Nee, nooit geweest. Hier in Weird is hij wel oké, maar qua assortiment word ik toch altijd weer blijer van een Xenos of eenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet of je al eens in de BB in de Heuvelgalerie bent geweest. Nou deze op het Belgieplein vind ik veel beter en overzichtelijker ingericht. Volgens mij is de winkelruimte ook groter...
Jammer wel, ik had er zelfs nog een nudie net op gepostquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer wel, ik had er zelfs nog een nudie net op gepost
Brigitte Bardotquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BB hebben ze hier ook, maar Xenos kom ik echt zelden.
Voor de vrouwen staat BB voor Bjorn Borgquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen staat BB voor Bjorn Borg
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen staat BB voor Bjorn Borg
Soort van Kip Tandoori, Maar dan een variatie recept met eigen inbreng..quote:
Klinkt spannend!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soort van Kip Tandoori, Maar dan een variatie recept met eigen inbreng..
Kruidenzakje van de Honig. Op het pak stond als variatie Spinazie ala creme en tomaatjes toevoegen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt spannend!
Ik eet ook kip tandoori. Maar dan in de vorm van drumsticks, zonder de tandoori en met groentenstamppot.
Men zegt dat spinazie en feta goed samengaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kruidenzakje van de Honig. Op het pak stond als variatie Spinazie ala creme en tomaatjes toevoegen.
Aangezien ik in de diepvries nog gewone bladspinazie heb ik die gebruikt en om wat crčme te creëren had ik eigenlijk roomkaas gekocht, maar bij het openen van de koelkast viel mijn oog op feta (was ik gisteren vergeten)... Dus dat is de eigen inbreng...
Die gedachte had ik ook...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Men zegt dat spinazie en feta goed samengaan.
quote:
* Arch-Indar toetert even.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:35 schreef Buurpoes het volgende:
Baby slaapt, kater en ik zijn gesloopt.
Jengelen gedurende de afgelopen twee uur, niet willen eten en dan wel een fles pap naar binnen klokken. Anyway, afgevoerd. En babyfoon nog niet aangezet, dus rust.
Leuke middag gehad?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar toetert even.
Oeps....
Hier het grootste gedeelte van de visite weg, net gegeten. Nu komen er vanavond nog een paar, en dan is het weer voorbij.
En daarom heb ik zo weinig met die hele kleintjes. Ze kunnen niet zeggen wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:35 schreef Buurpoes het volgende:
Baby slaapt, kater en ik zijn gesloopt.
Jengelen gedurende de afgelopen twee uur, niet willen eten en dan wel een fles pap naar binnen klokken. Anyway, afgevoerd. En babyfoon nog niet aangezet, dus rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |