ik was erg te spreken over mijn huisarts, Muck kent hem wel, helaas mag ik geen patiënt blijven nu ik van stad naar dorp gegaan ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarom is wijziging ook wel handig.
Ik heb eens een compleet verkeerde diagnose van de huisarts gehad omdat die een afkorting van de endocrinoloog verkeerd uitlegde. En dat was echt een heeeeeele domme fout, dus huisarts toen kreeg een emoslinger van me
Ik zou echt geen enkel nadelig gevolg kunnen bedenken. Hooguit een verbaasde blik bij een nieuwe arts.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen kunnen fouten maken. Alleen weet ik niet wat voor gevolg deze typo in de toekomst kan hebben. Behalve een raar kijkende arts
Plastic is ook van aardolie gemaaktquote:
Exact. Zeer aan te raden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Door lekkere vent... Ok vooruit dan maar
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meestal kan ik het wel goed bijbenen.
Ah dat is jammer... Hoewel begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was erg te spreken over mijn huisarts, Muck kent hem wel, helaas mag ik geen patiënt blijven nu ik van stad naar dorp gegaan ben.
Met happy ending?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Extraspeesjale service van de saunameester was dat.
Jaaaaa en het ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Honing bij een opgieting![]()
Je velletje slurpt het meteen op![]()
Superzacht
jaartal weet ik alleen omdat het ook geboortejaar is. De 2 ICD implantaties zit ik wel eens een jaartje naast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkel nadelig gevolg kunnen bedenken. Hooguit een verbaasde blik bij een nieuwe arts.
Ik mag toch aannemen dat ze naar je meest recente medische geschiedenis kijken?
Afgelopen jaar mocht ik mijn geschiedenis ook oplepelen. Alsof ik nog precies de jaartallen wist van mijn operaties. Kan er zo een jaar of 5-10 naast zitten.Zolang ze maar weten wat en hoe is geopereed vind ik het best.
De Finse mannen waren niet zo leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exact. Zeer aan te raden.![]()
Extraspeesjale service van de saunameester was dat.
Daar heb ik na afloop van een saunadagje echt geen zin meer in hoorquote:
En ook daar vind ik niks mis mee. Mits je het gebruikt waar het voor bedoeld is.quote:
ik snap het ook zeker wel. Maarja....die nieuwe is ook de arts van mn vriendin. En die is toch al 0x bij hem geweest in 3 jaar. Dus kan me ook lekker veel vertellenquote:
Fixedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
De Finse vrouwen (net levensechte trollen) waren niet zo leuk eigenlijk
Zweedse vrouwen daarentegen
Zweeds blond
Ja ok, ook waar. Maar ik heb niks met vrouwenquote:
Fair enough, sowieso mooi land heur, Sverigequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, ook waar. Maar ik heb niks met vrouwen
I see.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Over een pakking heb ik dus net gemist hier, maar ik weet dat parafinne goed glijd bij een massage, alleen is het dus niet goed omdat het alles afsluit, je huid kan niet meer ademen zeg maar.
Ik heb het idee dat een pakking dan ook niet echt goed is voor de huid.
Ik ben bijna bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
GelukkigEn zo niet ook goed, ik merkte alleen net dat ik er moeilijk mee om kan gaan
sorry
Iets met beeld dat niet klopt en draad van gesprekken kwijt raken...
Drie weken kamperen daar in augustusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough, sowieso mooi land heur, Sverige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |