Kitten is een jongetje.quote:
ik ben meer een fan van geschoren poesjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kitten is een jongetje.
Kortgeknipt katertje dus. Klinkt stukken minder spannend.
jij liever dan ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer een fan van geschoren poesjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
jij liever dan ik![]()
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Kaal poesje in spoilerquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer een fan van geschoren poesjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
slaapsequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga richting bed.
Een mysterieuze weltrusten alvast.
tapasquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, tapas wezen eten met vier (allemaal mannelijke) collega's, Was gezellig en eten erg lekker.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, tapas wezen eten met vier (allemaal mannelijke) collega's, Was gezellig en eten erg lekker.
Moet kunnen toch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh meer t feit dat ik er met vier kerels zat haha
tuurlijk moet dat kunnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
Was het nog ter ere van iets? Of gewoon zomaar?
Ik kan beide data nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:27 schreef Molo het volgende:
Oh en ik kan beide data voor meet, wil dhr. Spezza mij in de OP zetten?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:37 schreef Molo het volgende:
Welcome back
Slapen in je eigen bed, altijd zo lekker
Over slapen gesproken, ik ga eens aan matrasduiken doen
Slaap lekker Marc
marcquote:
zijn gangetjequote:
Het batsen gaat goed?quote:
Niet te klagenquote:
je club dan hequote:
Die bats nietquote:
Niet?quote:
Om mij rijk te maken natuurlijkquote:
Dus je naait ze toch?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Om mij rijk te maken natuurlijk
Geheel vrijwilligquote:
Dan is het goedquote:
Trustequote:
Ik heb 't al eerder gestudeerd, maar afgebrokenquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:21 schreef Joosie200 het volgende:
Overweeg je het ook?
* Joosie200 doet notarieel recht, maar door studievertraging heb ik ondertussen extra vakken gevolgd voor het civiel effect
Iets met speltip 9: spreid je kansen
liefquote:
Ah, jammer johquote:Op donderdag 25 juni 2015 04:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb 't al eerder gestudeerd, maar afgebroken.
Hoe ver ben jij in je studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |