Ben weer benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
wel op de achtergrond, want dus aan de schilder...
Boekje?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:42 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben de voorkant van mijn boekje in elkaar aan het puzzelen.
Behalve dan die opdracht van Molo, heb ik nu 3 kleine (10x10 cm) doekjes met gewoon even een vlugge met potlood gecreëerd iets...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben weer benieuwd naar het eindresultaat!
Nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Behalve dan die opdracht van Molo, heb ik nu 3 kleine (10x10 cm) doekjes met gewoon even een vlugge met potlood gecreëerd iets...
Misschien straks nog iets meer, de avond is tenslotte nog lang, maar zeker is dat nog niet..
quote:
Ah dat boekje! Ben je verder al helemaal klaar?quote:
Nee, maar het moet donderdag naar de drukker, dus de omslag is óók urgent, nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!
[..]
[..]
Ah dat boekje! Ben je verder al helemaal klaar?
Da's dan wel handig ja! Succes met de laatste loodjes!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, maar het moet donderdag naar de drukker, dus de omslag is óók urgent, nu.
Heb je iets leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, iedereen naar huis, de kleine net op bed gelegd. Hopelijk slaapt ie een beetje uit.
Ja, verjaardag vrouw gevierd. Met een stuk of 10 die bleven eten. Normaal gaat de kleine altijd om 7 uur, maar hij liep net nog vrolijk rond, te spelen. Die zal zo als blok in slaap vallen, en hopelijk morgen niet om 7 uur al wakker zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je iets leuks gedaan vandaag?
En uitslapen is altijd fijn
Gezellig!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, verjaardag vrouw gevierd. Met een stuk of 10 die bleven eten.
He jij!quote:
Dankje. Ze is 36 geworden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!En gefeliciteerd! Hoe oud jong is ze geworden?
Hey jij!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He jij!Nog steeds bij je broer?
Mooie leeftijdquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey jij!nog bij broer ja
Fikkie brand
Hier lekker warm door fikkiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooie leeftijd
[..]
HeerlijkBuiten is het frisjes, maar binnen is het nog steeds zo benauwd
Lijkt me een goed plan, Kampen is best een beetje saaiquote:
Nooit geweest. Zwolle trouwens ook niet. Los van een overstap met de trein..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, Kampen is best een beetje saai![]()
En gelovig toch? Dus al dat komen.....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, Kampen is best een beetje saai![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |