Dit klopt wel denk ik ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
Just saying dat het verre van zwart-wit is, en dat de verschillen tussen de seksen onderling vaak groter is dan tussen de beide seksen
Ja dat is nog wel het slimste geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit klopt wel denk ik ja.
Maar ik probeer me er niet te veel mee te bemoeien met dat soort dingen.
Dit, zoooo herkenbaar hequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik houd mijn rug altijd extra in de gaten als ik erachter kom dat iemand reli is (als in: van de zware tak). Wat een achterbakse streken heb ik van een hoop van hen gezien zeg
Of andersom: dat iemand vreselijk achterbaks doet, en dat de puzzelstukjes samenvallen als je erachter komt dat hij van de zware kerk is.
Dat is waar ik snel zwart/wit word
je doet onderzoek naar de groei van het decolleté bij de dames van de SD?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
ohw ja, mooi weer dus zo even bij de SD kijken of bepaalde dames iets meer decollete hebben
Waar staat SD voor?quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
je doet onderzoek naar de groei van het decolleté bij de dames van de SD?
moet je Wok vragen. die kwijlt er nu rond denk ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
moet je Wok vragen. die kwijlt er nu rond denk ik
service deskquote:
thuis in de tuin werken.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:50 schreef Molo het volgende:
Koffie in de tuin hier
Zit nu thuis te werken, en damn dat is fijn
Tevens: waar is iedereen, is rustig hier![]()
Koentjequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij onze SD loopt best een smakelijk typje
Ouwe bokquote:
Thuis, tuin, zo'n, koffiequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:07 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
thuis in de tuin werken.....![]()
en sorry, werd ff afgeleid door de DM
fransoosquote:
DaMart?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:07 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
sorry, werd ff afgeleid door DM
nee een damequote:
jij niet ?quote:
What happens in DM.....quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happens in DM.....
Nee hoor, soms wel ja. Eigenlijk, nu ik teruglees, zijn het meestal vrouwen die een DM sturen...
bustedquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happens in DM.....
Nee hoor, soms wel ja. Eigenlijk, nu ik teruglees, zijn het meestal vrouwen die een DM sturen...
ik dm ook best met mannen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mannen moeten niks van me hebben.
* Molo account op naam van Gerrit gaat aanmakenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mannen moeten niks van me hebben.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo account op naam van Gerrit gaat aanmaken
Schaduw is zacht uitgedrukt vermoed ik..quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:37 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik dm ook best met mannen hoor
dm, het schaduw-fok
Zouden via DM al die vrouwen hier onderling ook dingen "bespreken"?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schaduw is zacht uitgedrukt vermoed ik..
Daglicht niet kunnen verdragen-fok .....
Ik zit anders nog steeds te wachten op dat recept voor MDMA van je wat je per DM zou sturenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schaduw is zacht uitgedrukt vermoed ik..
Daglicht niet kunnen verdragen-fok .....
15??? Ik word oud geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god, er zitten hier een stelletje huppelkutjes van 15 in de trein. Ze noemen trots alle jongens op waarmee ze stiekem geneukt hebben.oh en te stressen dat Reindertje haar foto's niet liked maar wel graag neukt.
Ik niet echt geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zouden via DM al die vrouwen hier onderling ook dingen "bespreken"?
Je vergist je. Buurpoes is van de chemicalien en pillen. Ik weet een beetje wat van pc's en zo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit anders nog steeds te wachten op dat recept voor MDMA van je wat je per DM zou sturen
okequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god, er zitten hier een stelletje huppelkutjes van 15 in de trein. Ze noemen trots alle jongens op waarmee ze stiekem geneukt hebben.oh en te stressen dat Reindertje haar foto's niet liked maar wel graag neukt.
kloptquote:
Haha, als ik mezelf vergelijk met hoe ik was als 15 jarige vs de 15 jarige huppelkutjes in de trein was ik best braaf.quote:
maar da's lang geleden?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, als ik mezelf vergelijk met hoe ik was als 15 jarige vs de 15 jarige huppelkutjes in de trein was ik best braaf.
Ja maar die mocht/wilde het niet geven, ethiek enzoquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je vergist je. Buurpoes is van de chemicalien en pillen. Ik weet een beetje wat van pc's en zo.
Geen Deense chicks die Deens spreken? Jammerquote:
Ik ging in tussenuren naar huis om de smurfen te kijken op die leeftijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, als ik mezelf vergelijk met hoe ik was als 15 jarige vs de 15 jarige huppelkutjes in de trein was ik best braaf.
dat is misschien wel wat overdrevenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging in tussenuren naar huis om de smurfen te kijken op die leeftijd
Wat denk je nou. Vrouwen zijn toch roddeltantes (zie post boven je )quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zouden via DM al die vrouwen hier onderling ook dingen "bespreken"?
Hahah, wij gingen altijd zsm naar de winkels om dan aan het water chips te eten en over koetjes en kalfjes te pratenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging in tussenuren naar huis om de smurfen te kijken op die leeftijd
Vrouwen zijn de "bomb"quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:49 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Wat denk je nou. Vrouwen zijn toch roddeltantes (zie post boven je )
/vooroordeelmodus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |