Qftquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:07 schreef PeZu het volgende:
Senseo is geen koffie maar labbekakkig slootwater
hij vindt senseo juist wel lekker denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent ietwat laat met de conclusie (hoelang bestaat senseo?), maar ik kan niet anders dan je gelijk geven.
yep, hij vond koffie op werk niet lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij vindt senseo juist wel lekker denk ik
Denk dat die tot de conclusie is gekomen dat automatentroep bocht is en Senseo daar nog bovenstaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent ietwat laat met de conclusie (hoelang bestaat senseo?), maar ik kan niet anders dan je gelijk geven.
nee hoor over senseo geeft ie geen mening tochquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk dat die tot de conclusie is gekomen dat automatentroep bocht is en Senseo daar nog bovenstaat.
nee hoor gewoon lezen dat klopt hetquote:
Daarvoor hebben ze meerdere knoppen op je afstandsbedieningquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:31 schreef Koen66 het volgende:
De jopie parlevliet show. Een nieuw dieptepunt
Oke, iets minder leuk nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze meerdere knoppen op je afstandsbediening
Veronica is wel leuk nu.
Dat is echt niet mijn ding neequote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:31 schreef Koen66 het volgende:
De jopie parlevliet show. Een nieuw dieptepunt
Jörgen Rayman met vrowuenkleren aan kan ik nog wel om lachen, maar dit is mehquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt niet mijn ding neeKijk nu met een half oog een serie
Zelfs dat vind ik niet echt leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jörgen Rayman met vrowuenkleren aan kan ik nog wel om lachen, maar dit is meh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |