Dat het zielig was voor die beestjes dat ze hun baasje zouden verliezenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat hadden die honden voir verschil gemaakt?
eigelijk weet je dat niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat het zielig was voor die beestjes dat ze hun baasje zouden verliezen
Net als katten. Je kan speeltjes kopen, maar een propje papier spelen ze meer meequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
Stal je de playmobil en duplo uit, speel je er samen 5 minuten mee en gaat meneer vervolgens heul lang spelen met een bakje water en theezeefjes
D of T. ?? Ik vermoed D tbh,quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
Stal je de playmobil en duplo uit, speel je er samen 5 minuten mee en gaat meneer vervolgens heul lang spelen met een bakje water en theezeefjes
Of een touwtje. Of duploquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net als katten. Je kan speeltjes kopen, maar een propje papier spelen ze meer mee
D. inderdaad, maar T. speelt er ook nog graag mee hoor. Playmobil is natuurlijk ook verkrijgbaar voor alle leeftijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
D of T. ?? Ik vermoed D tbh,
T.is denk ik al te oud voor Duplo/Playmobil..![]()
Dat is waar...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D. inderdaad, maar T. speelt er ook nog graag mee hoor. Playmobil is natuurlijk ook verkrijgbaar voor alle leeftijden
Jong geleerd is oud gedaan..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
Nu gaat ie een kopje koffie voor me maken![]()
Dat hij daarvoor op het aanrecht is geklommen laat ik maar even buiten beschouwing
Stiekem lees ik ook elke keer het Lego-boekje van T.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is waar...
Lego ook, Mijn buurman is een enorme Lego-fan. Lid van de internationale fanclub e.d.
Big Bazaar of Xenos? Ik weet het wel van de Actions (maar dat wist je alquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Er zit er trouwens 1 niet ver van je werkplek in EIndje eh, Cat. Maar dat wist je denk ik al...
Amenquote:
Beide eigenlijk. Woensel XL is ook niet ver, daar zit de Xenos. Big Bazar zit op het Belgiëplein..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Big Bazaar of Xenos? Ik weet het wel van de Actions (maar dat wist je al)
Ik heb sinds een paar maanden een abonnement op de Donald Duck. Heerlijk gewoonquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem lees ik ook elke keer het Lego-boekje van T.
Ik lees hem hier ook vaakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden een abonnement op de Donald Duck. Heerlijk gewoon
komt niet door de Firewallquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.molointettenzo(...)dokkenenopstampen.nl
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Woensel XL is ook niet ver, daar zit de Xenos. Big Bazar zit op het Belgiëplein..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |