en niet mentaal?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Mentaal heb ik het niveau van een vijfjarige he![]()
Poep plas billen, hihihihi
Ja, dus seks op de grote tafel waarbij de lichaamssappen worden toegevoegd als saus over de andijviequote:
Visualsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dus seks op de grote tafel waarbij de lichaamssappen worden toegevoegd als saus over de andijvie
Lang leve geen inlevingsvermogenquote:
Soms... Ben ik jaloers op jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lang leve geen inlevingsvermogen
Autisme FTW![]()
Zozo, helemaal naar Engeland (toch?) en terug! Wowquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, ik heb mijn eerste rondje gevlogen met camera.
Ja, dat heb jij toch vorige week ook gedaan, ff snel met de boot?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zozo, helemaal naar Engeland (toch?) en terug! Wow![]()
Ik krijg er wel gewoon naar gevoel van in mijn buik echt he.... Klere hoogtevrees
Boot is anders he, al was ik wel weer netjes op tijd terug vanuit Harwich jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij toch vorige week ook gedaan, ff snel met de boot?
Nee, ik ben nog aan het oefenen.Maar hoop ooit dat soort filmpjes toch ook te maken. Ziet er zo gaaf uit.
*oooook Rotterdams brood wil*quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:57 schreef Molo het volgende:
Ik eet voor het eerst in drie maanden tijd ofzo brood. En fucking hell wat is dat lekker
Ik ook, zullen we samen gaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*oooook Rotterdams brood wil*![]()
Ik heb nog wel een workshop van ze tegoed.
FaceTime bellenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Uit de douche gebeld worden door je werk is niet tof![]()
Gelukkig is er geen beeldtelefoon
Meteen wakker, crisis opgelost, daarna kinderinvasie (katten over de rel) wasjes gedraaid en nu banken
Ja, tof!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we samen gaan?![]()
Ik heb de maanzaad nu (dus binnenkant). Echt, hmmmm
Rotterdams brood?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*oooook Rotterdams brood wil*![]()
Ik heb nog wel een workshop van ze tegoed.
Ik hoef daar niet druppend op te staan.quote:
Top, lijkt me leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, tof!
Zal wel na de zomer worden, zeiden ze. Moeten we elkaar even op de hoogte houden. Ik had ze al getipt om een FOK!workshop in te plannen.
Fok! Bakker is open sinds een week in Rotterdamquote:
Ah, ik dag even gevalletje Turkse pizza.. maar ok. Thx.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #14 - Brood in de CT-scanner
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ik dag even gevalletje Turkse pizza.. maar ok. Thx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |