Ach, zo erg vind ik 't nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 07:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, jammer johBen nu in de weer om mijn laatste bachelorvak te halen maar ben ondertussen vijfdejaars
heb je nou serieus een dag terig gelezen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ach, zo erg vind ik 't niet.
Heh, lekker toch? Het hoeft niet allemaal mega snel te gaan. Neem de tijd.
Volgens mij werd mijn nick niet genoemd, dus nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je nou serieus een dag terig gelezen?
laat antwoordquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ach, zo erg vind ik 't niet.
Heh, lekker toch? Het hoeft niet allemaal mega snel te gaan. Neem de tijd.
Batsen doe ik altijd zonder muziek hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Helaasch helaasch
Batsen op muziek van Neill Diamong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat ik dan alleen maar zit te lachen
oh jij hebt die quote roep dinges aan staan. Die aids heb ik uit man, anders word ik gekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij werd mijn nick niet genoemd, dus nee.
zonder ja? Jij als radio man?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Batsen doe ik altijd zonder muziek hoor
Die quote dingen zijn irritant als je die meldingen krijgt voor Posts die je wel al gelezen hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
oh jij hebt die quote roep dinges aan staan. Die aids heb ik uit man, anders word ik gek
Ja anders ga ik muziek luisterenquote:
yep, dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die quote dingen zijn irritant als je die meldingen krijgt voor Posts die je wel al gelezen hebt
Dus als je mobiel fokt en ze dus leest en morgen op de pc al die alerts krijgt
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja anders ga ik muziek luisteren
Kan beter mijn aandacht aan de vrouw geven he?
Straight from Denmark awwwyeahhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik zit even te denken, maar geloof ook niet dat ik ooit bewust muziek opgezet heb voor een "vrijage" ofzoquote:
is best goede neuckmuziekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit even te denken, maar geloof ook niet dat ik ooit bewust muziek opgezet heb voor een "vrijage" ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |