Sinds een weekquote:
Ik heb uitgeslapenquote:
ook uitgeslapen. en weekend. vakantie is nog 2 weken wachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen![]()
En het is weekend![]()
En bijna vakantie![]()
Hoe is het daar?
Ah, ik nog een week. En dan drie hele weken vrijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook uitgeslapen. en weekend. vakantie is nog 2 weken wachten
collega is nu op vakantie, dus heb nog 1 week stressquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ik nog een week. En dan drie hele weken vrij
Paar jaar terug had ik dat bij een werkgever... Die hadden de vakanties kut gepland.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collega is nu op vakantie, dus heb nog 1 week stress
LOL!quote:
Zozo, goed geregeld jijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ervaren papa.
Die heeft meer luiers verschoont dan ik.
straks deze week ook met iemand die alleen op kantoor zat. vakantie planning was gemaakt toen er nog 7 mensen waren. vervolgens een paar ontslagen, een zieke en 2 vakanties en hij stond er alleen voorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik dat bij een werkgever... Die hadden de vakanties kut gepland.
Moest ik werk doen waar we dus normaal 5 man in het team hebben.. PLUS nog wat werk van een ander team....
En ja, dat was inclusief telefoon beantwoorden... en dan lopen zeiken dat het zo langzaam ging het werk
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben zeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ervaren papa.
Die heeft meer luiers verschoont dan ik.
Dat.... Klinkt als niet handig over nagedacht....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks deze week ook met iemand die alleen op kantoor zat. vakantie planning was gemaakt toen er nog 7 mensen waren. vervolgens een paar ontslagen, een zieke en 2 vakanties en hij stond er alleen voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |