Leuk was dat he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:15 schreef Molo het volgende:
Als mod wel, heb me daar uren mee vermaakt bij sommige users toen
Nice!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk was dat he?![]()
Ik heb maar een paar notes, waarvan twee 'negatieve' (waar ik het uiteraard niet mee eens ben).
En er staat ook een standbeeld ter mijner eer in.![]()
Moejje er keihard op stampen, dan wordt het pas een goede (matige) grapquote:
Nee, al jaaaaren eerder en ik heb er heel hard voor moeten zeurenquote:
gooit 50 cent naar ijs_beerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moejje er keihard op stampen, dan wordt het pas een goede (matige) grap
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb 1 serieuze note, en dat was gewoon dom van me. Terechte note dus. De rest is allemaal nonsens. Zelfs 1 of 2 zelfgezette.
wat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, al jaaaaren eerder en ik heb er heel hard voor moeten zeuren
Oh nee dit is geen poging tot slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo vroeg gaan de meeste studenten niet merk ik als ik ze om 9 uur de volgende dag binnen zie sloffen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee dit is geen poging tot slapen.
'Mijn beeld walnootjes wat doe je!'quote:
toen was ik erger dan nu.....LOL.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dat alleen onder Toekito he. Bij je andere accounts moet zelfs het kabinet een servercabine bijbouwen..
Oh wow, heb er ineens 3 bij sinds ik weer op FOK! post. Dat moet een kleine maand geweest zijn.quote:
Betalen!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow, heb er ineens 3 bij sinds ik weer op FOK! post. Dat moet een kleine maand geweest zijn.
Wat is dit.
Herrieschopper!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wow, heb er ineens 3 bij sinds ik weer op FOK! post. Dat moet een kleine maand geweest zijn.
Wat is dit.
Ja. Gewoon vriendjes worden met een blauwe dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
Maar die blauwen kunnen van iedereen gratis de notes bekijken???
Niet alleen de blauwen. Iedereen met een kleurtje. MPG dus ookquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: ging nergens over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb er nog nul.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
Arme jongenquote:
quote:
27 februari 2015. Pffff.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er nog nul.
Ben te braaf denk ik.
En edits teruglezen ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
Daaaaaagquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
toen was ik erger dan nu.....LOL.
Anyhow ik ga pitten ivm Oranje Dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |