Mja op whatsapp is dat wel schijt irritantquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind dat zoooo irritant als je net in gesprek zit, als iemand dan floep weg is (tenzij goede reden uiteraard).
En aan de andere kant, het is fucking ene forum, dat dat kan en mag. Maar toch he
Wijf
ja en hier ook. En in real life...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja op whatsapp is dat wel schijt irritant
Hierboven na snelle scroll a D. en Rocknijntje iigquote:
dus dat bewijst dat ik verliefd ben op stquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hierboven na snelle scroll a D. en Rocknijntje iig
hey dat zei ik niet he. Maar dat je zo in de verdediging gaat (slash: haptquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus dat bewijst dat ik verliefd ben op st
was meer richting Spezzquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:16 schreef Molo het volgende:
[..]
hey dat zei ik niet he. Maar dat je zo in de verdediging gaat (slash: hapt) is dan wel weer "bewijs"
ja weet ikquote:
Nou ja, of gewoon dat je haar erg leuk vindt ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus dat bewijst dat ik verliefd ben op st
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Wachten is stohom.
* IJsdraakje wacht op moeders en tante die nu zo'n beetje het station binnen moeten rollen na meneer Neil.
Neilquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Wachten is stohom.
* IJsdraakje wacht op moeders en tante die nu zo'n beetje het station binnen moeten rollen na meneer Neil.
Ik had het beloofd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
En je was al verrot vanmiddag schreef je, damn, dan is dit vrij laat wel
Song sung blue, solitary manquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ja, of gewoon dat je haar erg leuk vindt ofzo
Het valt mij gewoon op dat je zo vaak alleen naar haar reilen en zeilen vraagt
lieverd ben je toch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik ga het even opzetten, die titels zeggen me nietsquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Oh, ik ken een nummer!quote:
Sweet Caroline
![]()
Sorry, ik vind het echt vreselijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou, dat wordt dus geen steegdatequote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, ik ken een nummer!
Sweet Caroline
![]()
Sorry, ik vind het echt vreselijk
Dit account is niet meer in gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |