Geef je hem een kusje van me?quote:
Ja daaaag, Almerequote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
top, dan kan ik wat makkelijker op de koffie komen
Die wil ie niet van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aan de andere kant.... Vanavond BBQ-en
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
vast wel, en wat?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:44 schreef Molo het volgende:
Mornings
Even aankleden enzo en koffie tanken, straks mijn kut konijnen naar de dierenarts brengen
wat is er met ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aan de andere kant.... Vanavond BBQ-en
die van mij lag gisteren in mijn baard te kroelen en daarna sliep in mijn nek
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Jaarlijkse controle, inentingen en vlooienshizzle enzo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er met ze?
hij heeft toch mini slaven?quote:
wat het zijn toch geen kattenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaarlijkse controle, inentingen en vlooienshizzle enzo.
Ik probeer nu mijn man te tricken in alleen gaan maar ik had al beloofd mee te gaan enzo, dus dit is kansloos van mij
Die van mij zijn niet zo tof, die van jou klinkt leuk en lief
Tevens: baard![]()
Ze krijgen kattenvlooien van buiten idd. En veel myxomatose hier in de buurt, want natuurgebied vlakbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft toch mini slaven?
[..]
wat het zijn toch geen katten![]()
ooh wacht buiten knijnen natuurlijk
ja knijntjes kunnen heel aanhankelijk worden maar wel binnen en vele eruit, hij rent altijd over de bankleuning, likt je haar, en dichtbij je gezicht neusje neusje
ja waar je ook goe dop moet letten met warm weer is huidwondjes en vliegen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze krijgen kattenvlooien van buiten idd. En veel myxomatose hier in de buurt, want natuurgebied vlakbij.
Lief, die van jou
Ik ga even ontbijten en dan snel weg, doei
Baardquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er met ze?
ik werd om 9 uur wakkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Half negen, toen was ik al een half uur op.
Mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |