ik al 2 uurquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Half negen, toen was ik al een half uur op.
Mogguh
Is er iemand jarig? Ben jij jarig?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Stofzuigen, kwartkaart maken, stoelen van zolder halen.
Genoeg te doen.
Gefeliciteerd! Kwarktaart is altijd een goed ideequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw is jarig geweest. Dat vieren we vandaag.
Dankje. Ja, ook gewoon wat vlaaien gekocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kwarktaart is altijd een goed idee
8quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dankje. Ja, ook gewoon wat vlaaien gekocht.
De kwarktaart wordt voor de 8 kids die hier straks rondlopen.
wat een nachtmerriequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
gestudeerd voor het slapengaan waardoor ik droomde over differentiëren
Volle bak dus. Heb je een buitenplaats/tuin om het gespuis naar toe te bonjouren?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1-tje maar van mij. De rest gaat gelukkig weer weg.
Ja, speeltuintje op 20 meter. Dat gaat wel goed komen. Maar het is altijd zo druuuuukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volle bak dus. Heb je een buitenplaats/tuin om het gespuis naar toe te bonjouren?
haha ja, maar als het goed is ook gezellig en gelukkig maar een dagjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, speeltuintje op 20 meter. Dat gaat wel goed komen. Maar het is altijd zo druuuuuk
minionquote:
alles ok met de knijnen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:37 schreef Molo het volgende:
Tukje gemacht![]()
Nu eens koffie opzoeken in het land der levenden
Oh ja joh, niet stuk te krijgenquote:
De Fok!-bakker?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef Molo het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens niet low carb dieet dag doe
Ik heb namelijk super lekker brood liggen hier van de Fok!-bakker in Rotterdam
En dat ligt me aan te staren
Omdat uitslapenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:36 schreef PeZu het volgende:
ja waarom uitslapen, z verkort je je weekend toch alleen maar
Sinds een weekquote:
Ik heb uitgeslapenquote:
ook uitgeslapen. en weekend. vakantie is nog 2 weken wachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen![]()
En het is weekend![]()
En bijna vakantie![]()
Hoe is het daar?
Ah, ik nog een week. En dan drie hele weken vrijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook uitgeslapen. en weekend. vakantie is nog 2 weken wachten
collega is nu op vakantie, dus heb nog 1 week stressquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ik nog een week. En dan drie hele weken vrij
Paar jaar terug had ik dat bij een werkgever... Die hadden de vakanties kut gepland.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collega is nu op vakantie, dus heb nog 1 week stress
LOL!quote:
Zozo, goed geregeld jijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ervaren papa.
Die heeft meer luiers verschoont dan ik.
straks deze week ook met iemand die alleen op kantoor zat. vakantie planning was gemaakt toen er nog 7 mensen waren. vervolgens een paar ontslagen, een zieke en 2 vakanties en hij stond er alleen voorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik dat bij een werkgever... Die hadden de vakanties kut gepland.
Moest ik werk doen waar we dus normaal 5 man in het team hebben.. PLUS nog wat werk van een ander team....
En ja, dat was inclusief telefoon beantwoorden... en dan lopen zeiken dat het zo langzaam ging het werk
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben zeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ervaren papa.
Die heeft meer luiers verschoont dan ik.
Dat.... Klinkt als niet handig over nagedacht....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks deze week ook met iemand die alleen op kantoor zat. vakantie planning was gemaakt toen er nog 7 mensen waren. vervolgens een paar ontslagen, een zieke en 2 vakanties en hij stond er alleen voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |