Het invalidentoilet natuurlijk, ik houd van een beetje ruimtequote:
Seksdaten is ook daten jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dacht je dat we gingen daten in de kelder Spezza? Lekker naief![]()
[..]
Het invalidentoilet natuurlijk, ik houd van een beetje ruimte
quote:
Wat Spezza zegtquote:
lekker hangen in die beugelsquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En schakels aan de benen enzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker hangen in die beugels
Die heeft ook vaak van die handige handvaten... en mocht het echt te wild worden, zon touwtje langs de grond lopen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en dan met je teen op de noodknopquote:
De alarmknopquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heeft ook vaak van die handige handvaten... en mocht het echt te wild worden, zon touwtje langs de grond lopen...
Die zit niet in mijn kelderquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan met je teen op de noodknop
ach joh, dan fake je een insult ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De alarmknopDan heb je echt wat uit te leggen
Daarom werd er ook al zo gekreund natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach joh, dan fake je een insult ofzo
Of van te voren een leenrolstoel meenemen... En die op zijn kant alvast leggen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach joh, dan fake je een insult ofzo
preciesquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom werd er ook al zo gekreund natuurlijk![]()
Ik denk dat ik mijn kaartjes maar moet gaan verkopen... dit gaat heel raar zijn straks....quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesal dat gebeuk enzo, kun je niet helpen
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesal dat gebeuk enzo, kun je niet helpen
Doe niet zo raar! Het zijn maar grapjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kaartjes maar moet gaan verkopen... dit gaat heel raar zijn straks....
uit mn verzamelde werken sekssmoezen deel 9quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vette epileptische aanval jonguh
Jij hebt goede ideeen
Ik vergat een smiley... tuurlijk ga ik die kaartjes niet verkopen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe niet zo raar! Het zijn maar grapjesInternetheldin enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ach, maandag zat je anders weer even fijn aan mijn rubbertje… want je werd nat enzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe niet zo raar! Het zijn maar grapjesInternetheldin enzo
wanneer?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Buurpoes het volgende:
Zeg, het is hartstikke fijn weer. Dan ga je toch niet binnenmeeten?
Marijke gaat naar zelfde theathervoorstelling als mij op zelfde dag.... Dat is binnen, en is pas over 3 maanden. Geen idee wat voor weer het dan is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Buurpoes het volgende:
Mag ik die eens lenen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uit mn verzamelde werken sekssmoezen deel 9
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vergat een smiley... tuurlijk ga ik die kaartjes niet verkopen.Oh gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh, hoe oud is dat broertje enzo?
Truequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, maandag zat je anders weer even fijn aan mijn rubbertje… want je werd nat enzo![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik heb anders best koude voetjes vandaagquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Buurpoes het volgende:
* Spezza19 in Basil Fawlty stem: Don't mention the Broadway!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Zijn er nou laatst eigenlijk überhaupt nog mensen naar broadway geweest?
En je zit 2 stoelen voor mequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Marijke gaat naar zelfde theathervoorstelling als mij op zelfde dag.... Dat is binnen, en is pas over 3 maanden. Geen idee wat voor weer het dan is.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 in Basil Fawlty stem: Don't mention the Broadway!
Ja, 1tje uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Zijn er nou laatst eigenlijk überhaupt nog mensen naar broadway geweest?
Ik heb zonder jas staan badmintonnen in de lunchpauze.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb anders best koude voetjes vandaag![]()
Sportdag op je werk?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb zonder jas staan badmintonnen in de lunchpauze.Was tof.
staan er uberhaupt al mensen op 'de lijst'quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zou vier juli trws misschien wel kunnen, zit alleen n beetje met mn hond dan (vriend is dan weekend weg)
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stiekem gluren en live-updates via fok?
Is niet helemaal eerlijk. ik kan moeilijk de hele tijd achterom gaan zitten kijken...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stiekem gluren en live-updates via fok?
Spreken we wel een geheimtaal af met knikken enzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is niet helemaal eerlijk. ik kan moeilijk de hele tijd achterom gaan zitten kijken...
ik zie alleen twee data in de opquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staan er uberhaupt al mensen op 'de lijst'
ik kan wellicht ook wel de 4equote:Op woensdag 24 juni 2015 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie alleen twee data in de opdus ik denk ik roep eens wat. Den haag is zowaar in de buurt dus dat is nice
als iedereen dat als eis neerzet wordt het nooit watquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga alleen als er minimaal acht mensen op de lijst staan. En dat hele ovb schaffen we af. Man up. Je gaat of je gaat niet.
Ik ben niet iedereen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iedereen dat als eis neerzet wordt het nooit wat
Paar weken terug was de eerste voor mij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb al lang niet meer geminimeet
wel gemaxied?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb al lang niet meer geminimeet
das ook alweer ff geledenquote:
dat was sowieso de laatste grote epische meetquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das ook alweer ff geledenbij gf! Met mn hersenschudding
vorig weekend was ook episch.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was sowieso de laatste grote epische meet
nee die is al lang niet gesignaleerdquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Bedenk me ineens dat ik de kapitein ook al in geen eeuwigheid meer heb gezien
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Bedenk me ineens dat ik de kapitein ook al in geen eeuwigheid meer heb gezien
ik ga m appenquote:
Hey!!!quote:
Sluit deuren en ramen!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey!!!
Er zitten rupsen in mijn tuin!!!
Ik hoor ze!
daar was ik ook wel vanuit gegaanquote:
ik kom niet verder dan een spelletje Wordfeudquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar was ik ook wel vanuit gegaantoen ik nog onregelmatig werkte gingen we vaak n bakkie/biertje doen tijdens kantoortijd. Maar nu heel weinig tijd meer voor
je mag altijd komen vrijmibo'en in 010 hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan een spelletje Wordfeud
Wat betekent dat eigenlijk, vrijmibo?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag altijd komen vrijmibo'en in 010 hoor
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk, vrijmibo?Vrijdagmidagborrel oid?
quote:
keihard!quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]goedgegokt! Kan ik nu met een gerust hard slapen
![]()
Omgquote:
Trusten Wcdatert!quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
trustequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Je gaat door voor een nieuw pak koffiequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk, vrijmibo?Vrijdagmidagborrel oid?
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker lekker dingquote:
*bloos*quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Slaap lekker lekker ding
ik weet niet hoe archie eruit zietquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Slaap lekker lekker ding
Ik wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet niet hoe archie eruit ziet
Vreemd, jij post toch mijn foto....quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet niet hoe archie eruit ziet
vrijMI wordt al lastig, werk op vrijdag meestal tot 18:00quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag altijd komen vrijmibo'en in 010 hoor
Je gaat weer epileren?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga ook douchen. Kijken of ik die haren kwijt kan raken.
ik heb de actie gemistquote:
ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijMI wordt al lastig, werk op vrijdag meestal tot 18:00
ik had AI ook kunnen meeten, hij was een paar 100 meter van m'n werk af. Maar ik zat in een vergadering toen.......quote:
hij blijft een mysterie voor onsquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had AI ook kunnen meeten, hij was een paar 100 meter van m'n werk af. Maar ik zat in een vergadering toen.......
Nee, kittenhaar wegwassen. Die heeft weer een 's zomers kapsel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je gaat weer epileren?
Douchse en truste alvast!
lijkt me n goede zetquote:
geschoren poes?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, kittenhaar wegwassen. Die heeft weer een 's zomers kapsel.
Kitten is een jongetje.quote:
ik ben meer een fan van geschoren poesjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kitten is een jongetje.
Kortgeknipt katertje dus. Klinkt stukken minder spannend.
jij liever dan ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer een fan van geschoren poesjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
jij liever dan ik![]()
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Kaal poesje in spoilerquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer een fan van geschoren poesjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
slaapsequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga richting bed.
Een mysterieuze weltrusten alvast.
tapasquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, tapas wezen eten met vier (allemaal mannelijke) collega's, Was gezellig en eten erg lekker.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, tapas wezen eten met vier (allemaal mannelijke) collega's, Was gezellig en eten erg lekker.
Moet kunnen toch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh meer t feit dat ik er met vier kerels zat haha
tuurlijk moet dat kunnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
Was het nog ter ere van iets? Of gewoon zomaar?
Ik kan beide data nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:27 schreef Molo het volgende:
Oh en ik kan beide data voor meet, wil dhr. Spezza mij in de OP zetten?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:37 schreef Molo het volgende:
Welcome back
Slapen in je eigen bed, altijd zo lekker
Over slapen gesproken, ik ga eens aan matrasduiken doen
Slaap lekker Marc
marcquote:
zijn gangetjequote:
Het batsen gaat goed?quote:
Niet te klagenquote:
je club dan hequote:
Die bats nietquote:
Niet?quote:
Om mij rijk te maken natuurlijkquote:
Dus je naait ze toch?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Om mij rijk te maken natuurlijk
Geheel vrijwilligquote:
Dan is het goedquote:
Trustequote:
Ik heb 't al eerder gestudeerd, maar afgebrokenquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:21 schreef Joosie200 het volgende:
Overweeg je het ook?
* Joosie200 doet notarieel recht, maar door studievertraging heb ik ondertussen extra vakken gevolgd voor het civiel effect
Iets met speltip 9: spreid je kansen
liefquote:
Ah, jammer johquote:Op donderdag 25 juni 2015 04:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb 't al eerder gestudeerd, maar afgebroken.
Hoe ver ben jij in je studie?
Koffie graagquote:
blijven de rokjes enkel buiten bij jouw dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Jammer dat ik waarschijnlijk de hele dag binnen moet zitten op deze potentiele rokjesdag.
Geen vrouwen op de zaak hier vandaag...quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:59 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
blijven de rokjes enkel buiten bij jouw dan?
Slechte arbeidsvoorwaarden zegquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen vrouwen op de zaak hier vandaag...
Ja, ik was nog jong en naief toen ik hier begon te werken. Nooit mijn contract nagekeken op een minimale hoeveelheid vrouwen beleid...quote:
slechte planningquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen vrouwen op de zaak hier vandaag...
Hier ga je alweer de fout door alleen het kwantitatieve aspect te benoemen. Vergeet de kwaliteit nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik was nog jong en naief toen ik hier begon te werken. Nooit mijn contract nagekeken op een minimale hoeveelheid vrouwen beleid...
Weet je dat ik serieus dacht om er "lekkere" vrouwen van te maken..... Wilde het weer niet te veel overdrijven...quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ga je alweer de fout door alleen het kwantitatieve aspect te benoemen. Vergeet de kwaliteit niet
lekker is ook niet allesquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus dacht om er "lekkere" vrouwen van te maken..... Wilde het weer niet te veel overdrijven...
We hebben 1 vrouw werken hier, maar die is er dus niet elke dag.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker is ook niet alles![]()
wat msx zegt klopt, ik werk liever op een afdeling met 25 man en 2 vrouwen dan andersom, want dat is hel, ware hel, ook al zijn ze nog zo lekker.
hier was tot dinsdag 1 bijzonder mooie (en warempel ook nog intelligent en niet arrogant) Assistente. Die is nu gestopt en gaat wat anders doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben 1 vrouw werken hier, maar die is er dus niet elke dag.
Die heeft altijd gezegd dat als er een tweede vrouw bijkomt het mis gaat.Mensenkennis?
Ga eens op de gemiddelde Marketing/Communicatie-afdeling werken, daar wemelt het van de vrouwen. Tenminste, bij ons welquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
hier was tot dinsdag 1 bijzonder mooie (en warempel ook nog intelligent en niet arrogant) Assistente. Die is nu gestopt en gaat wat anders doen
Absoluutquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heeft altijd gezegd dat als er een tweede vrouw bijkomt het mis gaat.Mensenkennis?
* Molo gooit dag oude koffie naar Wakkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
als vrowuen in grote groepen samenwerken worden het slangen echtquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Krabbenmand heb ik weleens gehoord, vond ik wel een mooie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
als vrowuen in grote groepen samenwerken worden het slangen echt
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
als vrowuen in grote groepen samenwerken worden het slangen echt
Vanaf hoeveel vrouwen gaat dit? Want bij ons merk ik er weinig vanquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Krabbenmand heb ik weleens gehoord, vond ik wel een mooie.
Niemand accepteert het als iemand boven de ander staat, dus ze blijven klauwen en proberen over elkaar heen te kruipen om omhoog te komen.
Voor mannen was een andere metafoor (die kwamen er aanzienlijk beter vanaf), maar die weet ik niet meer
ouweljongens krentenbroodquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Niemand accepteert het als iemand boven de ander staat, dus ze blijven klauwen en proberen over elkaar heen te kruipen om omhoog te komen. Zelfs tot de klauwen eraf vallen als het moet, zo 'gemeen' en fel.
Voor mannen was een andere metafoor (die kwamen er aanzienlijk beter vanaf), maar die weet ik niet meer
Kliekjes!quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Vanaf hoeveel vrouwen gaat dit? Want bij ons merk ik er weinig vannu zitten ze ook weer verdeeld in 'subgroepen' eigenlijk, kan daar ook aan liggen.
mijn ervaring is 20-30quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Vanaf hoeveel vrouwen gaat dit? Want bij ons merk ik er weinig vannu zitten ze ook weer verdeeld in 'subgroepen' eigenlijk, kan daar ook aan liggen.
Ja, het is heel erg als dat vanuit je werk nodig isquote:
Geen flauw idee, maar in de gezondheidszorg in ieder geval overalquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Brrrrrquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar in de gezondheidszorg in ieder geval overal
En die rokjes hebben vaan verpleegkundigen enzo aan tot ze 25 zijn, daarna is het kort pittig haar, crocs aan, sexloos wit pak onder het sexloze uniform en dan gezapig/jaloers kijken naar de nieuwste coassistent of specialist
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo gooit dag oude koffie naar Wakkelen nu zit ik onder de koffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
.* Molo pakt doekje, kijkt Wakkel zwoel in de ogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef Molo het volgende:
[..]
.* Molo pakt doekje, kijkt Wakkel zwoel in de ogen...
kinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Gewoon zeggen. Bitches hier kunnen wel wat hebben toch?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus dacht om er "lekkere" vrouwen van te maken..... Wilde het weer niet te veel overdrijven...
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker is ook niet alles![]()
wat msx zegt klopt, ik werk liever op een afdeling met 25 man en 2 vrouwen dan andersom, want dat is hel, ware hel, ook al zijn ze nog zo lekker.
Blij dat ik in een mannenbusiness zit jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef Molo het volgende:
[..]
.* Molo pakt doekje, kijkt Wakkel zwoel in de ogen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Grappig genoeg doen mannen exact hetzelfde, maar dan is het ineens geen probleem.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Niemand accepteert het als iemand boven de ander staat, dus ze blijven klauwen en proberen over elkaar heen te kruipen om omhoog te komen. Zelfs tot de klauwen eraf vallen als het moet, zo 'gemeen' en fel.
Vind je? Ik vind de manier waarop dan wel weer echt ander, mannen vind ik duidelijker, meer straight forward, niet dat persoonlijke gebitch er omheen, of oud zeer erbij halen enzo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grappig genoeg doen mannen exact hetzelfde, maar dan is het ineens geen probleem.
meer ventileren dan roddelen jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de manier waarop dan wel weer echt ander, mannen vind ik duidelijker, meer straight forward, niet dat persoonlijke gebitch er omheen, of oud zeer erbij halen enzo.
De extremen wel ja, maar damn, wat heb ik laag gekonkel gezien bij mannen zeg...quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de manier waarop dan wel weer echt ander, mannen vind ik duidelijker, meer straight forward, niet dat persoonlijke gebitch er omheen, of oud zeer erbij halen enzo.
Oh dat heb ik dan nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De extremen wel ja, maar damn, wat heb ik laag gekonkel gezien bij mannen zeg...
Wat zijn echte mannen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan nog nooit meegemaakt
Met echte mannen dan he, niet die pussies bij mij op mijn werk
Tja, goeie vraagquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zijn echte mannen?
En geldt het dan ook alleen voor 'echte vrouwen'?
Ik ken ook hordes vrouwen die hun zaken prima zakelijk oplossen
Zeker, is ook zo hoor, maar geen zin in nuance vanmorgenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
Just saying dat het verre van zwart-wit is, en dat de verschillen tussen de seksen onderling vaak groter is dan tussen de beide seksen
Dit klopt wel denk ik ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
Just saying dat het verre van zwart-wit is, en dat de verschillen tussen de seksen onderling vaak groter is dan tussen de beide seksen
Ja dat is nog wel het slimste geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit klopt wel denk ik ja.
Maar ik probeer me er niet te veel mee te bemoeien met dat soort dingen.
Dit, zoooo herkenbaar hequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik houd mijn rug altijd extra in de gaten als ik erachter kom dat iemand reli is (als in: van de zware tak). Wat een achterbakse streken heb ik van een hoop van hen gezien zeg
Of andersom: dat iemand vreselijk achterbaks doet, en dat de puzzelstukjes samenvallen als je erachter komt dat hij van de zware kerk is.
Dat is waar ik snel zwart/wit word
je doet onderzoek naar de groei van het decolleté bij de dames van de SD?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
ohw ja, mooi weer dus zo even bij de SD kijken of bepaalde dames iets meer decollete hebben
Waar staat SD voor?quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
je doet onderzoek naar de groei van het decolleté bij de dames van de SD?
moet je Wok vragen. die kwijlt er nu rond denk ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
moet je Wok vragen. die kwijlt er nu rond denk ik
service deskquote:
thuis in de tuin werken.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:50 schreef Molo het volgende:
Koffie in de tuin hier
Zit nu thuis te werken, en damn dat is fijn
Tevens: waar is iedereen, is rustig hier![]()
Koentjequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij onze SD loopt best een smakelijk typje
Ouwe bokquote:
Thuis, tuin, zo'n, koffiequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:07 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
thuis in de tuin werken.....![]()
en sorry, werd ff afgeleid door de DM
fransoosquote:
DaMart?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:07 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
sorry, werd ff afgeleid door DM
nee een damequote:
jij niet ?quote:
What happens in DM.....quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happens in DM.....
Nee hoor, soms wel ja. Eigenlijk, nu ik teruglees, zijn het meestal vrouwen die een DM sturen...
bustedquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happens in DM.....
Nee hoor, soms wel ja. Eigenlijk, nu ik teruglees, zijn het meestal vrouwen die een DM sturen...
ik dm ook best met mannen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mannen moeten niks van me hebben.
* Molo account op naam van Gerrit gaat aanmakenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mannen moeten niks van me hebben.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo account op naam van Gerrit gaat aanmaken
Schaduw is zacht uitgedrukt vermoed ik..quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:37 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik dm ook best met mannen hoor
dm, het schaduw-fok
Zouden via DM al die vrouwen hier onderling ook dingen "bespreken"?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schaduw is zacht uitgedrukt vermoed ik..
Daglicht niet kunnen verdragen-fok .....
Ik zit anders nog steeds te wachten op dat recept voor MDMA van je wat je per DM zou sturenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schaduw is zacht uitgedrukt vermoed ik..
Daglicht niet kunnen verdragen-fok .....
15??? Ik word oud geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god, er zitten hier een stelletje huppelkutjes van 15 in de trein. Ze noemen trots alle jongens op waarmee ze stiekem geneukt hebben.oh en te stressen dat Reindertje haar foto's niet liked maar wel graag neukt.
Ik niet echt geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zouden via DM al die vrouwen hier onderling ook dingen "bespreken"?
Je vergist je. Buurpoes is van de chemicalien en pillen. Ik weet een beetje wat van pc's en zo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit anders nog steeds te wachten op dat recept voor MDMA van je wat je per DM zou sturen
okequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god, er zitten hier een stelletje huppelkutjes van 15 in de trein. Ze noemen trots alle jongens op waarmee ze stiekem geneukt hebben.oh en te stressen dat Reindertje haar foto's niet liked maar wel graag neukt.
kloptquote:
Haha, als ik mezelf vergelijk met hoe ik was als 15 jarige vs de 15 jarige huppelkutjes in de trein was ik best braaf.quote:
maar da's lang geleden?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, als ik mezelf vergelijk met hoe ik was als 15 jarige vs de 15 jarige huppelkutjes in de trein was ik best braaf.
Ja maar die mocht/wilde het niet geven, ethiek enzoquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je vergist je. Buurpoes is van de chemicalien en pillen. Ik weet een beetje wat van pc's en zo.
Geen Deense chicks die Deens spreken? Jammerquote:
Ik ging in tussenuren naar huis om de smurfen te kijken op die leeftijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, als ik mezelf vergelijk met hoe ik was als 15 jarige vs de 15 jarige huppelkutjes in de trein was ik best braaf.
dat is misschien wel wat overdrevenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging in tussenuren naar huis om de smurfen te kijken op die leeftijd
Wat denk je nou. Vrouwen zijn toch roddeltantes (zie post boven je )quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zouden via DM al die vrouwen hier onderling ook dingen "bespreken"?
Hahah, wij gingen altijd zsm naar de winkels om dan aan het water chips te eten en over koetjes en kalfjes te pratenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de "bomb"quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:49 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Wat denk je nou. Vrouwen zijn toch roddeltantes (zie post boven je )
/vooroordeelmodus
Het is gewoon de waarheidquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wel wat overdreven
Ik zit met 2 andere kerels in deze ruimtequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen Deense chicks die Deens spreken? Jammer
voor jou nog aardig dichtbij dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. 3,5 jaar geleden. Goeie oude tijd.
Chips eten of oliebollen, ja dat deden wij ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah, wij gingen altijd zsm naar de winkels om dan aan het water chips te eten en over koetjes en kalfjes te praten
Hete ruimte?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit met 2 andere kerels in deze ruimte
als ik zeg dat ik de jongste ben is de interesse geheid wegquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik niet echt geloof ik
Oh ja, wel, af en toe. Maar de mannen zijn langer van stof dan de vrouwen hier over het algemeen
.jij valt dus niet op oudere mannen begrijp ik?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik de jongste ben is de interesse geheid weg
quote:We have on conscious, deselected WiFi,
and recommend guests to turn off their electronic equipment and
enjoy The Presence.
Ja is toch zoquote:
Er is nog hoop Wakkel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is toch zo
En dat is geen slechte eigenschap, juist leuk
nee, natuurfreaks zo te zien:quote:
Aah oliebollen moet poedersuiker, yummie. Powerrangers keek ik na m'n 5e al niet meer, Tom&Jerry was leuker haha.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Chips eten of oliebollen, ja dat deden wij ook![]()
En de powerrangers waren toen helemaal cool ook nog (nerd klasje zat ik in)
Have fun grijze!quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
Zo, tijd om om te kleden in volwassen grijze mevrouwen kleding en de wijsneus te gaan uithangen.
Mazzels!
Waarom dat driehonderd keer benoemen ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, natuurfreaks zo te zien:
Organic breakfast with many homemade goodies.
Option to buy organic lunch packs, dinner, vegetarian food, vegan- and Rawfood.
the world is changing....and not for the bestquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
ze heeft niet gezegd welke versie hčquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wel wat overdreven
ciaoquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
Zo, tijd om om te kleden in volwassen grijze mevrouwen kleding en de wijsneus te gaan uithangen.
Mazzels!
Wie zou ik moeten zijn danquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan kun je toch nog een ander account hebben?
quote:
iemands andersquote:
Vragenlijst, ben nieuw hierquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:04 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
iemands anders![]()
en zo niet dan moeten we eerst even de vragenlijst afwerken
moet ff zoeken in de ksc archievenquote:
hmm, ff denken ik had er gisteren of eergisteren nog eentjequote:Op donderdag 25 juni 2015 12:07 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
moet ff zoeken in de ksc archieven![]()
@Beer: heb jij hem liggen. We hebben de vrouwelijke versie nodig.
Favoriete kleurquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
iets met:
leeftijd
koffie of thee
heb je kinderen
heb je crocs
Jemigquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Favoriete kleur
Hond of kat.
Automerk
wat is er mis met de fok standaard je tieten posten?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Favoriete kleur
Hond of kat.
Automerk
Vraag aan jou. Ben je echt in '83 geboren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
iets met:
leeftijd
koffie of thee
heb je kinderen
heb je crocs
Hey, wel eerst antwoorden natuurlijk he.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vraag aan jou. Ben je echt in '83 geboren.
ja, dus zeker geen 61.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vraag aan jou. Ben je echt in '83 geboren.
Fuckquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey, wel eerst antwoorden natuurlijk he.Niet de regels proberen om te draaien.
truequote:Op donderdag 25 juni 2015 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er mis met de fok standaard je tieten posten?
de rest boeit toch niet zo?
dus jij bent minderjarig ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent maar 5 jaar ouder dan m'n moeder
dus je moeder is 27?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent maar 5 jaar ouder dan m'n moeder
37 bedoel je hoop ik. 18, ik val tussen een volwassene en kind, haha.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je moeder is 27?
dus jij bent nog een kind?
busted. dus je bent zelf een van die 15-jarige die lopen op te geven over hun zogenaamde nökvriendjesquote:
19... Man man rekenen moeilijk hequote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moeder was 9 toen ze jou kreeg?
sick
nee, want je zei dat ik 5 jaar ouder wasquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
37 bedoel je hoop ik. 18, ik val tussen een volwassene en kind, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |