Die wil ik welquote:
Hey jij!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wil ik welDie rijden fijn!
Slaap lekker meis!quote:
He jij!quote:
Huh wat heb ik met die bowlingbal te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
eigenlijk pest ik Nijn, door te beweren dat ze een hard hoofd heeft, waar een bowlingbal niet tegen bestand is..
Dus toch nog Marijke?? Net was je met Nijn aan het flirten..quote:
Speltip #2: Spreid je kansen…quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus toch nog Marijke?? Net was je met Nijn aan het flirten..![]()
We hebben een open raltiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:36 schreef Bos81 het volgende:
We hebben natuurlijk hier ons eigen Note-je of te wel Me-Mo![]()
Ik niet goed lezen, iets met lee eh slechte ogen..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh wat heb ik met die bowlingbal te maken?
Als dat flirten was dan pls try harder.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht misschien een referentie naar dat 'kunstwerk' tussen mijn school en het station inquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet goed lezen, iets met lee eh slechte ogen..![]()
Kusje op je voorhoofd en klapje op je bipsquote:
En gister hadtie n trio met Marijkje en STquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das het mooie van zo'n open relatiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
En gister hadtie n trio met Marijkje en ST
Nee, die niet.. Je loopt dus via die weg.. Ik pakte altijd de Montgommery laan.. Ook die enkele keren dat ik niet met de fiets was...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als dat flirten was dan pls try harder.
[..]
Ohhh ik dacht misschien een referentie naar dat 'kunstwerk' tussen mijn school en het station in.
Oh ja dat kan ook. Dat doen we meestal als we richting de stad gaan vanuit school volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die niet.. Je loopt dus via die weg.. Ik pakte altijd de Montgommery laan.. Ook die enkele keren dat ik niet met de fiets was...
Van waar ik zat voornamelijk R4, ben je ook eerder op de Montgommery natuurlijk. En de bus pakken van/naar het station, deed ik echt nooit (ja 1 keer volgens mij, toen had ik me 2 uur in de tijd (te vroeg) vergist en ben toen samen met een mede-student die door mijn schuld ook te vroeg was, de stad in geweest. Aangezien hij in kuch Venlo kuch woonde, pakte hij wel vaak de bus en zodoende ging ik met hem mee de bus in...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Dat doen we meestal als we richting de stad gaan vanuit school volgens mij.
Ik doe meestal vrij weinig en in de bus zitten.
Hahaha Venloquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van waar ik zat voornamelijk R4, ben je ook eerder op de Montgommery natuurlijk. En de bus pakken van/naar het station, deed ik echt nooit (ja 1 keer volgens mij, toen had ik me 2 uur in de tijd (te vroeg) vergist en ben toen samen met een mede-student die door mijn schuld ook te vroeg was, de stad in geweest. Aangezien hij in kuch Venlo kuch woonde, pakte hij wel vaak de bus en zodoende ging ik met hem mee de bus in...
Ik ging bijna altijd met de fiets he. Ondanks gratis OV..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha Venlo.
En goed dat je steeds liep in plaats van dat je met de bus ging. Ik doe het je niet na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |