nee hoor, niet iedereen. Alleen de meeste mannen denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
AI, jij zou als mod iedereen bannen?
*insert plaatje van Oprah*
Als. Mod. Kun. Je. Niet. Bannen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
AI, jij zou als mod iedereen bannen?
*insert plaatje van Oprah*
Waar was jij dan mod van??quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Molo het volgende:
Koffie topic van AI?
en nee, ik hoef ook zéker geen modje meer te zijn
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Molo het volgende:
Koffie topic van AI?
en nee, ik hoef ook zéker geen modje meer te zijn
Desondanks welkom hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik drink voor het eerst in mijn leven aardbeienthee en het is goddelijk. Ik was een thee hater, nog steeds een koffie hater.
ik DM je wel evenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar was jij dan mod van??
Ik eerst van WK2006 en later na de ontslaggolf VBL
ieuwwwwwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik drink voor het eerst in mijn leven aardbeienthee en het is goddelijk. Ik was een thee hater, nog steeds een koffie hater.
Ik ben een aardbeitheehaterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
* Buurpoes zoekt dwangbuis.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet?? Oh.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als. Mod. Kun. Je. Niet. Bannen.
N00bje
Ik neem liever THORthee, das pas goddelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes zoekt dwangbuis.
Aardbeienthee goddelijk? Whut?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
nee hoor, niet iedereen. Alleen de meeste mannen denk ik.
Ach, inmiddels ben ik het gewend hier.quote:
Mods passen berichten aan en desgewenst verwijderen. En dan de user eventueel benoten. Als ze merken dat een user gezien de notes te ver is gegaan, seinen ze een Admin in en die bepaald of er een ban volgt (en voor hoelang)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet?? Oh.
Wat doen ze dan? Alleen maar posts wissen/aanpassen?
moet je voor de gein eens opzoeken wat erin zitquote:
Hmm, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Dat ga ik binnenkort maar een keer doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom bij de club!
Aarbeienthee vind ik een beetje blah, aardbei-muntthee is nom
Arme jij. Je begrijpt nu dat er voor jou een hele theedoos meekomt op een meet waar jij en ik zijn he....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, inmiddels ben ik het gewend hier.Ik zorg wel voor mezelf.
/dwama
Zo vroeg gaan de meeste studenten niet merk ik als ik ze om 9 uur de volgende dag binnen zie sloffenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Honger. Bed ligt te lekker. Waarom lig ik überhaupt in bed. Studentstruggles.
Zorgen dat hun subforum lekker draait.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet?? Oh.
Ik vind het echt zo stom dat die notes niet zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mods passen berichten aan en desgewenst verwijderen. En dan de user eventueel benoten. Als ze merken dat een user gezien de notes te ver is gegaan, seinen ze een Admin in en die bepaald of er een ban volgt (en voor hoelang)
Ik kan mijn eigen notes gewoon lezen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo stom dat die notes niet zichtbaar zijn.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Arme jij. Je begrijpt nu dat er voor jou een hele theedoos meekomt op een meet waar jij en ik zijn he....
Degene die ik actief zie modden, draaien meestal het subforum eerder de nek om.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zorgen dat hun subforum lekker draait.
Soms door wissen/aanpassen van posts, maar beter werkt het door in gesprek te gaan. Zelf input hebben in je forum, zorgen voor een goede sfeer.
En verder dingetjes als TTchange, topics centraal zetten, slotjes en dat soort pret.
Als users echt over de schreef gaan kun je ze wel aan een (F)A voorleggen, die hebben de banknopjes.
check, niks boeiends op dit account thoughquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen notes gewoon lezen hoor![]()
Dan heb je betaald?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen notes gewoon lezen hoor![]()
Bij mij zegt het volgens mij wel iets over hoe vaak ik met 1 mod gevochten heb.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Cat22 het volgende:
O ja, en natuurlijk de (voor sommigen haast magische) notes
Waarvan het aantal niets zegt over de inhoud of 'status' of gedrag van de user.
jij hebt wel behoorlijk veel notes idd zegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij zegt het volgens mij wel iets over hoe vaak ik met 1 mod gevochten heb.
Het is een soort dossieropbouw voor alles wat niet zwart is. Handig als je trends ziet bij een user, of dat nu positief of negatief is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo stom dat die notes niet zichtbaar zijn.
Kun je dat zien?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt wel behoorlijk veel notes idd zeg
Ik ook niet. Ik ben niet spannend blijkbaar.quote:
FTFYquote:
Ja, twee. F#kking veel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt wel behoorlijk veel notes idd zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je draait Lotus Notes? wat een takke software is dat zeg...
En dat alleen onder Toekito he. Bij je andere accounts moet zelfs het kabinet een servercabine bijbouwen..quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
mogen walnootjes ook?maaaaaatige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Leuk was dat he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Als mod wel, heb me daar uren mee vermaakt bij sommige users toen
Nice!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk was dat he?![]()
Ik heb maar een paar notes, waarvan twee 'negatieve' (waar ik het uiteraard niet mee eens ben).
En er staat ook een standbeeld ter mijner eer in.![]()
Moejje er keihard op stampen, dan wordt het pas een goede (matige) grapquote:
Nee, al jaaaaren eerder en ik heb er heel hard voor moeten zeurenquote:
gooit 50 cent naar ijs_beerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moejje er keihard op stampen, dan wordt het pas een goede (matige) grap
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb 1 serieuze note, en dat was gewoon dom van me. Terechte note dus. De rest is allemaal nonsens. Zelfs 1 of 2 zelfgezette.
wat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, al jaaaaren eerder en ik heb er heel hard voor moeten zeuren
Oh nee dit is geen poging tot slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo vroeg gaan de meeste studenten niet merk ik als ik ze om 9 uur de volgende dag binnen zie sloffen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee dit is geen poging tot slapen.
'Mijn beeld walnootjes wat doe je!'quote:
toen was ik erger dan nu.....LOL.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dat alleen onder Toekito he. Bij je andere accounts moet zelfs het kabinet een servercabine bijbouwen..
Oh wow, heb er ineens 3 bij sinds ik weer op FOK! post. Dat moet een kleine maand geweest zijn.quote:
Betalen!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow, heb er ineens 3 bij sinds ik weer op FOK! post. Dat moet een kleine maand geweest zijn.
Wat is dit.
Herrieschopper!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow, heb er ineens 3 bij sinds ik weer op FOK! post. Dat moet een kleine maand geweest zijn.
Wat is dit.
Ja. Gewoon vriendjes worden met een blauwe dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
Maar die blauwen kunnen van iedereen gratis de notes bekijken???
Niet alleen de blauwen. Iedereen met een kleurtje. MPG dus ookquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: ging nergens over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb er nog nul.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
Arme jongenquote:
quote:
27 februari 2015. Pffff.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er nog nul.
Ben te braaf denk ik.
En edits teruglezen ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
Daaaaaagquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
toen was ik erger dan nu.....LOL.
Anyhow ik ga pitten ivm Oranje Dames
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]WijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: ging nergens over.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ja, dat beseffen ook veel mensen niet iddquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En edits teruglezen ook.Good times in R&P
![]()
Sindsdien post ik geen zaken meer 'die ik maar even laat staan en dan weer verwijder'. Teveel mensen die het toch kunnen blijven teruglezen.
Zeg. Venlo haten. Da's zelfs banwaardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Krijg ik een note als ik op Venlo haat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Told yaquote:
nou ga je echt klappen krijgen bij een meet hequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg. Venlo haten. Da's zelfs banwaardig.
Dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik vind dat je dan een abo kado moet krijgen..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Twee. En n ban.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Bowlingbal naar je hoofdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ga je echt klappen krijgen bi een meet he
Er valt hier ook een kwartje...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, dat beseffen ook veel mensen niet idd
WHUTTTTTTquote:
dus altijd even denken voor je iets plaatst, want echt echt weghalen kan niet meerquote:
Een bowlingbal doodwensen is niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
WHUTTTTTT
Verkapte doodswens!!! Zag je 'm, MPG?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
dus altijd even denken voor je iets plaatst, want echt echt weghalen kan niet meer
Ja hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
WHUTTTTTT
Inderdaad. Jij snapt mij. Eindhoveuuhh.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan een abo kado moet krijgen..
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een bowlingbal doodwensen is niet zo erg hoor
Zoeen note heb ik alquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
WHUTTTTTT
Mijn eerste auto was een BXquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor.
Tijd dat BX hier weer s n bakkie komt doen.
Ook al 1 voor het openbaar maken van notes??quote:
BX geeft mij alleen maar positieve notesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor.
Tijd dat BX hier weer s n bakkie komt doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ben echt te krenterig...quote:
eigenlijk pest ik Nijn, door te beweren dat ze een hard hoofd heeft, waar een bowlingbal niet tegen bestand is..quote:
Nee, zolang het die van mezelf zijn en ik alleen maar herhaal wat ook ergens openbaar op het forum staat lijkt mij het niet notebaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook al 1 voor het openbaar maken van notes??
Okeequote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, zolang het die van mezelf zijn en ik alleen maar herhaal wat ook ergens openbaar op het forum staat lijkt mij het niet notebaar
Ik hoorde hemquote:
Die wil ik welquote:
Hey jij!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wil ik welDie rijden fijn!
Slaap lekker meis!quote:
He jij!quote:
Huh wat heb ik met die bowlingbal te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
eigenlijk pest ik Nijn, door te beweren dat ze een hard hoofd heeft, waar een bowlingbal niet tegen bestand is..
Dus toch nog Marijke?? Net was je met Nijn aan het flirten..quote:
Speltip #2: Spreid je kansen…quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus toch nog Marijke?? Net was je met Nijn aan het flirten..![]()
We hebben een open raltiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:36 schreef Bos81 het volgende:
We hebben natuurlijk hier ons eigen Note-je of te wel Me-Mo![]()
Ik niet goed lezen, iets met lee eh slechte ogen..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh wat heb ik met die bowlingbal te maken?
Als dat flirten was dan pls try harder.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht misschien een referentie naar dat 'kunstwerk' tussen mijn school en het station inquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet goed lezen, iets met lee eh slechte ogen..![]()
Kusje op je voorhoofd en klapje op je bipsquote:
En gister hadtie n trio met Marijkje en STquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das het mooie van zo'n open relatiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
En gister hadtie n trio met Marijkje en ST
Nee, die niet.. Je loopt dus via die weg.. Ik pakte altijd de Montgommery laan.. Ook die enkele keren dat ik niet met de fiets was...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als dat flirten was dan pls try harder.
[..]
Ohhh ik dacht misschien een referentie naar dat 'kunstwerk' tussen mijn school en het station in.
Oh ja dat kan ook. Dat doen we meestal als we richting de stad gaan vanuit school volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die niet.. Je loopt dus via die weg.. Ik pakte altijd de Montgommery laan.. Ook die enkele keren dat ik niet met de fiets was...
Van waar ik zat voornamelijk R4, ben je ook eerder op de Montgommery natuurlijk. En de bus pakken van/naar het station, deed ik echt nooit (ja 1 keer volgens mij, toen had ik me 2 uur in de tijd (te vroeg) vergist en ben toen samen met een mede-student die door mijn schuld ook te vroeg was, de stad in geweest. Aangezien hij in kuch Venlo kuch woonde, pakte hij wel vaak de bus en zodoende ging ik met hem mee de bus in...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Dat doen we meestal als we richting de stad gaan vanuit school volgens mij.
Ik doe meestal vrij weinig en in de bus zitten.
Hahaha Venloquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van waar ik zat voornamelijk R4, ben je ook eerder op de Montgommery natuurlijk. En de bus pakken van/naar het station, deed ik echt nooit (ja 1 keer volgens mij, toen had ik me 2 uur in de tijd (te vroeg) vergist en ben toen samen met een mede-student die door mijn schuld ook te vroeg was, de stad in geweest. Aangezien hij in kuch Venlo kuch woonde, pakte hij wel vaak de bus en zodoende ging ik met hem mee de bus in...
Ik ging bijna altijd met de fiets he. Ondanks gratis OV..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha Venlo.
En goed dat je steeds liep in plaats van dat je met de bus ging. Ik doe het je niet na.
He Saraquote:
Netjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ging bijna altijd met de fiets he. Ondanks gratis OV..
Ja, okee. Maar van jou naar Eindje is wel iets anders dan de 20 minuten die ik op de fiets moest afleggen naar de FOntys. Ik zou alleen eerder op school/thuis zijn,als de bus rij klaar zou staan en meteen zou vertrekken als ik in zou stappen en onderweg bijna niet hoefde te stoppen...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Netjes.
StudentenOV, ik misbruik dat.
Ghehe ik snap jequote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar van jou naar Eindje is wel iets anders dan de 20 minuten die ik op de fiets moest afleggen naar de FOntys. Ik zou alleen eerder op school/thuis zijn,als de bus rij klaar zou staan en meteen zou vertrekken als ik in zou stappen en onderweg bijna niet hoefde te stoppen...
Dus tja dan pak ik wel de fiets, ondanks verbaasde gezichten van mede-studenten.. Waarom ga je fietsen als je met de bus kan..
Ja als ik zo dik was als jij, zou ik liever ook de bus pakken, dacht ik dan..
Ja naar Utrecht CS is het natuurlijk 50 minuten reizen vanaf Station EIndhovuhh...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe ik snap je. Ik zou in m'n dorp ook de bus kunnen pakken maar dat duurt langer dan fietsen, keuze is snel gemaakt dan.
Maar het is best een chille reistijd, zeker vergeleken met wat ik gewend was. Kan om 8:12 de trein pakken en om 8:40 in het lokaal staan.
Ja. En als dat nou m'n startpunt was, dan was het nog wel te doen. Die overstap ging zo vaak misquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja naar Utrecht CS is het natuurlijk 50 minuten reizen vanaf Station EIndhovuhh...
Mijn eerst betaalde baantje via het UZB was in het centrum van Eindhoven (boven de Scapino zeg maar).. Ik dacht er niet eens aan om de bus/trein te pakken, ook niet met wind en regen...
Ook, maar ik denk dat mijn opvoeding er ook toe heeft bijgedragen. MIjn ouders stimuleerde ons om ook zo veel mogelijk te fietsen ipv de auto pakken, al van jongs af aan.. Even een km of 8 naar een familielid. Gewoon lekker met de fiets...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. En als dat nou m'n startpunt was, dan was het nog wel te doen. Die overstap ging zo vaak mis.
Bossen staan altijd in weer en wind he.
Ohquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Pijnackerplein, woonde mn opa en oma. Heb echt complete ballen versleten met voetballen daar.
Dan zou dat in 2012 geweest moeten zijn. Toen Joan Franka mee deed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Bij Henk een keertje of zo?
Want ik ken je wel, maar weet niet meer waarvan
Zwaait terugquote:
Have fun daar!quote:
Ik?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik las ergens UtrechtCS. Wat moet dat daar
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga ook tukken. Wilde nog werken, maar totaaaaaaaal inspiratieloos. Morgen weer een dag.
dat wel, maar hij maakt nu kopenhagen onveiligquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:13 schreef fietsie het volgende:
*psssst* Trekt flesje Spa Rood open hier.
Wein, Weib und Gesang?quote:
zuiperdquote:
quote:
ik ga zomaar eens kijken of ik uberhaupt wel kan slapenquote:
Kansloos volk wijquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga zomaar eens kijken of ik uberhaupt wel kan slapen
Bijna 4 weken met de Bof (dikoor) gezeten maar het gaat wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He SaraDa's lang geleden! Hoe is het?
quote:
Vroeger waren we s'nachts met 3 of 4 nog wel aan het posten maar tegenwoordig is er niemand nog wakkerquote:
Oh, ik kan op zich wel zorgen voor een toestroom hoor 's nachtsquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Vroeger waren we s'nachts met 3 of 4 nog wel aan het posten maar tegenwoordig is er niemand nog wakker
quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Vroeger waren we s'nachts met 3 of 4 nog wel aan het posten maar tegenwoordig is er niemand nog wakker
Ik zou het ook niet wetenquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:12 schreef moemoe het volgende:
Je nick komt me zo bekend voor goldfinger1963, ik weet alleen niet waarom.
normaal lig jij nou ook al te pittenquote:
Misschien hebben we elkaar ooit gesproken in een nachtbagger ofzo, zoiets zal 't wel zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten
ik heb een paar jaar geleden wel in een hoop sc's gepost.
kloptquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal lig jij nou ook al te pitten
Nachtbagger kwam ik nooitquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien hebben we elkaar ooit gesproken in een nachtbagger ofzo, zoiets zal 't wel zijn.
Ayway.... Wat doe jij nog op?
cursusquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij postte toch over Kopenhagen? Of is het voor werk?
Daar kwam ik dan nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nachtbagger kwam ik nooit![]()
ksc, grtdojw, kpd sc, sex sc, bi sc, udouw en nog een paar andere waar ik de naam van ben vergeten
lang verhaalquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar kwam ik dan niet.
Nou, dan beginnen we gewoon van voor af aan!
Vertel, wie ben je.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar kwam ik dan niet.
Nou, dan beginnen we gewoon van voor af aan!
Vertel, wie ben je.
quote:
Het is niet de lengte die telt maar de doorsnede?quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:33 schreef moemoe het volgende:
En wat nou als ik houd van lange verhalen.....?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, nou maak je voor mij dan wel een toeristenfoto?
Heb je die zwabber ook weer hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet de lengte die telt maar de doorsnede?
Ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:33 schreef moemoe het volgende:
En wat nou als ik houd van lange verhalen.....?
Dat is dus niet geluktquote:Op woensdag 24 juni 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel zien....
Slaap zacht!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zie je....
Nu heb je alle tijd voor je lange verhaal.
wie ben jij trouwens?quote:
Getrouwd/verliefd/verloofdquote:Op woensdag 24 juni 2015 03:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een jonge vrouw met heel wat ambities en dromen.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op een mooie dag in 1963 zag je het levenslicht.......
quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Getrouwd/verliefd/verloofd
Honden/katten
Halflang. of kort haar
bier/wijn/fris
koffie/thee.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
klopt en nou woon ik België en heb een parenclub
Dat zou reclame zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..].
Een Horny Housewives Gangbang deze middag.
Ja, ik kan me voorstellen dat je dat niet zo even vertelt.
eind deze maand zitten we hier 10 jaarquote:
Mooi!quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eind deze maand zitten we hier 10 jaar
zijn in september open gegaan.
Alleen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi!
Ben je alleen eigenaar? Of samen met anderen?
Lekker alleen aan 't roer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Alleen.![]()
Zijn wel begonnen met een ander stel maar die heb ik na een half jaar buiten gegooid.
Ik heb bij verschillende andere parenclubs meegedraaid en we zitten in deze wereld al meer dan 20 jaar zowel als gast als werknemer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker alleen aan 't roer.
Is dit echt iets waar je lang over hebt gedacht voor je het startte? Of hoe kwam je er zo bij om een eigen parenclub te starten?
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:23 schreef moemoe het volgende:
Op dit moment niets.
In de toekomst wil ik weer gaan studeren.
Dat is een pittige studiequote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef moemoe het volgende:
Het begint iig wel te trekken. Ik zie in mijn AT telkens het WO-rechten topic verschijnen.
Ik weet niet of ik die studie ook daadwerkelijk prolongeer, maar studeren is sowieso iets wat ik graag doe.
Mooiquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik heb bij verschillende andere parenclubs meegedraaid en we zitten in deze wereld al meer dan 20 jaar zowel als gast als werknemer.
Dat weet niemand natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
[..]
Dat is een pittige studie
morgenquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goedemorgen? Of is het voor jou nog nacht?
Hoe ervaar je het?
toekquote:
Denk het welquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi. En? Blijf je nog 10 jaar open?
Dat weet jezelf niet eensquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat weet niemand natuurlijk.
Nee, ik vond het niet pittig. Gewoon een kwestie van goed bijhouden, dan is het prima te doen.
en mij irriterenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet?? Oh.
Goed planquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga slapen joh! Je moet vanmiddag open
Ooh, mooi!quote:
Vertel ik een ander keertjequote:Op woensdag 24 juni 2015 04:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat weet jezelf niet eens
Je hebt hem al gedaan en toen gestopt bedoel je.
thnxquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een goede start van de dag.
Ik kijk niet, maar ik begrijp hieruit dat we achter staanquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Dat is, helaas, het voetbal nog niet.
ja en niet echt best voetbal. Toedels!quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik begrijp hieruit dat we achter staan.
Veel kijkplezier!
* moemoe off line
Slechte zaak dat die school dit laat gebeuren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:22 schreef MPG het volgende:
Harde porno op oude webadres basisschool![]()
nu bedtijd![]()
Het heeft ook veel negatieve kritiek gekregen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:00 schreef Toekito het volgende:
Wil naar de Amerikaanse Heinekenfilm....is amper te zien in de bioscopen komend weekend.
dat weet ik. Maar dan nog....2 van de 3 bioscopen draait die niet eens. En die andere is beetje kuttijd op zondag.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heeft ook veel negatieve kritiek gekregen.
Het zal wel een kosten-baten afweging zijn geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat weet ik. Maar dan nog....2 van de 3 bioscopen draait die niet eens. En die andere is beetje kuttijd op zondag.
dan hadden ze aan een blu-raytje voor mij genoeg gehad denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zal wel een kosten-baten afweging zijn geweest.
Te lang geleden. Toentertijd was het wel een spannende gebeurtenis.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan hadden ze aan een blu-raytje voor mij genoeg gehad denk ik
Volgens mij boeit het weinig mensen die hele ontvoering.
grootste ontvoering in Nederland volgens mij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te lang geleden. Toentertijd was het wel een spannende gebeurtenis.
Serveerden ze maar zulke kunstwerkjes. Moet het doen met automatenbochtquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een goede start van de dag.
Was er niet sprake van een afgehakte vinger?quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
grootste ontvoering in Nederland volgens mij.
De Heijnzaak is een moord en geen ontvoering imo.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef moemoe het volgende:
Het begint iig wel te trekken. Ik zie in mijn AT telkens het WO-rechten topic verschijnen.
Bij Heijn? Eerst moord, toen afgehaktr vinger opgestuurd als teken van leven ofzoiets. Heb dat boek van Panorama erover heeel lang geleden gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was er niet sprake van een afgehakte vinger?
goedemorgen Cat en Lonaa
Ja dat was het. Ik haalde de twee zaken door elkaarquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bij Heijn? Eerst moord, toen afgehaktr vinger opgestuurd als teken van leven ofzoiets. Heb dat boek van Panorama erover heeel lang geleden gelezen.
Hahaha, ja..twee keer nu alquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:31 schreef PeZu het volgende:
Even een test,probeer eens wat te ruiken met open mond en dan ademen via je mond, hands up wie daar ook van moet gapen
bizar hehquote:
Jaquote:
nergens proefondervindelijk ondervonden en zocht bevestigingquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaZeker nu al voor vierde keer moeten gapen..tsssk! Nog maar een kop koffie dan
![]()
Waar had je dat gele zen?
Is het niet gewoon een soort nabootsing van het begin van een gaap?quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens proefondervindelijk ondervonden en zocht bevestiging
kan maar zonder t ruik gedeelte werkt het nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een soort nabootsing van het begin van een gaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |