Ik nietquote:
hahahaquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahahaWat is leeftijd..weinig zeggend iets vaak. Soms wel, maar slecht op korte momenten.
Altijd een reden voor een feestje toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het zegt vooral dat ik bijna jarig ben
hey lekker jong dingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en beiden niet in mijn geboortejaarHoewel ik denk dat het wel doorspeelde toen. 1974 dus.
ja jij bent uniekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben ik de enige op de wereld die geen koffie lust.
Nee, lees de oorspronkelijke OP van deze sc maar eensquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe groot acht je die kans, met zo'n 7 miljard mensen die op deze planeet rondlopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
niet echtquote:
overjarig eerderquote:
Er waren tijden dat ik niet de enige was, maar Starbucks is geinfiltreerd in ons vriendenkring.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe groot acht je die kans, met zo'n 7 miljard mensen die op deze planeet rondlopen?
Ik zal jou eens belegen, jongquote:
Al weer nieuwe pics in je fobo?quote:
dat weet ikquote:
W.ok olie?quote:
Aha voor het roeren en er wat van bakkenquote:
en masserenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aha voor het roeren en er wat van bakken
Roer mij eens hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aha voor het roeren en er wat van bakken
zo zacht als dons danquote:
Lol, effectief, ik zat mij al te beraden op een stop van deze onzinquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, effectief, ik zat mij al te beraden op een stop van deze onzin
quote:
Boterkoekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:37 schreef Arch-Indar het volgende:
Thuis op de bank, stukkie boterkoek, en dan zo naar het zwembad.
Gisteren helemaal zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Boterkoek
Damn dat heb ik al lang niet meer op!
Ik durfde het je niet te vragen, maar nicequote:
* Arch-Indar eet snel laatste stukje op.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik durfde het je niet te vragen, maar nice![]()
* Molo stukje komt jatten als jij bij zwemles zit![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar eet snel laatste stukje op.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef essnhills het volgende:
Zo, hard copy net bij de tweede lezer ingeleverd.
Jaaaaquote:
Engste heb je al gehad joh, no worriesquote:
Hehe, ja maar dat beoordelingsgesprek volgende weekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Engste heb je al gehad joh, no worries
Ok,, echt op naar huis nu, lekker snelweg scheuren
word je dik vanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik durfde het je niet te vragen, maar nice![]()
* Molo stukje komt jatten als jij bij zwemles zit![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Muckert is toch ons lokaal historisch Fok! loket qua gebruikerskennis en historische intrige verhalen?
Niks heerlijker als een schoon gezichtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als je het maar goed reinigtDa's het belangrijkste, dat je 's nachts niet met je vuile huid in bed ligt
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga wel eens naar een masseur. Is weinig poezelen aan hoor, die drukt en duwt eens flink op de knelpunten, ik scheld hem uit voor sadist (hij grijnst een keertje) en daarna voelt alles weer een stuk beter
Heerlijke als ze alle spanning uit je lijf halenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is fantastischecht
ik ben niet zo van het poezelige, dit is exact wat ik nodig heb om m'n nek en schouders weer los te krijgen
Weleens een modderbad gehad?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een emmer hammam klei mee uit turkije voor nop![]()
Een potje clinique kost 35 euro ofzo
Ahwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe niet zo gek![]()
Natuurlijk ken ik je nog
I likequote:
Lalalalalala heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk croissants en chocolade broodjes
Oelala /oh-nom-nom-nomquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk croissants en chocolade broodjes
Ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:37 schreef moemoe het volgende:
Niks heerlijker als een schoon gezicht.
[..]
Hahahaha, maar dat is toch veul lekkerder?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Lalalalalala heb ik niet gehoord![]()
Net spullen gehaald voor witlof uit de oven met ham en kaas
Dat vind ik wel echt leuk. Alleen voor mannen toegankelijk ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een scheerkapsalon voor mannen in jaren 50 stijl. Wel geinig, maar way overpriced.
Ik ga meestal in van die relaxruimtes liggen dutten of met een tijdschriftje in een rookruimte ergens. Het liefst ga ik alleen, wat een rust.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja de sauna!Ik kan ook echt in slaap vallen in het bubbelbad dan
![]()
Daar kan ik me echt ontspannen, zo lekker
Misschien gewoon weer eens proberen als je de kans krijgt!
Naar huis fietsen is nog ergerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan nog naar huis moeten rijden is dan zoooo zonde
Ik wil ook nog wel een keer een massagecursus volgen. Ik kan het al aardig goed, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Een vriendin van mij die volgt een massage-cursus en heeft mij onder handen genomen rond oud en nieuw. En ze deed het prima, maar ik had niet het idee dat er iets gebeurde behalve dat ze wat kneedde. Terwijl een vriend van me bij haar al half begint te gillen als ze aan z'n nek komt![]()
Toen ik nog in het hoge Noorden woonde naar de beauty sauna in Peize. Hier heb ik nog geen favoriet kunnen ontdekken. Waar ga jij heen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Weet je hoe zalig!
![]()
Waar ga jij meestal heen?
Aardig ingelopen, hmmm?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
Nou, ATM heb ik zin in chocolade en koekjes. Maar toch niet in huis, dus komt goed
wacht maar tot je ze leert kennenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:46 schreef moemoe het volgende:
Wat lopen hier veel vrouwen rond.
Ik vind 't nu al leuk.
*plons*quote:
parrafine sluit de huid af, niet goed bij massages.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:45 schreef moemoe het volgende:
Paraffine heette het, nu weet ik het weer.
Ik wil ook nog wel een keer een massagecursus volgen. Ik kan het al aardig goed, al zeg ik het zelf.
Ik heb er ook moeite mee. Alleen vandaag maakte ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
Nou, ATM heb ik zin in chocolade en koekjes. Maar toch niet in huis, dus komt goed
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk Mart, zo regel je dus een date op FOK!
Omnomnom. Nee ik mag niet, kilo's vliegen eraf hier, en ook nog alleen van de strategisch goeie plaatsen ook, dus daar ben ik hartstikke blij meequote:
Ik ben onder de indrukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt leuk. Alleen voor mannen toegankelijk ook.
[..]
Ik ga meestal in van die relaxruimtes liggen dutten of met een tijdschriftje in een rookruimte ergens. Het liefst ga ik alleen, wat een rust.
[..]
Naar huis fietsen is nog erger.
[..]
Ik wil ook nog wel een keer een massagecursus volgen. Ik kan het al aardig goed, al zeg ik het zelf.
[..]
Toen ik nog in het hoge Noorden woonde naar de beauty sauna in Peize. Hier heb ik nog geen favoriet kunnen ontdekken. Waar ga jij heen?
[..]
Aardig ingelopen, hmmm?
Ik voel mij niet aangesprokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik wissel veel, meestal zoeken we de leuke aanbiedingen opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt leuk. Alleen voor mannen toegankelijk ook.
[..]
Ik ga meestal in van die relaxruimtes liggen dutten of met een tijdschriftje in een rookruimte ergens. Het liefst ga ik alleen, wat een rust.
[..]
Naar huis fietsen is nog erger.
[..]
[..]
Toen ik nog in het hoge Noorden woonde naar de beauty sauna in Peize. Hier heb ik nog geen favoriet kunnen ontdekken. Waar ga jij heen?
[..]
Aardig ingelopen, hmmm?
Waar ben je?quote:
Ja he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:46 schreef moemoe het volgende:
Wat lopen hier veel vrouwen rond.
Ik vind 't nu al leuk.
quote:
Je bent verkleed?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
*plons*
Al een gekke kikker tegen gekomen?
Smoothquote:
Que, wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de opgietingen zijn ook geweldig daarDus dat is de meest bezochte
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken
zolang jij niet over de brug komt....zal ik me naar aangesproken voelen als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn loop zo thuis net mn vriendin mis. Ze heeft toetsen op school en moet 18.30 weg. Ik ben er met beetje geluk 18.32
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef essnhills het volgende:
Zo, hard copy net bij de tweede lezer ingeleverd.
jij moet eerst eens wat langer blijven en niet zomaar vertrekken voor ik je weer heel lief vindt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wissel veel, meestal zoeken we de leuke aanbiedingen opMaar SaunaSwoll is hier om de hoek en ook wel één van mijn groete favorieten! Ze hebben alles, en heerlijke bubbelbaden, leuk personeel en een betaalbare kaart
En de opgietingen zijn ook geweldig daar
Dus dat is de meest bezochte
[..]
Waar ben je?
[..]
Ja he?![]()
[..]![]()
Dan wordt er water met een lekker luchtje op de kachel gegoten. De temperatuur daalt, maar de luchtvochtigheid steigt en daardoor lijkt het heterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Que, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Ik had een goede reden voor mijn vertrekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij moet eerst eens wat langer blijven en niet zomaar vertrekken voor ik je weer heel lief vindt.
hihi dat laatste is ook niet helemaal terechtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een goede reden voor mijn vertrek![]()
Maar ik vind jou nog wel lief hoor
![]()
Juist ja. Ieder zo zijn dingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt er water met een lekker luchtje op de kachel gegoten. De temperatuur daalt, maar de luchtvochtigheid steigt en daardoor lijkt het heterVervolgens gaan ze wapperen met handdoeken of een vlag, zodat je de hitte echt goed voelt
Heeeeeerlijk!
Dan offer ik me wel op voor jou en zal ze opetenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Omnomnom. Nee ik mag niet, kilo's vliegen eraf hier, en ook nog alleen van de strategisch goeie plaatsen ook, dus daar ben ik hartstikke blij mee
Saunagang waarbij ze water op de stenen gooien. Dan krijg je damp en die damp wordt door de saunameester met een handdoek of grote waaier door de ruimte verspreid. Hittestootquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Que, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Nou jaaaaa zeg! Vooral doorgaan jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Heb je microdermabrasie weleens geprobeerd? Dat vond ik echt NIET prettigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Al moet ik wel oppassen met mijn huid, voor ik het weet doet het pijn enzo
Jammerrrrrrrrr maar helaaschquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
zolang jij niet over de brug komt....zal ik me naar aangesproken voelen als ik jou was.
Damn loop zo thuis net mn vriendin mis. Ze heeft toetsen op school en moet 18.30 weg. Ik ben er met beetje geluk 18.32
Juist ja. Ieder zo zijn dingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Saunagang waarbij ze water op de stenen gooien. Dan krijg je damp en die damp wordt door de saunameester met een handdoek of grote waaier door de ruimte verspreid. Hittestoot![]()
![]()
Ach, wat heb ik eraan om in het verleden te hangenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hihi dat laatste is ook niet helemaal terecht
Ja kan ik me voorstellen hoor! Het is ook best wennen een eerste keer. Maar het is echt heeeeerlijk, ga je echt super goed van zwetenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Juist ja. Ieder zo zijn dingLijkt mij nogal beklemmend warm, beetje tropische luchtvochtigheid
Ja auw auw auw auw.... Mijn huid is te dun, vochtarm en snel geïrriteerd... Dus niet handigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je microdermabrasie weleens geprobeerd? Dat vond ik echt NIET prettig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Door al dat saunagepraat wil ik ook!Binnenkort maar weer eens een saunadate plannen met dinnetje.
Teer geur in Finse prive sauna in Finland met privé meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt er water met een lekker luchtje op de kachel gegoten. De temperatuur daalt, maar de luchtvochtigheid steigt en daardoor lijkt het heterVervolgens gaan ze wapperen met handdoeken of een vlag, zodat je de hitte echt goed voelt
Heeeeeerlijk!
Maar dat is echt wel anders hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Juist ja. Ieder zo zijn dingHeb een grote hekel aan een muur of warmte *bam in your face* te krijgen. Zoals je geregeld hebt als je uit een auto met te goede airco stapt, terwijl het buiten vrolijk 30 graden is.
Dat valt best mee. Het is een droge sauna, de waterdamp die ontstaat is feitelijk onzichtbaar en slaat vooral neer op je eigen lijf.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Juist ja. Ieder zo zijn dingLijkt mij nogal beklemmend warm, beetje tropische luchtvochtigheid
Omgquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Teer geur in Finse prive sauna in Finland met privé meer
als ze maar gekookt heeftquote:
Ja dat! En daarna heerlijk koelen! Zalig!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Het is een droge sauna, de waterdamp die ontstaat is feitelijk onzichtbaar en slaat vooral neer op je eigen lijf.
Ik vind het altijd wel tof, gewoon in een sauna zitten is saai. Nu heb je wat om naar te kijken.
En het bouwt op, tussendoor pauze met stukje fruit, lekker.
Dat is je hoofd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]ging jij niet elke maand 2x ofzo? Of is dat alleen in mijn hoofd?
Enjoy. En niet kruimelen he!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan offer ik me wel op voor jou en zal ze opeten
wow dat is een record zeker?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is je hoofd.
en sushi![]()
De laatste keer was februari of zo. Te lang geleden
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat! En daarna heerlijk koelen! Zalig!
daar krijgt die de kans niet voor. Ik heb het al op.quote:
Niet echt, ik ga drie keer per jaar of zo, denk ik. Meestal als er een actie is. Nu heb ik saunabonnen.quote:
Oh ja, dat heb ik ook al een keer meegemaaktquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Of EHBOen omdat er iemand omkiept.
Jij hebt een arm die tot België reikt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar krijgt die de kans niet voor. Ik heb het al op.
Hmm, try before you die dan maar no? Voor alles een eerste keer, waaronder überhaupt een dagje wellness/sauna doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Het is een droge sauna, de waterdamp die ontstaat is feitelijk onzichtbaar en slaat vooral neer op je eigen lijf.
Ik vind het altijd wel tof, gewoon in een sauna zitten is saai. Nu heb je wat om naar te kijken.
En het bouwt op, tussendoor pauze met stukje fruit, lekker.
Ik kiek naar de binnenkant van mijn oogledenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze maar gekookt heeft
Maar met al die vrouwen hier: Wie gaat er vannacht Oranje - Japan kieken?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook al een keer meegemaakt
En in de sauna in Zwolle hebben ze overal alarmknoppen. Dachten mensen dat het een lichtknop wasAllemaal personeel uitgerukt om niets
Enjoyquote:
quote:
quote:
Ik heb warme handschoentjesquote:
Ja, dat van paraffine ging nog over die pakkingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:48 schreef drakin het volgende:
[..]
parrafine sluit de huid af, niet goed bij massages.
Wat voor massage zou je willen leren?
Te laatquote:
Zie het al zo voor mequote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook al een keer meegemaakt
En in de sauna in Zwolle hebben ze overal alarmknoppen. Dachten mensen dat het een lichtknop wasAllemaal personeel uitgerukt om niets
Ja echt hequote:
Was echt doldwaas komisch en de running gag van de dagquote:
Doe je dit altijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Enjoy.
[..]
[..].
[..]
Ik heb warme handschoentjes.
[..]
Ja, dat van paraffine ging nog over die pakking.
Op een dusdanige manier masseren dat je iemand kunt bevrijden van de spanning in zijn/haar lijf.
Het is echt een aanrader.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm, try before you die dan maar no? Voor alles een eerste keer, waaronder überhaupt een dagje wellness/sauna doenIets om naar te kijken is wel fijn ja (als het uitzicht tenminste
is als je begrijpt wat ik bedoel
) Vond zo'n Turks kruidenbad in het zwembad ook wel chill. Dag lang zwemmen/zonnen en dan afsluiten in zo'n relaxbad
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Molo het volgende:
Paraffine pakking is geen probleem voor je huid trouwens. Qua huid afsluiten
Tenzij je jezelf daarna in een laag vaseline zet van een halve centimeter over heel je lijf (Ieuwww, the horror)
ooh zo heerlijk doezelen zo'n pakkingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Molo het volgende:
Paraffine pakking is geen probleem voor je huid trouwens. Qua huid afsluiten
Tenzij je jezelf daarna in een laag vaseline zet van een halve centimeter over heel je lijf (Ieuwww, the horror)
En dan gewoon van je borst/schoot/kruis/bank/vloer nog opeten?quote:
Lijkt me vooral heerlijk als vaste bezoeker. Dan weet je meteen wie er nieuw is.. En dan zit je echt zo: wait for it.. it's gonna be legend...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was echt doldwaas komisch en de running gag van de dag![]()
in mijn hoofd ga je echt vaker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet echt, ik ga drie keer per jaar of zo, denk ik. Meestal als er een actie is. Nu heb ik saunabonnen.
Over een pakking heb ik dus net gemist hier, maar ik weet dat parafinne goed glijd bij een massage, alleen is het dus niet goed omdat het alles afsluit, je huid kan niet meer ademen zeg maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef moemoe het volgende:
Ja, dat van paraffine ging nog over die pakking.
Op een dusdanige manier kunnen masseren dat je iemand kunt bevrijden van de spanning in zijn/haar lijf.
Dit was echt de eerste keer dat ik zo'n actie had meegekregen!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt me vooral heerlijk als vaste bezoeker. Dan weet je meteen wie er nieuw is.. En dan zit je echt zo: wait for it.. it's gonna be legend...
Dat laatste, je kunt niet zweten er doorheen enzo. Dus je verstikt de boel.quote:
Bummerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit was echt de eerste keer dat ik zo'n actie had meegekregen!
Ieuw... Lijkt me dan niet echt ideaal spul om te gebruikenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste, je kunt niet zweten er doorheen enzo. Dus je verstikt de boel.
Dit naar aanleiding van post van drakin over paraffine
Nee, nog nét nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
in mijn hoofd ga je echt vaker.
@Molo Eindhoven is toch België?
Whehehe ja datquote:
Vaseline stinkt dus sowieso een nope nope nope hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieuw... Lijkt me dan niet echt ideaal spul om te gebruiken![]()
Heerlijkquote:
Want?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef drakin het volgende:
En als je dit leest wil je toch geen parafinne op je huid hebben?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paraffine
Alsof iedereen precies jouw geboortejaar weet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Toekito het volgende:
Btw in mijn medisch dossier zitten ze er 10 jaar naast qua operatie....als ze echt 10 jaar gewacht hadden had ik dood geweest. Zulke dingen moeten artsen toch zelf zien of ben ik de enige die het raar vindt?
Veeeeel te zout, dat doet zeerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ook zeer aan te raden is een kuurtje bij de Dode Zee doen. En je dan insmeren met klei uit de Dode Zee
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan gewoon van je borst/schoot/kruis/bank/vloer nog opeten?
hahaha honing is ook okequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HeerlijkModder, chocolade, slap it on me!
Paraffinepakking heb ik ooit gehad voor mijn handen. Mocht je je handen in een pot gesmolten was steken![]()
Daarna laten uitdruppen, plastic zakjes erom en 20 minuten met lijkwitte stijve handjes gaan relaxen.
Hij heeft gewoon een ouwe kopquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof iedereen precies jouw geboortejaar weet.
parafine helpt bij kloven dus ik zie niet in waarom nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef drakin het volgende:
En als je dit leest wil je toch geen parafinne op je huid hebben?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paraffine
Das niet biologischquote:
honing helpt ook bij klovenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
parafine helpt bij kloven dus ik zie niet in waarom niet
uhm de zin is als volgt:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof iedereen precies jouw geboortejaar weet.
Dat lijkt me ook heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ook zeer aan te raden is een kuurtje bij de Dode Zee doen. En je dan insmeren met klei uit de Dode Zee
Klinkt als een domme typo. Menselijk werken verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm de zin is als volgt:
'Hr Toekito is geboren 28-feb-1985. Met transpositie van de grote vaten. Dit is in 1995 operatief hersteld.'
Een beetje ingevoerd iemand ziet dat niet kan kloppen....heb maar verzoek tot aanpassing gemaild
Geh, dat voelden mijn ogen maar al te goedquote:
Honing bij een opgietingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahaha honing is ook oke
Ik ken de paraffine enkel als een soort deken die van te voren verwarmd wordt en dan om je heen gewikkeld. Was ook bij de fysio. Ik viel in slaap
Tiepvautje dus .quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm de zin is als volgt:
'Hr Toekito is geboren 28-feb-1985. Met transpositie van de grote vaten. Dit is in 1995 operatief hersteld.'
Een beetje ingevoerd iemand ziet dat niet kan kloppen....heb maar verzoek tot aanpassing gemaild
Halve pot op jezelf smeren in saunaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Honing bij een opgieting![]()
Je velletje slurpt het meteen op![]()
Superzacht
niet echt wel bij andere wondenquote:
mensen kunnen fouten maken. Alleen weet ik niet wat voor gevolg deze typo in de toekomst kan hebben. Behalve een raar kijkende artsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als een domme typo. Menselijk werken verhaal.
Al is wijziging wel handig ja
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Superzacht
Een vaste sauna is fijn indeed. Ik ging voorheen ongeveer elke 6 weken naar Peize.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wissel veel, meestal zoeken we de leuke aanbiedingen opMaar SaunaSwoll is hier om de hoek en ook wel één van mijn groete favorieten! Ze hebben alles, en heerlijke bubbelbaden, leuk personeel en een betaalbare kaart
En de opgietingen zijn ook geweldig daar
Dus dat is de meest bezochte
[..]
Ja he?![]()
Ahwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja auw auw auw auw.... Mijn huid is te dun, vochtarm en snel geïrriteerd... Dus niet handig
Het trekt me niet op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Toekito het volgende:
Maar met al die vrouwen hier: Wie gaat er vannacht Oranje - Japan kieken?
Hee lolbroekquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt heOh, we dachten dat het een lichtknopje was
Een grote rode knop, wtf!
Fixedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Halve pot op jezelf laten smeren in sauna
Meestal kan ik het wel goed bijbenenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doe je dit altijd?![]()
ehm..hoop het eigenlijk van niet
Ja daarom is wijziging ook wel handig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen kunnen fouten maken. Alleen weet ik niet wat voor gevolg deze typo in de toekomst kan hebben. Behalve een raar kijkende arts
Door lekkere vent... Ok vooruit dan maarquote:
ik was erg te spreken over mijn huisarts, Muck kent hem wel, helaas mag ik geen patiënt blijven nu ik van stad naar dorp gegaan ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarom is wijziging ook wel handig.
Ik heb eens een compleet verkeerde diagnose van de huisarts gehad omdat die een afkorting van de endocrinoloog verkeerd uitlegde. En dat was echt een heeeeeele domme fout, dus huisarts toen kreeg een emoslinger van me
Ik zou echt geen enkel nadelig gevolg kunnen bedenken. Hooguit een verbaasde blik bij een nieuwe arts.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen kunnen fouten maken. Alleen weet ik niet wat voor gevolg deze typo in de toekomst kan hebben. Behalve een raar kijkende arts
Plastic is ook van aardolie gemaaktquote:
Exact. Zeer aan te raden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Door lekkere vent... Ok vooruit dan maar
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meestal kan ik het wel goed bijbenen.
Ah dat is jammer... Hoewel begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was erg te spreken over mijn huisarts, Muck kent hem wel, helaas mag ik geen patiënt blijven nu ik van stad naar dorp gegaan ben.
Met happy ending?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Extraspeesjale service van de saunameester was dat.
Jaaaaa en het ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Superzacht
jaartal weet ik alleen omdat het ook geboortejaar is. De 2 ICD implantaties zit ik wel eens een jaartje naast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkel nadelig gevolg kunnen bedenken. Hooguit een verbaasde blik bij een nieuwe arts.
Ik mag toch aannemen dat ze naar je meest recente medische geschiedenis kijken?
Afgelopen jaar mocht ik mijn geschiedenis ook oplepelen. Alsof ik nog precies de jaartallen wist van mijn operaties. Kan er zo een jaar of 5-10 naast zitten.Zolang ze maar weten wat en hoe is geopereed vind ik het best.
De Finse mannen waren niet zo leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exact. Zeer aan te raden.![]()
Extraspeesjale service van de saunameester was dat.
Daar heb ik na afloop van een saunadagje echt geen zin meer in hoorquote:
En ook daar vind ik niks mis mee. Mits je het gebruikt waar het voor bedoeld is.quote:
ik snap het ook zeker wel. Maarja....die nieuwe is ook de arts van mn vriendin. En die is toch al 0x bij hem geweest in 3 jaar. Dus kan me ook lekker veel vertellenquote:
Fixedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
De Finse vrouwen (net levensechte trollen) waren niet zo leuk eigenlijk
Zweedse vrouwen daarentegen
Zweeds blond
Ja ok, ook waar. Maar ik heb niks met vrouwenquote:
Fair enough, sowieso mooi land heur, Sverigequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, ook waar. Maar ik heb niks met vrouwen
I see.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Over een pakking heb ik dus net gemist hier, maar ik weet dat parafinne goed glijd bij een massage, alleen is het dus niet goed omdat het alles afsluit, je huid kan niet meer ademen zeg maar.
Ik heb het idee dat een pakking dan ook niet echt goed is voor de huid.
Ik ben bijna bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
GelukkigEn zo niet ook goed, ik merkte alleen net dat ik er moeilijk mee om kan gaan
sorry
Iets met beeld dat niet klopt en draad van gesprekken kwijt raken...
Drie weken kamperen daar in augustusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough, sowieso mooi land heur, Sverige
Oke, ga ik vast een nieuwe pot koffie zetten en voor Cat theequote:
Neem voor mij maar wat chocolaatjes meequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, ga ik vast een nieuwe pot koffie zetten en voor Cat thee
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, ga ik vast een nieuwe pot koffie zetten en voor Cat thee
Ik kocht net een reep Tonyquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neem voor mij maar wat chocolaatjes mee.
*schuift Tony erbij en pikt een bonbonnetje meequote:
Welke smaak?quote:
Ik neem altijd de oranje. Maar nu een keer die met noga. Geel geloof ik.quote:
Stroeve bakkus krijg je ervan, maar wel lekkerrrrrrrquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:18 schreef moemoe het volgende:
Heb trouwens net al een reep chocolade gekocht: [ afbeelding ]
Ben benieuwd.
De Staatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:18 schreef Molo het volgende:
Shake shake, 'cause it might het better....
Lekkere muziek
hmm ik voorspel caramel zeezoutquote:
Auch sehr gut jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De StaatIk ben weer helemaal in een NiN fase
![]()
Die is lekker!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik neem altijd de oranje. Maar nu een keer die met noga. Geel geloof ik.
Logisch! Koffie en chocolade isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat hebben wij toch goede chocosmaak met z'n allen
Nooit gehad, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik neem altijd de oranje. Maar nu een keer die met noga. Geel geloof ik.
En meezingen/schreeuwenquote:
Neinz.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Cat22 het volgende:
Thee en chocoladequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Stroeve bakkus krijg je ervan, maar wel lekkerrrrrrr
chocoladebroodjesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Liefdequote:
quote:
*jaloers is*quote:
Wil nog altijd die Tony met Rozemarijn proberenquote:
Blijf van moemoe haar thee afquote:
Geen idee nog, rondtrekken, dus we moeten nog beetje een algemeen plan maken, en verder het mooie weer en waar we zin in hebben achternaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
*jaloers is*
Waar? Heb zelf een treincitytrip gedaan tussen Stockholm, Göteborg, Malmö en zo een rondje gedaan
[..]
Wil nog altijd die Tony met Rozemarijn proberen
* Molo geeft Cat patsen (en een mojito tegen de schrik)quote:
Gewoon, gelijk er bovenopquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef moemoe het volgende:
Hoe doen jullie dat als jullie meeten eigenlijk?
Eerst een ronde koffie en dan thee?
En één koekje erbij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef moemoe het volgende:
Koffie orgie en thee mensen mogen het daarna opruimenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef moemoe het volgende:
daarna scharen en chocolaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef moemoe het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Koffie orgie en thee mensen mogen het daarna opruimen
Maar mooie omgevingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Onweer en regen hier
en blaren van het vele lopen![]()
Met sinaasappel? Dat doet mij altijd denken aan pim's en ieuw.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Joosie200 het volgende:
Een latte met
[ afbeelding ]
Oh nom nom nom
Chocolade en sinaasappel…quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met sinaasappel? Dat doet mij altijd denken aan pim's en ieuw.
sst dat was het verrassingselementquote:
Sinaasappel en Rozemarijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met sinaasappel? Dat doet mij altijd denken aan pim's en ieuw.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo geeft Cat patsen (en een mojito tegen de schrik)
ze is oud en wijs genoeg om Molo terug te slaan.quote:
quote:
bitchfight in 3...2...1...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze is oud en wijs genoeg om Molo terug te slaan.
Zo mooi net die bui de bergen over zien en horen komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar mooie omgeving
Passo Manghe nog/al gezien?
Maar ben ik ook snel genoeg?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik betwijfel zeeeeeeer of Cat mij aan durftquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ik betwijfel zeeeeeeer of Cat mij aan durft
Bitchfightmeet doen dan maar?quote:
Jij bent een wild wief. Natuurlijk!quote:
internet rough talkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ik betwijfel zeeeeeeer of Cat mij aan durft
vast wel.quote:
oh ja dat is waar... bummer. Dan maar keer met de auto terugquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo mooi net die bui de bergen over zien en horen komen.
Nee, niet gezien denk ik. Doe alles hier met het ov he
Grapjasquote:
Zou dat het probleem zijn ja?quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
vast wel.
@moemoe je woont om de hoek waar ik opgegroeid ben (deels)
ik schat Cat in als klein poppetje, ikzelf ben type Kenauquote:
Wie weet komen er dan wel mensen.quote:
Weapon of choice: tuinkabouterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik schat Cat in als klein poppetje, ikzelf ben type Kenau
Pijnackerplein, woonde mn opa en oma. Heb echt complete ballen versleten met voetballen daar.quote:
zo noemt mijn man me, dat is wat andersquote:
Wie weet, zijn nog zoveel meer mooie plekken op de wereld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja dat is waar... bummer. Dan maar keer met de auto terug
Ja supermooi gebiedOok met buien
Enjoy! Tot wanneer zit je er?
LOLquote:
Zou best kunnen. Bij Henk een keertje of zo?quote:
kenau is geen formaat een klein poppetje kan dat ook zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Molo het volgende:
Iemand is aan het pesten dus die ga je terug petsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag het weten
Absoluutquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie weet, zijn nog zoveel meer mooie plekken op de wereld.
Ik ga morgen de lange reis naar huis weer maken. Ben 13 a 14 uur onderweg geloof ik. En met wat pech ben ik zo laat dat ik nog een deel met een taxi moet doen ook.
Mhihihihihihiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoel de originele Kenau, dat was een nogal stevig wiefquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
kenau is geen formaat een klein poppetje kan dat ook zijn.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iemand is aan het pesten dus die ga je terug petsen![]()
naar het schijnt jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoel de originele Kenau, dat was een nogal stevig wief
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Ik heb weleens gevochten als kindIk één keer bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ja ok, er vanuit gaande dat die legende klopt danquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik één keer bijnazo, dan zou ik mooi in DOOOOOOOOD DIE MOET DOOOOOOOOD modus gaan manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(die bitch dan he, niet je neef)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Daarom, op de terugweg maar eens verzinnen wanneer ik nou naar Wenen gaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut
Genoeg moois overal
Dat laatste is dan wel weer balen... Vlieg je op R'dam ofzo? Of trein/bus?
Dat was die nier.quote:
Jij zou me zo kapot kunnen meppen he.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
zo, dan zou ik mooi in DOOOOOOOOD DIE MOET DOOOOOOOOD modus gaan man
(die bitch dan he, niet je neef)
boeken als je terug komt, en weer uitleven naar volgende tripquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, op de terugweg maar eens verzinnen wanneer ik nou naar Wenen ga
Met de bus naar Bozen, dan met de trein via Munchen, Dusseldorf en Venlo naar Rotterdam.
yepquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zou me zo kapot kunnen meppen he.![]()
Zelfs toen geloofde ik niet in fysiek geweld. /watje
Ik ben altijd al voor het fysiek geweld geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zou me zo kapot kunnen meppen he.![]()
Zelfs toen geloofde ik niet in fysiek geweld. /watje
Daarom altijd die ook onderdeel maken van je reis. Gewoon langer over doen en dingen onderweg bekijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
boeken als je terug komt, en weer uitleven naar volgende trip
Zo doe ik het meestal
Hier Zweden, Lissabon, Zürich en Ibiza in vooruitzicht![]()
en hoop dat je toch makkelijk thuis komt dan. Terug reis die duurt en duurt word je niet happy van
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik ben altijd al voor het fysiek geweld geweest
Ik welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
vandaar dat ik zei dat je mij waarschijnlijk niet zou aandurven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |