Jammerrrrrrrrr maar helaaschquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
zolang jij niet over de brug komt....zal ik me naar aangesproken voelen als ik jou was.
Damn loop zo thuis net mn vriendin mis. Ze heeft toetsen op school en moet 18.30 weg. Ik ben er met beetje geluk 18.32
Juist ja. Ieder zo zijn dingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Saunagang waarbij ze water op de stenen gooien. Dan krijg je damp en die damp wordt door de saunameester met een handdoek of grote waaier door de ruimte verspreid. Hittestoot![]()
![]()
Ach, wat heb ik eraan om in het verleden te hangenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hihi dat laatste is ook niet helemaal terecht
Ja kan ik me voorstellen hoor! Het is ook best wennen een eerste keer. Maar het is echt heeeeerlijk, ga je echt super goed van zwetenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Juist ja. Ieder zo zijn dingLijkt mij nogal beklemmend warm, beetje tropische luchtvochtigheid
Ja auw auw auw auw.... Mijn huid is te dun, vochtarm en snel geïrriteerd... Dus niet handigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je microdermabrasie weleens geprobeerd? Dat vond ik echt NIET prettig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Door al dat saunagepraat wil ik ook!Binnenkort maar weer eens een saunadate plannen met dinnetje.
Teer geur in Finse prive sauna in Finland met privé meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt er water met een lekker luchtje op de kachel gegoten. De temperatuur daalt, maar de luchtvochtigheid steigt en daardoor lijkt het heterVervolgens gaan ze wapperen met handdoeken of een vlag, zodat je de hitte echt goed voelt
Heeeeeerlijk!
Maar dat is echt wel anders hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Juist ja. Ieder zo zijn dingHeb een grote hekel aan een muur of warmte *bam in your face* te krijgen. Zoals je geregeld hebt als je uit een auto met te goede airco stapt, terwijl het buiten vrolijk 30 graden is.
Dat valt best mee. Het is een droge sauna, de waterdamp die ontstaat is feitelijk onzichtbaar en slaat vooral neer op je eigen lijf.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Juist ja. Ieder zo zijn dingLijkt mij nogal beklemmend warm, beetje tropische luchtvochtigheid
Omgquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Teer geur in Finse prive sauna in Finland met privé meer
als ze maar gekookt heeftquote:
Ja dat! En daarna heerlijk koelen! Zalig!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Het is een droge sauna, de waterdamp die ontstaat is feitelijk onzichtbaar en slaat vooral neer op je eigen lijf.
Ik vind het altijd wel tof, gewoon in een sauna zitten is saai. Nu heb je wat om naar te kijken.
En het bouwt op, tussendoor pauze met stukje fruit, lekker.
Dat is je hoofd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]ging jij niet elke maand 2x ofzo? Of is dat alleen in mijn hoofd?
Enjoy. En niet kruimelen he!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan offer ik me wel op voor jou en zal ze opeten
wow dat is een record zeker?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is je hoofd.
en sushi![]()
De laatste keer was februari of zo. Te lang geleden
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat! En daarna heerlijk koelen! Zalig!
daar krijgt die de kans niet voor. Ik heb het al op.quote:
Niet echt, ik ga drie keer per jaar of zo, denk ik. Meestal als er een actie is. Nu heb ik saunabonnen.quote:
Oh ja, dat heb ik ook al een keer meegemaaktquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Of EHBOen omdat er iemand omkiept.
Jij hebt een arm die tot België reikt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar krijgt die de kans niet voor. Ik heb het al op.
Hmm, try before you die dan maar no? Voor alles een eerste keer, waaronder überhaupt een dagje wellness/sauna doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Het is een droge sauna, de waterdamp die ontstaat is feitelijk onzichtbaar en slaat vooral neer op je eigen lijf.
Ik vind het altijd wel tof, gewoon in een sauna zitten is saai. Nu heb je wat om naar te kijken.
En het bouwt op, tussendoor pauze met stukje fruit, lekker.
Ik kiek naar de binnenkant van mijn oogledenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze maar gekookt heeft
Maar met al die vrouwen hier: Wie gaat er vannacht Oranje - Japan kieken?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook al een keer meegemaakt
En in de sauna in Zwolle hebben ze overal alarmknoppen. Dachten mensen dat het een lichtknop wasAllemaal personeel uitgerukt om niets
Enjoyquote:
quote:
quote:
Ik heb warme handschoentjesquote:
Ja, dat van paraffine ging nog over die pakkingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:48 schreef drakin het volgende:
[..]
parrafine sluit de huid af, niet goed bij massages.
Wat voor massage zou je willen leren?
Te laatquote:
Zie het al zo voor mequote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook al een keer meegemaakt
En in de sauna in Zwolle hebben ze overal alarmknoppen. Dachten mensen dat het een lichtknop wasAllemaal personeel uitgerukt om niets
Ja echt hequote:
Was echt doldwaas komisch en de running gag van de dagquote:
Doe je dit altijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Enjoy.
[..]
[..].
[..]
Ik heb warme handschoentjes.
[..]
Ja, dat van paraffine ging nog over die pakking.
Op een dusdanige manier masseren dat je iemand kunt bevrijden van de spanning in zijn/haar lijf.
Het is echt een aanrader.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm, try before you die dan maar no? Voor alles een eerste keer, waaronder überhaupt een dagje wellness/sauna doenIets om naar te kijken is wel fijn ja (als het uitzicht tenminste
is als je begrijpt wat ik bedoel
) Vond zo'n Turks kruidenbad in het zwembad ook wel chill. Dag lang zwemmen/zonnen en dan afsluiten in zo'n relaxbad
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Molo het volgende:
Paraffine pakking is geen probleem voor je huid trouwens. Qua huid afsluiten
Tenzij je jezelf daarna in een laag vaseline zet van een halve centimeter over heel je lijf (Ieuwww, the horror)
ooh zo heerlijk doezelen zo'n pakkingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Molo het volgende:
Paraffine pakking is geen probleem voor je huid trouwens. Qua huid afsluiten
Tenzij je jezelf daarna in een laag vaseline zet van een halve centimeter over heel je lijf (Ieuwww, the horror)
En dan gewoon van je borst/schoot/kruis/bank/vloer nog opeten?quote:
Lijkt me vooral heerlijk als vaste bezoeker. Dan weet je meteen wie er nieuw is.. En dan zit je echt zo: wait for it.. it's gonna be legend...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was echt doldwaas komisch en de running gag van de dag![]()
in mijn hoofd ga je echt vaker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet echt, ik ga drie keer per jaar of zo, denk ik. Meestal als er een actie is. Nu heb ik saunabonnen.
Over een pakking heb ik dus net gemist hier, maar ik weet dat parafinne goed glijd bij een massage, alleen is het dus niet goed omdat het alles afsluit, je huid kan niet meer ademen zeg maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef moemoe het volgende:
Ja, dat van paraffine ging nog over die pakking.
Op een dusdanige manier kunnen masseren dat je iemand kunt bevrijden van de spanning in zijn/haar lijf.
Dit was echt de eerste keer dat ik zo'n actie had meegekregen!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt me vooral heerlijk als vaste bezoeker. Dan weet je meteen wie er nieuw is.. En dan zit je echt zo: wait for it.. it's gonna be legend...
Dat laatste, je kunt niet zweten er doorheen enzo. Dus je verstikt de boel.quote:
Bummerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit was echt de eerste keer dat ik zo'n actie had meegekregen!
Ieuw... Lijkt me dan niet echt ideaal spul om te gebruikenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste, je kunt niet zweten er doorheen enzo. Dus je verstikt de boel.
Dit naar aanleiding van post van drakin over paraffine
Nee, nog nét nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
in mijn hoofd ga je echt vaker.
@Molo Eindhoven is toch België?
Whehehe ja datquote:
Vaseline stinkt dus sowieso een nope nope nope hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieuw... Lijkt me dan niet echt ideaal spul om te gebruiken![]()
Heerlijkquote:
Want?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef drakin het volgende:
En als je dit leest wil je toch geen parafinne op je huid hebben?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paraffine
Alsof iedereen precies jouw geboortejaar weet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Toekito het volgende:
Btw in mijn medisch dossier zitten ze er 10 jaar naast qua operatie....als ze echt 10 jaar gewacht hadden had ik dood geweest. Zulke dingen moeten artsen toch zelf zien of ben ik de enige die het raar vindt?
Veeeeel te zout, dat doet zeerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ook zeer aan te raden is een kuurtje bij de Dode Zee doen. En je dan insmeren met klei uit de Dode Zee
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan gewoon van je borst/schoot/kruis/bank/vloer nog opeten?
hahaha honing is ook okequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HeerlijkModder, chocolade, slap it on me!
Paraffinepakking heb ik ooit gehad voor mijn handen. Mocht je je handen in een pot gesmolten was steken![]()
Daarna laten uitdruppen, plastic zakjes erom en 20 minuten met lijkwitte stijve handjes gaan relaxen.
Hij heeft gewoon een ouwe kopquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof iedereen precies jouw geboortejaar weet.
parafine helpt bij kloven dus ik zie niet in waarom nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef drakin het volgende:
En als je dit leest wil je toch geen parafinne op je huid hebben?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paraffine
Das niet biologischquote:
honing helpt ook bij klovenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
parafine helpt bij kloven dus ik zie niet in waarom niet
uhm de zin is als volgt:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof iedereen precies jouw geboortejaar weet.
Dat lijkt me ook heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ook zeer aan te raden is een kuurtje bij de Dode Zee doen. En je dan insmeren met klei uit de Dode Zee
Klinkt als een domme typo. Menselijk werken verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm de zin is als volgt:
'Hr Toekito is geboren 28-feb-1985. Met transpositie van de grote vaten. Dit is in 1995 operatief hersteld.'
Een beetje ingevoerd iemand ziet dat niet kan kloppen....heb maar verzoek tot aanpassing gemaild
Geh, dat voelden mijn ogen maar al te goedquote:
Honing bij een opgietingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahaha honing is ook oke
Ik ken de paraffine enkel als een soort deken die van te voren verwarmd wordt en dan om je heen gewikkeld. Was ook bij de fysio. Ik viel in slaap
Tiepvautje dus .quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhm de zin is als volgt:
'Hr Toekito is geboren 28-feb-1985. Met transpositie van de grote vaten. Dit is in 1995 operatief hersteld.'
Een beetje ingevoerd iemand ziet dat niet kan kloppen....heb maar verzoek tot aanpassing gemaild
Halve pot op jezelf smeren in saunaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Honing bij een opgieting![]()
Je velletje slurpt het meteen op![]()
Superzacht
niet echt wel bij andere wondenquote:
mensen kunnen fouten maken. Alleen weet ik niet wat voor gevolg deze typo in de toekomst kan hebben. Behalve een raar kijkende artsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als een domme typo. Menselijk werken verhaal.
Al is wijziging wel handig ja
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Superzacht
Een vaste sauna is fijn indeed. Ik ging voorheen ongeveer elke 6 weken naar Peize.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wissel veel, meestal zoeken we de leuke aanbiedingen opMaar SaunaSwoll is hier om de hoek en ook wel één van mijn groete favorieten! Ze hebben alles, en heerlijke bubbelbaden, leuk personeel en een betaalbare kaart
En de opgietingen zijn ook geweldig daar
Dus dat is de meest bezochte
[..]
Ja he?![]()
Ahwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja auw auw auw auw.... Mijn huid is te dun, vochtarm en snel geïrriteerd... Dus niet handig
Het trekt me niet op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Toekito het volgende:
Maar met al die vrouwen hier: Wie gaat er vannacht Oranje - Japan kieken?
Hee lolbroekquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt heOh, we dachten dat het een lichtknopje was
Een grote rode knop, wtf!
Fixedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Halve pot op jezelf laten smeren in sauna
Meestal kan ik het wel goed bijbenenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doe je dit altijd?![]()
ehm..hoop het eigenlijk van niet
Ja daarom is wijziging ook wel handig.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen kunnen fouten maken. Alleen weet ik niet wat voor gevolg deze typo in de toekomst kan hebben. Behalve een raar kijkende arts
Door lekkere vent... Ok vooruit dan maarquote:
ik was erg te spreken over mijn huisarts, Muck kent hem wel, helaas mag ik geen patiënt blijven nu ik van stad naar dorp gegaan ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarom is wijziging ook wel handig.
Ik heb eens een compleet verkeerde diagnose van de huisarts gehad omdat die een afkorting van de endocrinoloog verkeerd uitlegde. En dat was echt een heeeeeele domme fout, dus huisarts toen kreeg een emoslinger van me
Ik zou echt geen enkel nadelig gevolg kunnen bedenken. Hooguit een verbaasde blik bij een nieuwe arts.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen kunnen fouten maken. Alleen weet ik niet wat voor gevolg deze typo in de toekomst kan hebben. Behalve een raar kijkende arts
Plastic is ook van aardolie gemaaktquote:
Exact. Zeer aan te raden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Door lekkere vent... Ok vooruit dan maar
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meestal kan ik het wel goed bijbenen.
Ah dat is jammer... Hoewel begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was erg te spreken over mijn huisarts, Muck kent hem wel, helaas mag ik geen patiënt blijven nu ik van stad naar dorp gegaan ben.
Met happy ending?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Extraspeesjale service van de saunameester was dat.
Jaaaaa en het ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Superzacht
jaartal weet ik alleen omdat het ook geboortejaar is. De 2 ICD implantaties zit ik wel eens een jaartje naast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkel nadelig gevolg kunnen bedenken. Hooguit een verbaasde blik bij een nieuwe arts.
Ik mag toch aannemen dat ze naar je meest recente medische geschiedenis kijken?
Afgelopen jaar mocht ik mijn geschiedenis ook oplepelen. Alsof ik nog precies de jaartallen wist van mijn operaties. Kan er zo een jaar of 5-10 naast zitten.Zolang ze maar weten wat en hoe is geopereed vind ik het best.
De Finse mannen waren niet zo leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exact. Zeer aan te raden.![]()
Extraspeesjale service van de saunameester was dat.
Daar heb ik na afloop van een saunadagje echt geen zin meer in hoorquote:
En ook daar vind ik niks mis mee. Mits je het gebruikt waar het voor bedoeld is.quote:
ik snap het ook zeker wel. Maarja....die nieuwe is ook de arts van mn vriendin. En die is toch al 0x bij hem geweest in 3 jaar. Dus kan me ook lekker veel vertellenquote:
Fixedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
De Finse vrouwen (net levensechte trollen) waren niet zo leuk eigenlijk
Zweedse vrouwen daarentegen
Zweeds blond
Ja ok, ook waar. Maar ik heb niks met vrouwenquote:
Fair enough, sowieso mooi land heur, Sverigequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, ook waar. Maar ik heb niks met vrouwen
I see.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Over een pakking heb ik dus net gemist hier, maar ik weet dat parafinne goed glijd bij een massage, alleen is het dus niet goed omdat het alles afsluit, je huid kan niet meer ademen zeg maar.
Ik heb het idee dat een pakking dan ook niet echt goed is voor de huid.
Ik ben bijna bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
GelukkigEn zo niet ook goed, ik merkte alleen net dat ik er moeilijk mee om kan gaan
sorry
Iets met beeld dat niet klopt en draad van gesprekken kwijt raken...
Drie weken kamperen daar in augustusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough, sowieso mooi land heur, Sverige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |