Hier net de jengel periode afgesloten, na een week ziekte.. Man wat vermoeiend is dat!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:35 schreef Buurpoes het volgende:
Baby slaapt, kater en ik zijn gesloopt.
Jengelen gedurende de afgelopen twee uur, niet willen eten en dan wel een fles pap naar binnen klokken. Anyway, afgevoerd. En babyfoon nog niet aangezet, dus rust.
Goed voor je ijzergehaltequote:
Sowieso Patricia Paay uitnodigen voor TV programma'squote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Koen66 het volgende:
De jongens tegen de meisjes. Patricia Paay een meisje noemen
De mijne is bijna vijf, de logé is nog geen jaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:38 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hier net de jengel periode afgesloten, na een week ziekte.. Man wat vermoeiend is dat!
Gelukkig heb jij nu rust! Hoe oud zijn je buurkittens?
* Buurpoes toetert afleidend.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker druk.
Nu ff showen vliegen.
en dan ook nog die ranzige dochter erbijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sowieso Patricia Paay uitnodigen voor TV programma's![]()
![]()
![]()
Daarvoor kijk ik gelukkig te weinig tvquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan ook nog die ranzige dochter erbij
Ik zie de voor het eerstquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvoor kijk ik gelukkig te weinig tv
Elke dag is best regelmatig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, nog niet...
Dan kom ik er elke dag ipv regelmatig
Je bent ietwat laat met de conclusie (hoelang bestaat senseo?), maar ik kan niet anders dan je gelijk geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:02 schreef GayGuy het volgende:
Van de week de koffiekan kapot laten vallen. Kon pas vandaag een nieuwe halen (gelijk op senseo overgestapt) om de tijd te overbruggen heb ik op het werk een grote thermosfles gevuld met koffie voor thuis. Maar God wat was dat ongelovelijk gore troep. I'm ging er gewoon van over mijn nek. Snap niet dat er mensen zijn die die bocht kunnen drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |