Beroven van mijn plezier ja...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
Extreme hittegolf op de loer... Wat een krantenkop ook
Wat gaat ie doen? Ons aanvallen en beroven?
Kapot schieten vanaf het strand?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
Extreme hittegolf op de loer... Wat een krantenkop ook
Wat gaat ie doen? Ons aanvallen en beroven?
Het valt op werkdagen toch?quote:
Arme jijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen airco op mn werkbij mensen in viezige huizen langs gaan
![]()
Please kill me now
Nee, ik wil niet de bak inquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen airco op mn werkbij mensen in viezige huizen langs gaan
![]()
Please kill me now
Want geen airco. Smart choicequote:
Precies, daarnaast kan ik het niet verkroppen om Lexi zonder bazinnetje verder te laten leven..quote:
Ook dat, arme Lexiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, daarnaast kan ik het niet verkroppen om Lexi zonder bazinnetje verder te laten leven..
Gelukkig mijn vrije dagquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dat, arme Lexi
Woensdag is zo te zien de dag des doods, zit ik de halve dag in een ziekenhuis. Ik ga uit van airco.
Heb jij honden als huisdieren??quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Boodschappen doen met vriendin. Kill me.
De rest van de dag heb ik ook vrijheidquote:
original gourmet lollipops bij de xenosquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:13 schreef Bos81 het volgende:
O ja net terug van de Xenos,ook dat blijft een te leuke winkel![]()
Xenos, Action, Big Bazaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:13 schreef Bos81 het volgende:
O ja net terug van de Xenos,ook dat blijft een te leuke winkel![]()
de heilige 3 eenheidquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Xenos, Action, Big Bazaar![]()
![]()
Zo jammer dat er geen Xenos in mijn stadje zit, ik kom er echt te weinig nu.
Dan kan ik je verzoek tot "Kill me" wel uitvoeren...quote:
Omgquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan ik je verzoek tot "Kill me" wel uitvoeren...
Garpje..
wat hadden die honden voir verschil gemaakt?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan ik je verzoek tot "Kill me" wel uitvoeren...
Garpje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |