Dit klopt wel denk ik ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
Just saying dat het verre van zwart-wit is, en dat de verschillen tussen de seksen onderling vaak groter is dan tussen de beide seksen
Ja dat is nog wel het slimste geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit klopt wel denk ik ja.
Maar ik probeer me er niet te veel mee te bemoeien met dat soort dingen.
Dit, zoooo herkenbaar hequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik houd mijn rug altijd extra in de gaten als ik erachter kom dat iemand reli is (als in: van de zware tak). Wat een achterbakse streken heb ik van een hoop van hen gezien zeg
Of andersom: dat iemand vreselijk achterbaks doet, en dat de puzzelstukjes samenvallen als je erachter komt dat hij van de zware kerk is.
Dat is waar ik snel zwart/wit word
je doet onderzoek naar de groei van het decolleté bij de dames van de SD?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
ohw ja, mooi weer dus zo even bij de SD kijken of bepaalde dames iets meer decollete hebben
Waar staat SD voor?quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
je doet onderzoek naar de groei van het decolleté bij de dames van de SD?
moet je Wok vragen. die kwijlt er nu rond denk ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
moet je Wok vragen. die kwijlt er nu rond denk ik
service deskquote:
thuis in de tuin werken.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:50 schreef Molo het volgende:
Koffie in de tuin hier
Zit nu thuis te werken, en damn dat is fijn
Tevens: waar is iedereen, is rustig hier![]()
Koentjequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij onze SD loopt best een smakelijk typje
Ouwe bokquote:
Thuis, tuin, zo'n, koffiequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:07 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
thuis in de tuin werken.....![]()
en sorry, werd ff afgeleid door de DM
fransoosquote:
DaMart?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:07 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
sorry, werd ff afgeleid door DM
nee een damequote:
jij niet ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |