Het heeft ook veel negatieve kritiek gekregen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:00 schreef Toekito het volgende:
Wil naar de Amerikaanse Heinekenfilm....is amper te zien in de bioscopen komend weekend.
dat weet ik. Maar dan nog....2 van de 3 bioscopen draait die niet eens. En die andere is beetje kuttijd op zondag.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heeft ook veel negatieve kritiek gekregen.
Het zal wel een kosten-baten afweging zijn geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat weet ik. Maar dan nog....2 van de 3 bioscopen draait die niet eens. En die andere is beetje kuttijd op zondag.
dan hadden ze aan een blu-raytje voor mij genoeg gehad denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zal wel een kosten-baten afweging zijn geweest.
Te lang geleden. Toentertijd was het wel een spannende gebeurtenis.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan hadden ze aan een blu-raytje voor mij genoeg gehad denk ik
Volgens mij boeit het weinig mensen die hele ontvoering.
grootste ontvoering in Nederland volgens mij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te lang geleden. Toentertijd was het wel een spannende gebeurtenis.
Serveerden ze maar zulke kunstwerkjes. Moet het doen met automatenbochtquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een goede start van de dag.
Was er niet sprake van een afgehakte vinger?quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
grootste ontvoering in Nederland volgens mij.
De Heijnzaak is een moord en geen ontvoering imo.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef moemoe het volgende:
Het begint iig wel te trekken. Ik zie in mijn AT telkens het WO-rechten topic verschijnen.
Bij Heijn? Eerst moord, toen afgehaktr vinger opgestuurd als teken van leven ofzoiets. Heb dat boek van Panorama erover heeel lang geleden gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was er niet sprake van een afgehakte vinger?
goedemorgen Cat en Lonaa
Ja dat was het. Ik haalde de twee zaken door elkaarquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bij Heijn? Eerst moord, toen afgehaktr vinger opgestuurd als teken van leven ofzoiets. Heb dat boek van Panorama erover heeel lang geleden gelezen.
Hahaha, ja..twee keer nu alquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:31 schreef PeZu het volgende:
Even een test,probeer eens wat te ruiken met open mond en dan ademen via je mond, hands up wie daar ook van moet gapen
bizar hehquote:
Jaquote:
nergens proefondervindelijk ondervonden en zocht bevestigingquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaZeker nu al voor vierde keer moeten gapen..tsssk! Nog maar een kop koffie dan
![]()
Waar had je dat gele zen?
Is het niet gewoon een soort nabootsing van het begin van een gaap?quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens proefondervindelijk ondervonden en zocht bevestiging
kan maar zonder t ruik gedeelte werkt het nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een soort nabootsing van het begin van een gaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |