nee hoor, niet iedereen. Alleen de meeste mannen denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
AI, jij zou als mod iedereen bannen?
*insert plaatje van Oprah*
Als. Mod. Kun. Je. Niet. Bannen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
AI, jij zou als mod iedereen bannen?
*insert plaatje van Oprah*
Waar was jij dan mod van??quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Molo het volgende:
Koffie topic van AI?
en nee, ik hoef ook zéker geen modje meer te zijn
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Molo het volgende:
Koffie topic van AI?
en nee, ik hoef ook zéker geen modje meer te zijn
Desondanks welkom hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik drink voor het eerst in mijn leven aardbeienthee en het is goddelijk. Ik was een thee hater, nog steeds een koffie hater.
ik DM je wel evenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar was jij dan mod van??
Ik eerst van WK2006 en later na de ontslaggolf VBL
ieuwwwwwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, ik drink voor het eerst in mijn leven aardbeienthee en het is goddelijk. Ik was een thee hater, nog steeds een koffie hater.
Ik ben een aardbeitheehaterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
* Buurpoes zoekt dwangbuis.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet?? Oh.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als. Mod. Kun. Je. Niet. Bannen.
N00bje
Ik neem liever THORthee, das pas goddelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes zoekt dwangbuis.
Aardbeienthee goddelijk? Whut?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
nee hoor, niet iedereen. Alleen de meeste mannen denk ik.
Ach, inmiddels ben ik het gewend hier.quote:
Mods passen berichten aan en desgewenst verwijderen. En dan de user eventueel benoten. Als ze merken dat een user gezien de notes te ver is gegaan, seinen ze een Admin in en die bepaald of er een ban volgt (en voor hoelang)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet?? Oh.
Wat doen ze dan? Alleen maar posts wissen/aanpassen?
moet je voor de gein eens opzoeken wat erin zitquote:
Hmm, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Dat ga ik binnenkort maar een keer doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom bij de club!
Aarbeienthee vind ik een beetje blah, aardbei-muntthee is nom
Arme jij. Je begrijpt nu dat er voor jou een hele theedoos meekomt op een meet waar jij en ik zijn he....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, inmiddels ben ik het gewend hier.Ik zorg wel voor mezelf.
/dwama
Zo vroeg gaan de meeste studenten niet merk ik als ik ze om 9 uur de volgende dag binnen zie sloffenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Honger. Bed ligt te lekker. Waarom lig ik überhaupt in bed. Studentstruggles.
Zorgen dat hun subforum lekker draait.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet?? Oh.
Wat doen ze dan? Alleen maar posts wissen/aanpassen?
Ik vind het echt zo stom dat die notes niet zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mods passen berichten aan en desgewenst verwijderen. En dan de user eventueel benoten. Als ze merken dat een user gezien de notes te ver is gegaan, seinen ze een Admin in en die bepaald of er een ban volgt (en voor hoelang)
Ik kan mijn eigen notes gewoon lezen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo stom dat die notes niet zichtbaar zijn.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Arme jij. Je begrijpt nu dat er voor jou een hele theedoos meekomt op een meet waar jij en ik zijn he....
Degene die ik actief zie modden, draaien meestal het subforum eerder de nek om.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zorgen dat hun subforum lekker draait.
Soms door wissen/aanpassen van posts, maar beter werkt het door in gesprek te gaan. Zelf input hebben in je forum, zorgen voor een goede sfeer.
En verder dingetjes als TTchange, topics centraal zetten, slotjes en dat soort pret.
Als users echt over de schreef gaan kun je ze wel aan een (F)A voorleggen, die hebben de banknopjes.
check, niks boeiends op dit account thoughquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen notes gewoon lezen hoor![]()
Dan heb je betaald?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen notes gewoon lezen hoor![]()
Bij mij zegt het volgens mij wel iets over hoe vaak ik met 1 mod gevochten heb.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:10 schreef Cat22 het volgende:
O ja, en natuurlijk de (voor sommigen haast magische) notes
Waarvan het aantal niets zegt over de inhoud of 'status' of gedrag van de user.
jij hebt wel behoorlijk veel notes idd zegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij zegt het volgens mij wel iets over hoe vaak ik met 1 mod gevochten heb.
Het is een soort dossieropbouw voor alles wat niet zwart is. Handig als je trends ziet bij een user, of dat nu positief of negatief is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo stom dat die notes niet zichtbaar zijn.
Kun je dat zien?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
jij hebt wel behoorlijk veel notes idd zeg
Ik ook niet. Ik ben niet spannend blijkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |