Boterkoekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:37 schreef Arch-Indar het volgende:
Thuis op de bank, stukkie boterkoek, en dan zo naar het zwembad.
Gisteren helemaal zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Boterkoek
Damn dat heb ik al lang niet meer op!
Ik durfde het je niet te vragen, maar nicequote:
* Arch-Indar eet snel laatste stukje op.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik durfde het je niet te vragen, maar nice![]()
* Molo stukje komt jatten als jij bij zwemles zit![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar eet snel laatste stukje op.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef essnhills het volgende:
Zo, hard copy net bij de tweede lezer ingeleverd.
Jaaaaquote:
Engste heb je al gehad joh, no worriesquote:
Hehe, ja maar dat beoordelingsgesprek volgende weekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Engste heb je al gehad joh, no worries
Ok,, echt op naar huis nu, lekker snelweg scheuren
word je dik vanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik durfde het je niet te vragen, maar nice![]()
* Molo stukje komt jatten als jij bij zwemles zit![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Muckert is toch ons lokaal historisch Fok! loket qua gebruikerskennis en historische intrige verhalen?
Niks heerlijker als een schoon gezichtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als je het maar goed reinigtDa's het belangrijkste, dat je 's nachts niet met je vuile huid in bed ligt
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga wel eens naar een masseur. Is weinig poezelen aan hoor, die drukt en duwt eens flink op de knelpunten, ik scheld hem uit voor sadist (hij grijnst een keertje) en daarna voelt alles weer een stuk beter
Heerlijke als ze alle spanning uit je lijf halenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is fantastischecht
ik ben niet zo van het poezelige, dit is exact wat ik nodig heb om m'n nek en schouders weer los te krijgen
Weleens een modderbad gehad?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een emmer hammam klei mee uit turkije voor nop![]()
Een potje clinique kost 35 euro ofzo
Ahwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe niet zo gek![]()
Natuurlijk ken ik je nog
I likequote:
Lalalalalala heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk croissants en chocolade broodjes
Oelala /oh-nom-nom-nomquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk croissants en chocolade broodjes
Ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:37 schreef moemoe het volgende:
Niks heerlijker als een schoon gezicht.
[..]
Hahahaha, maar dat is toch veul lekkerder?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Lalalalalala heb ik niet gehoord![]()
Net spullen gehaald voor witlof uit de oven met ham en kaas
Dat vind ik wel echt leuk. Alleen voor mannen toegankelijk ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een scheerkapsalon voor mannen in jaren 50 stijl. Wel geinig, maar way overpriced.
Ik ga meestal in van die relaxruimtes liggen dutten of met een tijdschriftje in een rookruimte ergens. Het liefst ga ik alleen, wat een rust.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja de sauna!Ik kan ook echt in slaap vallen in het bubbelbad dan
![]()
Daar kan ik me echt ontspannen, zo lekker
Misschien gewoon weer eens proberen als je de kans krijgt!
Naar huis fietsen is nog ergerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan nog naar huis moeten rijden is dan zoooo zonde
Ik wil ook nog wel een keer een massagecursus volgen. Ik kan het al aardig goed, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Een vriendin van mij die volgt een massage-cursus en heeft mij onder handen genomen rond oud en nieuw. En ze deed het prima, maar ik had niet het idee dat er iets gebeurde behalve dat ze wat kneedde. Terwijl een vriend van me bij haar al half begint te gillen als ze aan z'n nek komt![]()
Toen ik nog in het hoge Noorden woonde naar de beauty sauna in Peize. Hier heb ik nog geen favoriet kunnen ontdekken. Waar ga jij heen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Weet je hoe zalig!
![]()
Waar ga jij meestal heen?
Aardig ingelopen, hmmm?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
Nou, ATM heb ik zin in chocolade en koekjes. Maar toch niet in huis, dus komt goed
wacht maar tot je ze leert kennenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:46 schreef moemoe het volgende:
Wat lopen hier veel vrouwen rond.
Ik vind 't nu al leuk.
*plons*quote:
parrafine sluit de huid af, niet goed bij massages.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:45 schreef moemoe het volgende:
Paraffine heette het, nu weet ik het weer.
Ik wil ook nog wel een keer een massagecursus volgen. Ik kan het al aardig goed, al zeg ik het zelf.
Ik heb er ook moeite mee. Alleen vandaag maakte ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben ik de enige op de wereld die geen koffie lust.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
Nou, ATM heb ik zin in chocolade en koekjes. Maar toch niet in huis, dus komt goed
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk Mart, zo regel je dus een date op FOK!
Omnomnom. Nee ik mag niet, kilo's vliegen eraf hier, en ook nog alleen van de strategisch goeie plaatsen ook, dus daar ben ik hartstikke blij meequote:
Ik ben onder de indrukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt leuk. Alleen voor mannen toegankelijk ook.
[..]
Ik ga meestal in van die relaxruimtes liggen dutten of met een tijdschriftje in een rookruimte ergens. Het liefst ga ik alleen, wat een rust.
[..]
Naar huis fietsen is nog erger.
[..]
Ik wil ook nog wel een keer een massagecursus volgen. Ik kan het al aardig goed, al zeg ik het zelf.
[..]
Toen ik nog in het hoge Noorden woonde naar de beauty sauna in Peize. Hier heb ik nog geen favoriet kunnen ontdekken. Waar ga jij heen?
[..]
Aardig ingelopen, hmmm?
Ik voel mij niet aangesprokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik wissel veel, meestal zoeken we de leuke aanbiedingen opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt leuk. Alleen voor mannen toegankelijk ook.
[..]
Ik ga meestal in van die relaxruimtes liggen dutten of met een tijdschriftje in een rookruimte ergens. Het liefst ga ik alleen, wat een rust.
[..]
Naar huis fietsen is nog erger.
[..]
[..]
Toen ik nog in het hoge Noorden woonde naar de beauty sauna in Peize. Hier heb ik nog geen favoriet kunnen ontdekken. Waar ga jij heen?
[..]
Aardig ingelopen, hmmm?
Waar ben je?quote:
Ja he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:46 schreef moemoe het volgende:
Wat lopen hier veel vrouwen rond.
Ik vind 't nu al leuk.
quote:
Je bent verkleed?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
*plons*
Al een gekke kikker tegen gekomen?
Smoothquote:
Que, wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de opgietingen zijn ook geweldig daarDus dat is de meest bezochte
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken
zolang jij niet over de brug komt....zal ik me naar aangesproken voelen als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn loop zo thuis net mn vriendin mis. Ze heeft toetsen op school en moet 18.30 weg. Ik ben er met beetje geluk 18.32
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef essnhills het volgende:
Zo, hard copy net bij de tweede lezer ingeleverd.
jij moet eerst eens wat langer blijven en niet zomaar vertrekken voor ik je weer heel lief vindt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wissel veel, meestal zoeken we de leuke aanbiedingen opMaar SaunaSwoll is hier om de hoek en ook wel één van mijn groete favorieten! Ze hebben alles, en heerlijke bubbelbaden, leuk personeel en een betaalbare kaart
En de opgietingen zijn ook geweldig daar
Dus dat is de meest bezochte
[..]
Waar ben je?
[..]
Ja he?![]()
[..]![]()
Dan wordt er water met een lekker luchtje op de kachel gegoten. De temperatuur daalt, maar de luchtvochtigheid steigt en daardoor lijkt het heterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Que, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Ik had een goede reden voor mijn vertrekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij moet eerst eens wat langer blijven en niet zomaar vertrekken voor ik je weer heel lief vindt.
hihi dat laatste is ook niet helemaal terechtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een goede reden voor mijn vertrek![]()
Maar ik vind jou nog wel lief hoor
![]()
Juist ja. Ieder zo zijn dingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt er water met een lekker luchtje op de kachel gegoten. De temperatuur daalt, maar de luchtvochtigheid steigt en daardoor lijkt het heterVervolgens gaan ze wapperen met handdoeken of een vlag, zodat je de hitte echt goed voelt
Heeeeeerlijk!
Dan offer ik me wel op voor jou en zal ze opetenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Omnomnom. Nee ik mag niet, kilo's vliegen eraf hier, en ook nog alleen van de strategisch goeie plaatsen ook, dus daar ben ik hartstikke blij mee
Saunagang waarbij ze water op de stenen gooien. Dan krijg je damp en die damp wordt door de saunameester met een handdoek of grote waaier door de ruimte verspreid. Hittestootquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Que, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Nou jaaaaa zeg! Vooral doorgaan jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Heb je microdermabrasie weleens geprobeerd? Dat vond ik echt NIET prettigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Al moet ik wel oppassen met mijn huid, voor ik het weet doet het pijn enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |