Nou ja, voor jou geldt dat misschien, zijn er toch genoeg die er anders over denken hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah een trouwerijAltijd leuk, mensen die denken voor eeuwig gelukkig samen te zijn
ik zie het nu pas, WAAROM FUCKING NEIL DIAMOND>?????quote:
Zie de PI lieve schatquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou geldt dat misschien, zijn er toch genoeg die er anders over denken hoor
Omdat Spezza daar is geweestquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zie het nu pas, WAAROM FUCKING NEIL DIAMOND>?????
Kom er net vandaanquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zie het nu pas, WAAROM FUCKING NEIL DIAMOND>?????
ja, die kon ik geloof ik op meerdere manieren inschatten, verkeerde gok dus vandaagquote:
donequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
Nogmaals, mag ik in de OP dat ik beide data kan?
Uhuhquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik 32, wordt dat beter naarmate de jaren vorderen?
ja, ik zou ook passenquote:
En toch hè, en toch...zou dat verhaal best eens waar kunnen zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah een trouwerijAltijd leuk, mensen die denken voor eeuwig gelukkig samen te zijn
He!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, die kon ik geloof ik op meerdere manieren inschatten, verkeerde gok dus vandaag
ooit een Portugese vlam gehad (quote:
Wat dat van de snorkelsquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
ja, ik zou ook passen
[..]
En toch hè, en toch...zou dat verhaal best eens waar kunnen zijn
sprookjes?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En toch hè, en toch...zou dat verhaal best eens waar kunnen zijn
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ooit een Portugese vlam gehad () die Neil heette,, hij kon het zelf alleen niet uitspreken
ik dacht eeerlijk gezegd dat hij al een zandwinkel was begonnenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neil is een legend ja!!
Niet haten!!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dat van de snorkelsJa dat denk ik ook wel
Nou ja, nee, nou, die ene grote perfecte liefde enzoquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht eeerlijk gezegd dat hij al een zandwinkel was begonnen
Ja, ik denk ergens dat dat ook wel kan hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, nee, nou, die ene grote perfecte liefde enzo
Alles wordt beter gewoon, de rimpels, de vetjes, de vergeetachtigheidquote:
als ik morgen vrij was had ik ticket naar Kopenhagen gepakt en was ik met je gaan zuipen in de bar daar, je lijkt me wel een lollig typequote:
Dat ben ik al bijna 27 jaarquote:
morgenavond ben ik weer in NLquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik morgen vrij was had ik ticket naar Kopenhagen gepakt en was ik met je gaan zuipen in de bar daar, je lijkt me wel een lollig type
vetjes.... nou... daar hoef ik geen verkleinwoorden meer voor te gebruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles wordt beter gewoon, de rimpels, de vetjes, de vergeetachtigheid
Die bestaat welquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, nee, nou, die ene grote perfecte liefde enzo
Ja en nog gelukkigquote:
sprookjeshuwelijk dusquote:
morgenavond zuipen dan? ik moet alleen zaterdag op tijd eruit want mijn konijnen moeten naar de fucking dierenartsquote:
Daar kom je vanzelf op terug als je hem tegenkomtquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik denk ergens dat dat ook wel kan hoorBen het geloof zo ondertussen wel verloren
thuiskomen en roepen dat ik gelijk weer weg ga?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
morgenavond zuipen dan? ik moet alleen zaterdag op tijd eruit want mijn konijnen moeten naar de fucking dierenarts![]()
Ja en er dan weer achterkomen dat dat niet waar is, nee dank uquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf op terug als je hem tegenkomt
Whaaa varken met een aardappel op z'n hoofd.quote:
wie niet waagt...quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en er dan weer achterkomen dat dat niet waar is, nee dank u![]()
hehehe, ach, was te proberenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiskomen en roepen dat ik gelijk weer weg ga?
Uh uh
No goat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaaa varken met een aardappel op z'n hoofd.
Ik ook niet, dus datquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
vetjes.... nou... daar hoef ik geen verkleinwoorden meer voor te gebruiken.
En de rest wat ik wilde zeggen ben ik vergeten
kusje waarop?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat![]()
Ahw..kusje erop?
Tsk. Ik blijf wel gewoon hopeloos romantisch enzoquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en er dan weer achterkomen dat dat niet waar is, nee dank u![]()
Doe dat maar voor ons samen zolang het nodig isquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsk. Ik blijf wel gewoon hopeloos romantisch enzo
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsk. Ik blijf wel gewoon hopeloos romantisch enzo
Okee, dan stop ik er weer mee als je hem hebt gevonden, goed?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dat maar voor ons samen zolang het nodig isOO+
Deal! Ooit!quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, dan stop ik er weer mee als je hem hebt gevonden, goed?
Daar doet Gijsjaradijsja niet aan.quote:
als je elkaar vindt is het in 1e instantie verliefdheid en geiligheidquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ja, liefde.. Denk je wederzijds de ware gevonden te hebben....
dat kan, maar het kan ook weer kapot. Tsja...quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ja, liefde.. Denk je wederzijds de ware gevonden te hebben....
Mja soms zijn de omstandigheden gecompliceerd en gaan er dingen fout waardoor het nooit een echte kans van slagen krijgt...quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je elkaar vindt is het in 1e instantie verliefdheid en geiligheid
kabeltje wel goed?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Echt. Ik ga mijn laptop vermoorden![]()
Doe ik alles in ministapjes zodat laptop het kan bijhouden, valt de verbinding weer weg
nieuwe kopen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Doe ik alles in ministapjes zodat laptop het kan bijhouden, valt de verbinding weer weg
specifiekequote:
ff de liefde in het topic gooienquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
specifieke![]()
Of gewoon algemeen verliefd daaro/?
mja ligt het aan laptop of de foon?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is dan het enige dat wèl werktquote:
later als ik groot ben en geld hebquote:
Tegenwoordig: geiligheid, daarna risicovolle WhatsAppberichten, daarna verliefdheid.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je elkaar vindt is het in 1e instantie verliefdheid en geiligheid
dat is altijd goed natuurlijkquote:
Fijn dromen, lief meisjequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik kan niet meer vandaag... Slaap lekker allemaal
Tukse!quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
trutsequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil mijn eigen foto's graag op mijn eigen laptop hebben staanquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen andere computer om het te porberen?
maar als ze op andere pc staan kan je ze toch zo overzettenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen foto's graag op mijn eigen laptop hebben staan![]()
Anders klopt mijn systeem niet meer
joh, het is gewoon een luie vrouwquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als ze op andere pc staan kan je ze toch zo overzetten
nee, want die is boven en lastig en onhandig en heel erg niet van mij en en en en en..het is gelukt inmiddelsquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als ze op andere pc staan kan je ze toch zo overzetten
reizen om 18:00, overdag nog wat besprekingen etcquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:34 schreef Molo het volgende:
Nog even half uurtje internetten/fokken hier hoor
Heb jij nou alleen reisdag morgen Koen? Of ook nog training ofzo?
al die kut redenen ook van je om het niet te doen, hahahahaquote:
yeahhh ik heb ze remote ingestraaldquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want die is boven en lastig en onhandig en heel erg niet van mij en en en en en..het is gelukt inmiddels
oh dan ga je zeker wel gesloopt zijn als je weer in Z'meer bent?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reizen om 18:00, overdag nog wat besprekingen etc
minder dan de heenweg, was pas om 0:30 hier en overdag gewerktquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
oh dan ga je zeker wel gesloopt zijn als je weer in Z'meer bent?
Mathilde chocolademelk vind ik zo lekker he
Al gedronken? Oh nee, is geen mannen drankje he
ja ho eens even, dan had ik helemaal naar boven moeten lopen, langs de achterstallige wasstapels en hink-stap-springend over de zoldertroep naar een overvol bureau met pc waarvan ik helemaal het wachtwoord niet weet en alles.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
al die kut redenen ook van je om het niet te doen, hahahaha
dafuk, ik zou dat niet goed trekken denk ik hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
minder dan de heenweg, was pas om 0:30 hier en overdag gewerkt
koetsjiekoetsjiequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja ho eens even, dan had ik helemaal naar boven moeten lopen, langs de achterstallige wasstapels en hink-stap-springend over de zoldertroep naar een overvol bureau met pc waarvan ik helemaal het wachtwoord niet weet en alles.
dan maar vijfendertig pogingen aan de eettafel beneden![]()
ik lees steeds obstipatie of obstinaatquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:44 schreef Koen66 het volgende:
zo die opsinisatie heeft fors gepost hier
Ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ik lees steeds obstipatie of obstinaat
het is wel een vage nickquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ik lees steeds obstipatie of obstinaat
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ik typte eerst een paar keer Bolo ipv Molo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heb ik wel vaker gehoord hoorah vanaf nu ben je Piemel dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog geen onomstotelijk bewijs gezien
dan krijg ik of een kerel, of pikant eten I guessquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ok, jammer jammer jammer
zal ik je een pikante DM sturen dan?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan krijg ik of een kerel, of pikant eten I guess
snotverdeurie!quote:
Ik moet altijd denken aan yoloquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ik typte eerst een paar keer Bolo ipv Molo
Ik heb een Thaise chop chop shop bezochtquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gerrit, piemel, it all makes sense now
waar is Gerrit?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een Thaise chop chop shop bezocht
Gerrit is "geknipt" sorryquote:
samen biiiiiiijna perfecte timingquote:
ik keek vaak onbedoeld dan net op de klok.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
samen biiiiiiijna perfecte timing
Ik vind dat zo grappig altijd, tijden enzo
Vroeger lag ik samen met mijn zusje op 1 kamer, en dan wachten tot het 22:22 was op de grote digitale wekker voor we gingen slapen
WTFquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik keek vaak onbedoeld dan net op de klok.
Had een tijd het idee dat dat wel de tijd moet zijn dat ik de laatste adem uitblaas
of geëlektrocuteerd door haar faal laptopquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:04 schreef Molo het volgende:
[..]
of geëlektrocuteerd door haar faal laptop
Ben je verliefd op haar?quote:
ik doe gewoon veel Koentjesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je verliefd op haar?
Je vraagt zo vaak naar haar... Begint op te vallen
Bovenstaande maakt mijn hoofd er dus van hequote:
ik dacht dat ik de enige was met een dirty mindquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Bovenstaande maakt mijn hoofd er dus van he
st is ook vaak opeens weg zonderquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar vooral met ST... Niet zo vaak met anderen
ja daaaaaagquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was met een dirty mind
Koen doet veel kontjesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Bovenstaande maakt mijn hoofd er dus van he
ik vind dat zoooo irritant als je net in gesprek zit, als iemand dan floep weg is (tenzij goede reden uiteraard).quote:
Mja op whatsapp is dat wel schijt irritantquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind dat zoooo irritant als je net in gesprek zit, als iemand dan floep weg is (tenzij goede reden uiteraard).
En aan de andere kant, het is fucking ene forum, dat dat kan en mag. Maar toch he
Wijf
ja en hier ook. En in real life...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja op whatsapp is dat wel schijt irritant
Hierboven na snelle scroll a D. en Rocknijntje iigquote:
dus dat bewijst dat ik verliefd ben op stquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hierboven na snelle scroll a D. en Rocknijntje iig
hey dat zei ik niet he. Maar dat je zo in de verdediging gaat (slash: haptquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus dat bewijst dat ik verliefd ben op st
was meer richting Spezzquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:16 schreef Molo het volgende:
[..]
hey dat zei ik niet he. Maar dat je zo in de verdediging gaat (slash: hapt) is dan wel weer "bewijs"
ja weet ikquote:
Nou ja, of gewoon dat je haar erg leuk vindt ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus dat bewijst dat ik verliefd ben op st
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Wachten is stohom.
* IJsdraakje wacht op moeders en tante die nu zo'n beetje het station binnen moeten rollen na meneer Neil.
Neilquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Wachten is stohom.
* IJsdraakje wacht op moeders en tante die nu zo'n beetje het station binnen moeten rollen na meneer Neil.
Ik had het beloofd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
En je was al verrot vanmiddag schreef je, damn, dan is dit vrij laat wel
Song sung blue, solitary manquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ja, of gewoon dat je haar erg leuk vindt ofzo
Het valt mij gewoon op dat je zo vaak alleen naar haar reilen en zeilen vraagt
lieverd ben je toch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik ga het even opzetten, die titels zeggen me nietsquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Oh, ik ken een nummer!quote:
Sweet Caroline
![]()
Sorry, ik vind het echt vreselijk
Nou, dat wordt dus geen steegdatequote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, ik ken een nummer!
Sweet Caroline
![]()
Sorry, ik vind het echt vreselijk
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Helaasch helaaschquote:
Batsen op muziek van Neill Diamong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat ik dan alleen maar zit te lachen
Ach, zo erg vind ik 't nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 07:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, jammer johBen nu in de weer om mijn laatste bachelorvak te halen maar ben ondertussen vijfdejaars
.
Heh, lekker toch? Het hoeft niet allemaal mega snel te gaan. Neem de tijd.![]()
![]()
dit was een suggestie, voor mij ..... voor mij dus he
Bwhehehehe.
Nummer 1 is Enya, hehehehehe, wat een kut herrie
heb je nou serieus een dag terig gelezen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ach, zo erg vind ik 't niet.
Heh, lekker toch? Het hoeft niet allemaal mega snel te gaan. Neem de tijd.
Volgens mij werd mijn nick niet genoemd, dus nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je nou serieus een dag terig gelezen?![]()
laat antwoordquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ach, zo erg vind ik 't niet.
Heh, lekker toch? Het hoeft niet allemaal mega snel te gaan. Neem de tijd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Batsen doe ik altijd zonder muziek hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Helaasch helaasch
Batsen op muziek van Neill Diamong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat ik dan alleen maar zit te lachen
oh jij hebt die quote roep dinges aan staan. Die aids heb ik uit man, anders word ik gekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij werd mijn nick niet genoemd, dus nee.
zonder ja? Jij als radio man?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Batsen doe ik altijd zonder muziek hoor
Die quote dingen zijn irritant als je die meldingen krijgt voor Posts die je wel al gelezen hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
oh jij hebt die quote roep dinges aan staan. Die aids heb ik uit man, anders word ik gek
Dus als je mobiel fokt en ze dus leest en morgen op de pc al die alerts krijgt
Ja anders ga ik muziek luisterenquote:
Kan beter mijn aandacht aan de vrouw geven he?
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 25-06-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 135 Arch-Indar
02 124 Molo
03 118 Koen66
04 107 Wakkeldakkel
05 097 Marijkezwolle
06 094 Buurpoes
07 091 Opsonisatie
08 045 D.
08 045 suikertaartje
10 043 MPG
11 042 Cat22
12 040 drakin
13 035 gianni61
14 034 goldfinger1963
15 027 PeZu
16 025 fietsie
17 020 Bos81
18 013 Toekito
18 013 Spezza19
20 010 MissMSX
21 009 Joosie200
22 008 marcb1974
22 008 Miniem
24 007 RockNijntje
25 005 Etcetera
25 005 wel.o.k
27 004 Zelfscanner
28 003 c-u-t-e
29 002 moemoe
30 001 roos85
30 001 Lonaa
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
yep, dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die quote dingen zijn irritant als je die meldingen krijgt voor Posts die je wel al gelezen hebt
Dus als je mobiel fokt en ze dus leest en morgen op de pc al die alerts krijgt
Bovendien post ik toch nooit iets boeiends, en krijg dus ook nooit boeiende quote-aids-dingen-replies dus zinloos voor mij
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja anders ga ik muziek luisteren
Kan beter mijn aandacht aan de vrouw geven he?![]()
Hahahahaha, briljant
Straight from Denmark awwwyeahhhhquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik zit even te denken, maar geloof ook niet dat ik ooit bewust muziek opgezet heb voor een "vrijage" ofzoquote:
is best goede neuckmuziekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit even te denken, maar geloof ook niet dat ik ooit bewust muziek opgezet heb voor een "vrijage" ofzo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mister Diamond?quote:
Ik ga deze wel een keer opzetten hier, gewoon om te kijken hoe meneer hier er op reageert![]()
Al vind ik deze een stuk geiler
Barry White.... it's alright
slaap lekker, handen boven de dekens als je aan dhr. Diamond denkt hequote:
Ik vind 't alleen maar handig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
oh jij hebt die quote roep dinges aan staan. Die aids heb ik uit man, anders word ik gek![]()
mooi toch, is er toch nog iemand die die feature gebruiktquote:
quote:
Oh mennnn, midzomernachtzon
WANTSSSSOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Gewoon ff naar de FP, weg probleemquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan soms handig zijn, icm mobile minder.
![]()
Zo, weer thuis. Zodadelijk mijn bed in.
En batsen op muziek, alleen als het toevallig al aanstaat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:44 schreef Molo het volgende:
Al vind ik deze een stuk geiler
Barry White.... it's alright
Die zou wel kunnen ja
die teringherrie van jou ja?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, weer thuis. Zodadelijk mijn bed in.
En batsen op muziek, alleen als het toevallig al aanstaat.![]()
![]()
![]()
Ander topicquote:
En is altijd nog minder vaak dan dat jij op 1 dag maar ST vraagt
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ander topic
En is altijd nog minder vaak dan dat jij op 1 dag maar ST vraagtik zal t d'r volgende keer zeggen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik vind deze nog tandje lekkerderquote:
mits juiste bui
En juiste vent uiteraard
Ik denk sowieso nooit aan mannen als ik in bed lig...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:44 schreef Molo het volgende:
[..]
slaap lekker, handen boven de dekens als je aan dhr. Diamond denkt he
Handjes gaan lekker onder de dekens
Het toppunt was crusty punk.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
echte moet je noordelijker zijn, hier wordt het nog wel echt donker.quote:
paar jaar terug was ik in Oslo rond deze tijd, daar was het om 1:00 nog niet echt donker, en om 3:00 werd het weer licht
Same shit, different day
SC hopper present![]()
godver dat klinkt ranzig manquote:
Muziek waar de korsten van van je lichaam af krullen, zo'n MI heb ik nu
ik moet wel hequote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat ga je haar zeggen? Ga je je liefde verklaren ja!?![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
3 jaar geleden was ik met midzomernacht in Lapland, in een kano, bij de Russische grens, een kanotocht maken in strak open hemel, in de zon en schemerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echte moet je noordelijker zijn, hier wordt het nog wel echt donker.
paar jaar terug was ik in Oslo rond deze tijd, daar was het om 1:00 nog niet echt donker, en om 3:00 werd het weer licht
Echt, de beste vakantie van mijn leven, zooooo freaking mooi dat
Crusty spunkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:52 schreef Molo het volgende:
[..]
godver dat klinkt ranzig man
Zaad met enorme klonten
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echte moet je noordelijker zijn, hier wordt het nog wel echt donker.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Crusty spunk
Zaad met enorme klonten![]()
![]()
Het is ook geen muziek voor smetvrezigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:52 schreef Molo het volgende:
[..]
godver dat klinkt ranzig man
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
hehehehe, pestkopquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die MI's kan toveren
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook geen muziek voor smetvrezigen.![]()
Stouuuuuut jullie, allemaaaaaaal
is dat aan tijd gebonden?quote:
Ik zat vanmorgen om 8 uur al in een gesprek over open wonden en bot afsterving
Was dat ook seks gerelateerd ja?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:57 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat aan tijd gebonden?
Ik zat vanmorgen om 8 uur al in een gesprek over open wonden en bot afsterving
En nee niet tijd gebonden nee
Dirty mind werkt gewoon 24/6Dit account is niet meer in gebruik.![]()
nee dat was werk gerelateerdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was dat ook seks gerelateerd ja?
En nee niet tijd gebonden nee
Dirty mind werkt gewoon 24/6
Wel makkelijk om sex mee te hebben, die vrouw kon toch geen kant op en meerdere gaten inmiddels op hem in te rammen
En hier ook, maar dan 24/7
Christusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:01 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat was werk gerelateerd
Wel makkelijk om sex mee te hebben, die vrouw kon toch geen kant op en meerdere gaten inmiddels op hem in te rammen
En hier ook, maar dan 24/7
TMIquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:04 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, tijd voor mijn nachtfapje
Ik bedoel, nachtslaapje
Tukse
(ja, met een T ja)
En dat dan bekijken met een glas aquavit in je handen om van te nippenquote:
meeste mannen (en vrouwen in andere vorm) doen dat dagelijks toch, lekker boeiendquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is je grens ja?
De info of iemand een fapje gaat doen
Fixedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:09 schreef Molo het volgende:
[..]
meeste mannen (en vrouwen in andere vorm) doen dat dagelijks toch, lekker
ach, zo schokkend is dat ook nietquote:
Ik geloof dat ik alleen van de wap ga van oogproblemen en dingen zoals open wonden aan tenen
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
ik moest er maar eens een einde aan gaan maken
Ik ga ook slapen, doei!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
truste vrolijke damequote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Ik ga ook slapen, doei!![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Truste Koenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
ik moest er maar eens een einde aan gaan maken
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Werkwerkwekr
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Goedemorgen!
TGIF and someone invented coffee![]()
![]()
Zitten Japanners oid naast me te ontbijten.. Smakken, slurpen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Stukje verderop geeft er 1 een heerlijke rochel...![]()
Raar volkjeSame shit, different day
SC hopper present![]()
lullig bakkie en ik zal zo even aan je dm voldoenquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ennnnn we zitten weer bij de huisartsheb ik de een na vroegste afspraak, lopen ze nu al uit
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
koffie apparaat was nog niet opgewarmdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Ennnnn we zitten weer bij de huisartsheb ik de een na vroegste afspraak, lopen ze nu al uit
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
lullig bakkie en ik zal zo even aan je dm voldoen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
herkenbaar, Erasmus doet dat ook...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef littledrummergirl het volgende:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Das niks. Mijn oude huisarts liep al uit als je de eerste wasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Maar goed, was wel een goede huisarts. Hij liep altijd uit, maar dat kwam omdat hij netjes voor iedereen de tijd nam.
Uitgestorven ras huisartsen...
Nu is het allemaal maar snel snel... "Ja had je maar dubbele afspraak moeten laten inplannen"
hoiik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ik probeer al een dag iemand bij Erasmus te bellen. Verder dan de balie ben ik nog niet
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier was dat net ook al zo; gelukkig nu opgehouden.quote:
Ach, mijn net gemaaide grasveldje zal het wel prettig gevonden hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hier vol zonnigquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"![]()
fietsiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier was dat net ook al zo; gelukkig nu opgehouden.
Ach, mijn net gemaaide grasveldje zal het wel prettig gevonden hebben
ik ben leeg(hoofd)
kom maar op warmte
ouwequote:
ik ben leeg(hoofd)
boven de 30 is mij te veelquote:ik ben leeg(hoofd)
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: