Ja echt hequote:
Was echt doldwaas komisch en de running gag van de dagquote:
Doe je dit altijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Enjoy.
[..]
[..].
[..]
Ik heb warme handschoentjes.
[..]
Ja, dat van paraffine ging nog over die pakking.
Op een dusdanige manier masseren dat je iemand kunt bevrijden van de spanning in zijn/haar lijf.
Het is echt een aanrader.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm, try before you die dan maar no? Voor alles een eerste keer, waaronder überhaupt een dagje wellness/sauna doenIets om naar te kijken is wel fijn ja (als het uitzicht tenminste
is als je begrijpt wat ik bedoel
) Vond zo'n Turks kruidenbad in het zwembad ook wel chill. Dag lang zwemmen/zonnen en dan afsluiten in zo'n relaxbad
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Molo het volgende:
Paraffine pakking is geen probleem voor je huid trouwens. Qua huid afsluiten
Tenzij je jezelf daarna in een laag vaseline zet van een halve centimeter over heel je lijf (Ieuwww, the horror)
ooh zo heerlijk doezelen zo'n pakkingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Molo het volgende:
Paraffine pakking is geen probleem voor je huid trouwens. Qua huid afsluiten
Tenzij je jezelf daarna in een laag vaseline zet van een halve centimeter over heel je lijf (Ieuwww, the horror)
En dan gewoon van je borst/schoot/kruis/bank/vloer nog opeten?quote:
Lijkt me vooral heerlijk als vaste bezoeker. Dan weet je meteen wie er nieuw is.. En dan zit je echt zo: wait for it.. it's gonna be legend...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was echt doldwaas komisch en de running gag van de dag![]()
in mijn hoofd ga je echt vaker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet echt, ik ga drie keer per jaar of zo, denk ik. Meestal als er een actie is. Nu heb ik saunabonnen.
Over een pakking heb ik dus net gemist hier, maar ik weet dat parafinne goed glijd bij een massage, alleen is het dus niet goed omdat het alles afsluit, je huid kan niet meer ademen zeg maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef moemoe het volgende:
Ja, dat van paraffine ging nog over die pakking.
Op een dusdanige manier kunnen masseren dat je iemand kunt bevrijden van de spanning in zijn/haar lijf.
Dit was echt de eerste keer dat ik zo'n actie had meegekregen!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt me vooral heerlijk als vaste bezoeker. Dan weet je meteen wie er nieuw is.. En dan zit je echt zo: wait for it.. it's gonna be legend...
Dat laatste, je kunt niet zweten er doorheen enzo. Dus je verstikt de boel.quote:
Bummerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit was echt de eerste keer dat ik zo'n actie had meegekregen!
Ieuw... Lijkt me dan niet echt ideaal spul om te gebruikenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste, je kunt niet zweten er doorheen enzo. Dus je verstikt de boel.
Dit naar aanleiding van post van drakin over paraffine
Nee, nog nét nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
in mijn hoofd ga je echt vaker.
@Molo Eindhoven is toch België?
Whehehe ja datquote:
Vaseline stinkt dus sowieso een nope nope nope hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieuw... Lijkt me dan niet echt ideaal spul om te gebruiken![]()
Heerlijkquote:
Want?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef drakin het volgende:
En als je dit leest wil je toch geen parafinne op je huid hebben?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paraffine
Alsof iedereen precies jouw geboortejaar weet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Toekito het volgende:
Btw in mijn medisch dossier zitten ze er 10 jaar naast qua operatie....als ze echt 10 jaar gewacht hadden had ik dood geweest. Zulke dingen moeten artsen toch zelf zien of ben ik de enige die het raar vindt?
Veeeeel te zout, dat doet zeerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ook zeer aan te raden is een kuurtje bij de Dode Zee doen. En je dan insmeren met klei uit de Dode Zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |