het volgende:
De jopie parlevliet show. Een nieuw dieptepunt
Oke, iets minder leuk nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze meerdere knoppen op je afstandsbediening
Veronica is wel leuk nu.
Dat is echt niet mijn ding neequote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:31 schreef Koen66 het volgende:
De jopie parlevliet show. Een nieuw dieptepunt
Jörgen Rayman met vrowuenkleren aan kan ik nog wel om lachen, maar dit is mehquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt niet mijn ding neeKijk nu met een half oog een serie
Zelfs dat vind ik niet echt leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jörgen Rayman met vrowuenkleren aan kan ik nog wel om lachen, maar dit is meh
Ben weer benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
wel op de achtergrond, want dus aan de schilder...
Boekje?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:42 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben de voorkant van mijn boekje in elkaar aan het puzzelen.
Behalve dan die opdracht van Molo, heb ik nu 3 kleine (10x10 cm) doekjes met gewoon even een vlugge met potlood gecreëerd iets...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben weer benieuwd naar het eindresultaat!
Nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Behalve dan die opdracht van Molo, heb ik nu 3 kleine (10x10 cm) doekjes met gewoon even een vlugge met potlood gecreëerd iets...
Misschien straks nog iets meer, de avond is tenslotte nog lang, maar zeker is dat nog niet..
quote:
Ah dat boekje! Ben je verder al helemaal klaar?quote:
Nee, maar het moet donderdag naar de drukker, dus de omslag is óók urgent, nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!
[..]
[..]
Ah dat boekje! Ben je verder al helemaal klaar?
Da's dan wel handig ja! Succes met de laatste loodjes!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, maar het moet donderdag naar de drukker, dus de omslag is óók urgent, nu.
Heb je iets leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, iedereen naar huis, de kleine net op bed gelegd. Hopelijk slaapt ie een beetje uit.
Ja, verjaardag vrouw gevierd. Met een stuk of 10 die bleven eten. Normaal gaat de kleine altijd om 7 uur, maar hij liep net nog vrolijk rond, te spelen. Die zal zo als blok in slaap vallen, en hopelijk morgen niet om 7 uur al wakker zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je iets leuks gedaan vandaag?
En uitslapen is altijd fijn
Gezellig!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, verjaardag vrouw gevierd. Met een stuk of 10 die bleven eten.
He jij!quote:
Dankje. Ze is 36 geworden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!En gefeliciteerd! Hoe oud jong is ze geworden?
Hey jij!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He jij!Nog steeds bij je broer?
Mooie leeftijdquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey jij!nog bij broer ja
Fikkie brand
Hier lekker warm door fikkiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooie leeftijd
[..]
HeerlijkBuiten is het frisjes, maar binnen is het nog steeds zo benauwd
Lijkt me een goed plan, Kampen is best een beetje saaiquote:
Nooit geweest. Zwolle trouwens ook niet. Los van een overstap met de trein..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, Kampen is best een beetje saai![]()
En gelovig toch? Dus al dat komen.....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, Kampen is best een beetje saai![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |