Ja, twee. F#kking veel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt wel behoorlijk veel notes idd zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je draait Lotus Notes? wat een takke software is dat zeg...
En dat alleen onder Toekito he. Bij je andere accounts moet zelfs het kabinet een servercabine bijbouwen..quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
mogen walnootjes ook?maaaaaatige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Leuk was dat he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Als mod wel, heb me daar uren mee vermaakt bij sommige users toen
Nice!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk was dat he?![]()
Ik heb maar een paar notes, waarvan twee 'negatieve' (waar ik het uiteraard niet mee eens ben).
En er staat ook een standbeeld ter mijner eer in.![]()
Moejje er keihard op stampen, dan wordt het pas een goede (matige) grapquote:
Nee, al jaaaaren eerder en ik heb er heel hard voor moeten zeurenquote:
gooit 50 cent naar ijs_beerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moejje er keihard op stampen, dan wordt het pas een goede (matige) grap
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb 1 serieuze note, en dat was gewoon dom van me. Terechte note dus. De rest is allemaal nonsens. Zelfs 1 of 2 zelfgezette.
wat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, al jaaaaren eerder en ik heb er heel hard voor moeten zeuren
Oh nee dit is geen poging tot slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo vroeg gaan de meeste studenten niet merk ik als ik ze om 9 uur de volgende dag binnen zie sloffen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee dit is geen poging tot slapen.
'Mijn beeld walnootjes wat doe je!'quote:
toen was ik erger dan nu.....LOL.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dat alleen onder Toekito he. Bij je andere accounts moet zelfs het kabinet een servercabine bijbouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |