Sorry dat ik gewoon aan brood dachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij had duidelijk meer passende associaties bij een hamburgerbroodje dan anderen
Ik denk dat alleen Zwelgje komt opdagenquote:
Ik vraag me nu af over welke zwelgje je het hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Zwelgje komt opdagen
Dus het gaat prima met je ? (Heb inmiddels begrepen dat dit jouw standaard modus-operandi is...)quote:
ikwas m'n brood vergetenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus het gaat prima met je ? (Heb inmiddels begrepen dat dit jouw standaard modus-operandi is...)
Eigenlijk mag een hamburger wel zonder dat kleffe vieze brood erbijquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus het gaat prima met je ? (Heb inmiddels begrepen dat dit jouw standaard modus-operandi is...)
Voor iemand die altijd honger schijnt te hebben, is het niet echt logisch dat je dan je brood vergeetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ikwas m'n brood vergetendus nu veul honger, met knorrende maag en alles
Dan moet je ze ook niet bij de McDonald's kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk mag een hamburger wel zonder dat kleffe vieze brood erbij
Daar kom ik dus ook letterlijk nooitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet bij de McDonald's kopen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af over welke zwelgje je het hebt
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ikwas m'n brood vergetendus nu veul honger, met knorrende maag en alles
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie iets groens op het vlees, volgens mij is hij beschimmeld![]()
.
Geef mij je augurk maarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie iets groens op het vlees, volgens mij is hij beschimmeld![]()
.
Haiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mannen en groente... Wat is dat toch
* Marijkezwolle gaat toch maar lesbisch worden, ze trekt het drama niet meer
Simpel: groente is geen vleesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil je de rest van het gft-afval dat tussen broodje en vlees zit ook hebben dan?quote:
Grappig, mijn vriend is best wel gek op sla en zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heet je vriend toevallig MPG?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grappig, mijn vriend is best wel gek op sla en zo
Ja ja, my food shits on your food bla blaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel: groente is geen vlees.
[..]
Wil je de rest van het gft-afval dat tussen broodje en vlees zit ook hebben dan?.
independance day....toeval ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef Muck het volgende:
4 juli kan ik niet, dan hebben we familiedag
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grappig, mijn vriend is best wel gek op sla en zo
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ja, my food shits on your food bla bla
ronde lijn ook prima tochquote:
Wat ben jij nou voor ventquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor vent
Eentje die meer buiten moet komen, want ik mis soms watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
soms raak ik afgeleidquote:
heb net iets gekaaptquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh neee!!! En ook niets te koop daar?
Moet ik een overlevingspakketje brengen anders?
Jezus Mart...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
Reisgenote: "Eet je je groente niet op?"
Ik: "Welke groente? Ik zie alleen garnering. Iemand heeft buiten duidelijk wat onkruid geplukt en op mijn bord gelegd. De bloemknop zit er zelfs nog aan!"
Reisgenote: "Dat heet een asperge en dat is lekker."
Ik: "O. Nou, pak maar dan
."
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
Ik: "Welke groente? Ik zie alleen garnering. Iemand heeft buiten duidelijk wat onkruid geplukt en op mijn bord gelegd. De bloemknop zit er zelfs nog aan!"
."
Niet zeuren als je dan wat vaker ziek bentquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
."
Ik eet ook best groente hoor... alleen niet allesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus Mart...![]()
Groenten, mits goed bereid, zijn heeeeeerlijkEn zo gezond voor je
Je moet echt wat vaker naar buitenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet ook best groente hoor... alleen niet alles.
En ik dacht dat asperges wit waren, deze waren groen.
was het een groene of een witte ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Waarom denk je dat ik al minder in de KSC aanwezig ben de laatste tijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet echt wat vaker naar buiten![]()
![]()
U riep?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al minder in de KSC aanwezig ben de laatste tijd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik veelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
U riep?Molo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leef je nog?
Come on now, you knew you were lost
omdat je zit te schrijven ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.....
ja man, kut werkquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoor.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Tijd voor m'n eerste kopje koffie van vandaag en een ontbijtje zou ook wel lekker zijn![]()
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voelquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ja man, kut werk
Is het al weekend
3 uur slaap --> ik ben vertieft
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
U riep?Ja. Heb je dat regenboogfilmpje nog gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee dat werkt hier niet zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog effies en het is weekend
Kun je niet een dagje vrijnemen?
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
nope, mag die in de herhaling?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Heb je dat regenboogfilmpje nog gekeken?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?VisualsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?Die groeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zeg je nou dat je het liefste onderop ligt ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voel.
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
die zijn juist nog veel lekkerderquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voel.
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zeg je nou dat je het liefste onderop ligt ?
Ga ik straks even kijken, maar hem 'm mobiel open egzet in tabjequote:
jij zegt dat je onder de mensen wilt KOMENquote:
Wat lekker Bos! Dus dan lekker relaxenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo thuis. nog 6 dagen werken tot vakantie. Ik tel af. (nee ik ga niet weg)
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Wil je de rest van het gft-afval dat tussen broodje en vlees zit ook hebben dan?.
Ik heb nog 2,5 werkdag en dan voorlopig vakantie. Onvrijwilligquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo thuis. nog 6 dagen werken tot vakantie. Ik tel af. (nee ik ga niet weg)
Jij hebt de cursus selectief lezen voor mensen met een dirty mind duidelijk met succes gevolgdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:32 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
jij zegt dat je onder de mensen wilt KOMEN![]()
blijkbaar heb je ook geen sexe voorkeur
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekker Bos! Dus dan lekker relaxen
schrijf dan niet zo dubbelzinnigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt de cursus selectief lezen voor mensen met een dirty mind duidelijk met succes gevolgd.
Ontslagen?? of contract niet verlengd...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog 2,5 werkdag en dan voorlopig vakantie. Onvrijwillig
Is daar een cursus voor? Ik heb dat gewoon geleerd door met mijn vrienden om te gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt de cursus selectief lezen voor mensen met een dirty mind duidelijk met succes gevolgd.
Opdracht niet verlengd, ben gedetacheerd. Gelukkig nog wel contract bij detacheerder.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ontslagen?? of contract niet verlengd...![]()
Sorry, ik moet lunchen, ben bang dat de duim dan in de weg zit, zo krijg ik het eten niet in mijn mond..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Molo het volgende:
Duimen jullie voor me dat iedereen niet komt opdagen vandaag, ok thanksbye
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
."
dan teken/schilder je er maar eentje?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet lunchen, ben bang dat de duim dan in de weg zit, zo krijg ik het eten niet in mijn mond..
ik op fok, Mart is een geweldige trainer/coachquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is daar een cursus voor? Ik heb dat gewoon geleerd door met mijn vrienden om te gaan
Ik ga wel gewoon werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
schrijf dan niet zo dubbelzinnig
Ja,wordt georganiseerd door de LOI. Volgens de recensies is het een erg bevredigende cursusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is daar een cursus voor? Ik heb dat gewoon geleerd door met mijn vrienden om te gaan
Ooit al een keer gedaan en ik ga niet mijn eigen werk kopiërenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
dan teken/schilder je er maar eentje?
ok ik ga weer verder hier, daaaaag
Okee, dat is dan wel jammer, wel fijn dat je in ieder geval nog wel bij iemand onder contract staat enzulks..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Opdracht niet verlengd, ben gedetacheerd. Gelukkig nog wel contract bij detacheerder.
Happy ending kost wel extra zekerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:37 schreef DaMart het volgende:
Ja,wordt georganiseerd door de LOI. Volgens de recensies is het een erg bevredigende cursus.
Gelukkig kun je inmiddels op eigen benen staan, dan voel ik me minder schuldig als ik minder aanwezig ben om mijn leerlingen te begeleidenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik op fok, Mart is een geweldige trainer/coach
quote:
zie je welquote:[..]
Ja,wordt georganiseerd door de LOI. Volgens de recensies is het een erg bevredigende cursus.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik op fok, Mart is een geweldige trainer/coach
Ik hou van augurken en ik gisteren lingerie geshopt. Daten?quote:
Niet eens 450 euro? Dat is wel fantastischquote:
Train de trainer principequote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig kun je inmiddels op eigen benen staan, dan voel ik me minder schuldig als ik minder aanwezig ben om mijn leerlingen te begeleiden.
Nee, niet in deze contextquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet eens 450 euro? Dat is wel fantastisch
Alles behalve de tomaat mag je me voeren hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hou van augurken en ik gisteren lingerie geshopt. Daten?
Ik kwam zaterdag dit nummerbord tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
grijp je kans Martquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles behalve de tomaat mag je me voeren hoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik hou van puzzelen, misschien ben jij het laatste stukje?
![]()
Ik weet geen openingszin, Maar jij hebt een opening en ik heb zin, zullen we??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jup, dat niveau jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet geen openingszin, Maar jij hebt een opening en ik heb zin, zullen we??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik hou van puzzelen, misschien ben jij het laatste stukje?
![]()
Ik hou van hobby's en lange wandelingen op het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Wat heb je een mooi shirt aan, hij kleurt perfect bij de vloer van mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deed het pijn, toen je uit de hemel kwam vallen?
Moet dat niet stom eten en vieze dingen doen zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou van vies eten en stomme dingen doen
...het wegdek heeft er in ieder geval een grote krater aan overgehoudenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deal, hamster ik wel tomaat en komkommer, krijg je de restquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhh, yesssssquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou van vies eten en stomme dingen doen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij passen echt bij elkaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hou van hobby's en lange wandelingen op het strand
Kijk Mart, zo regel je dus een date op FOK!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Deal, hamster ik wel tomaat en komkommer, krijg je de rest
Tomaat... dat heb ik dan weer wel gegeten... bestelde een Pizza Margerita... in plaats van tomatensaus, lagen er schijfjes tomaat op...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Aaaaahhh die is echt sipquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
weet je dat jouw vriend een hele leuke vriendin heeft
Er was ooit eens zon filmpje van een jochie van een jaar of 12, die dat dus bij volwassen vrouwen ging doen of zo. Allemaal dat soort openingszinnen. Helemaal dubbel lagen ze.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of echt de allerergste: hoe wil je morgenochtend je eitje? Gebakken, gekookt of bevrucht?![]()
![]()
Zal wel een FOK!ker zijn geweest dan... die zijn immers allemaal 12 en weten nog niet wat het isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er was ooit eens zon filmpje van een jochie van een jaar of 12, die dat dus bij volwassen vrouwen ging doen of zo. Allemaal dat soort openingszinnen. Helemaal dubbel lagen ze.
Gooi tomaat door de blender en tadaa, pleur het op je pizzabodem et voilaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tomaat... dat heb ik dan weer wel gegeten... bestelde een Pizza Margerita... in plaats van tomatensaus, lagen er schijfjes tomaat op....
Hij woont wel in Zwolle zo te zienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk Mart, zo regel je dus een date op FOK!
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er was ooit eens zon filmpje van een jochie van een jaar of 12, die dat dus bij volwassen vrouwen ging doen of zo. Allemaal dat soort openingszinnen. Helemaal dubbel lagen ze.
Omgquote:
Met tomatenpuree of tomatensaus of tomatensoep heb ik ook geen problemen... rauwe tomaat of schijfjes tomaat vind ik minder prettigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gooi tomaat door de blender en tadaa, pleur het op je pizzabodem et voila
Ik dacht even dat de "maar ik heb hem toch gekocht" grap volgdequote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
pakt ijsklontje uit glas drinken en gooit het op grond.
stampt erop.
zo, nu het ijs gebroken is.....
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de "maar ik heb hem toch gekocht" grap volgde![]()
quote:
Talk nerdy to mequote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
goed, ik ga nog iets doen met firewalls geloof ik
want jij bent echt fokking heet
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:00 schreef Toekito het volgende:
die 'ken' ik een beetje. Ik was sporadisch in KSC toen hij hier nog kwam.
Nee iet wat deprimuziek...
Neh, niet gek. Eerder wel leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:28 schreef Molo het volgende:
Goedemorgen!
Sebasser ken ik nog wel van vroeger ja, met name van naam dan. Wist niet dat hij gelinkt was aan Moemoe.
Moemoe, vind jij het dan niet gek om hier te posten?
En wat gaat de tijd hard zeg
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
En buiten FOK!?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
bustedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel een FOK!ker zijn geweest dan... die zijn immers allemaal 12 en weten nog niet wat het is.
Ja, wel goed.quote:
hup en de volgende ksc-ster die door wok op afstand bezwangert wordquote:
wat heeft de specialiste allemaal met je gedaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, wel goed.
Ik kom net van de schoonheidsspecialiste. En, ik heb speciaal voor dit topic vanmorgen een kop koffie op.
Al heb ik liever de volgende keer een latte macchiato met een scheutje hazelnootsiroop.
Ze zorgt ervoor dat ik mooi blijfquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
wat heeft de specialiste allemaal met je gedaan?
en: bah
ik gok niksquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft de specialiste allemaal met je gedaan?
en: bah
Schoonheidsspecialistquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, wel goed.
Ik kom net van de schoonheidsspecialiste. En, ik heb speciaal voor dit topic vanmorgen een kop koffie op.
Al heb ik liever de volgende keer een latte macchiato met een scheutje hazelnootsiroop.
Maar je leeft nogquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:01 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Meh wat is dat vergaderen meh.
Maar opgelost. Slotje dr op.
dus zonder verf en stuckwerk is het niks ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze zorgt ervoor dat ik mooi blijf.
Hoe drink jij je koffie dan graag?
Arme agent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:02 schreef Wakkeldakkel het volgende:
OMG WTF![]()
![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)bak-auto-moeder.html
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:03 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dus zonder verf en stuckwerk is het niks ?
dan hoeft ze zich toch helemaal geen moeite te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze zorgt ervoor dat ik mooi blijf.
Hoe drink jij je koffie dan graag?
Jij weet dus echt niet wat een schoonheidsspecialist inhoud he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:03 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Ik herhaalquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij weet dus echt niet wat een schoonheidsspecialist inhoud he?
"Hele dure koffie" is de samenvatting van mijn kennis.quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SchoonheidsspecialistZo lekker af en toe
ola jij hier?quote:
Iemand die gespecialiseerd is inj schoonheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man! Dat is gepoezel, gepamper en vrouwelijkheid ten top zonder maar één likje verfquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Hele dure koffie" is de samenvatting van mijn kennis.
Ja dat dus!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja. Als je een goede hebt voel je je helemaal verkwikt na afloop.
Nee johquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:06 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Iemand die gespecialiseerd is inj schoonheid.
maar wie bepaald wat schoonheid is ?
is toch een soort particulier schoonmaakbedrijf ?quote:
Moeten we dat dan? Enige wat we als man hoeven te weten is de naam, kan je je vriendin een leuk iets cadeau doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef fietsie het volgende:
Ik las even iets totaal verkeerds....
http://www.nu.nl/politiek(...)uitenland-halen.html
(Kamp met een pf enzo....)
ze geven facials dat weet ik welquote:
zit hier iets voor je tussen ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja. Als je een goede hebt voel je je helemaal verkwikt na afloop.
Dat is een heel heel heel goed antwoord jongemanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moeten we dat dan? Enige wat we als man hoeven te weten is de naam, kan je je vriendin een leuk iets cadeau doen
Ik liet me niet opmakenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:03 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hoeft ze zich toch helemaal geen moeite te doen
en zwart graag
Zonde eigenlijk wel. Zou iedereen eens een keer moeten proberen, onafhankelijk van geslacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt stiekem best ranzigquote:
gewoon niet teveel stucken en verven, is nog altijd het beste voor je huidquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee johHet is iemand die veel van de huid enzo weet en dat dus goed voor je verzorgd
Ja, het is zo goed voor je huid! En je hele gesteldheid!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik liet me niet opmaken.
[..].
[..]
Zonde eigenlijk wel. Zou iedereen eens een keer moeten proberen, onafhankelijk van geslacht.
vindt ik tactisch toch minder verantwoord. wordt vast gezien als een "hint"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moeten we dat dan? Enige wat we als man hoeven te weten is de naam, kan je je vriendin een leuk iets cadeau doen
Nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is zo goed voor je huid! En je hele gesteldheid!Gewoon verwennerij die iedereen wel eens verdient
Dus jongens, wanneer doen we een schoonheidsspecialsten-meet?
![]()
Ik plamuur nietsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
gewoon niet teveel stucken en verven, is nog altijd het beste voor je huid
De vrouwen trekken hun t-shirt uitquote:
lijkt me toch dat alles wat je erop smeert iets van troep in zitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik plamuur nietsMaar zorg wel graag goed voor mijn huid. Het is dat ik het nu even niet kan betalen, anders zou ik echt weer iedere 6 weken gaan
Geweldig gevoel indeedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man! Dat is gepoezel, gepamper en vrouwelijkheid ten top zonder maar één likje verfEn vergeet de gezichtsmassage en de massage van schouders en nek niet
Oftewel, pure verwennerij waar ik me heerlijk kan ontspannen
[..]
Ja dat dus!Zalig toch?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De vrouwen trekken hun t-shirt uit
Nee man! Heeeerlijk en vet leuk om cadeau te krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
vindt ik tactisch toch minder verantwoord. wordt vast gezien als een "hint"
ligt ah beroep en natuurlijk je smaakquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt stiekem best ranzig![]()
Maar dat zei ik niet
Dat doen ze hier allemaal alquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De vrouwen trekken hun t-shirt uit
met of zonder happy end ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is zo goed voor je huid! En je hele gesteldheid!Gewoon verwennerij die iedereen wel eens verdient
![]()
Jij reinigt je gezicht niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zit hier iets voor je tussen ?
https://www.fmm.nl/topics(...)kbedrijven-nederland
die gaat al regelmatigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man! Heeeerlijk en vet leuk om cadeau te krijgenDus misschien voor mevrouw Wakkel?
en het werkt nog nietquote:
Zelfs al smeer je er niets op, je huid wordt ook blootgesteld aan de lucht buiten, en die is echt niet schoon meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
lijkt me toch dat alles wat je erop smeert iets van troep in zit
ik douche dagelijksquote:
Metallica!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef fietsie het volgende:
*hupst op 1 been door de kamer met zijn vingers in een vreemde pose en veeeeel te kort haar*
Er bestaat ook zoiets als natuurlijk producten he?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
lijkt me toch dat alles wat je erop smeert iets van troep in zit
Ja dat! Dat wegdoezelenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geweldig gevoel indeed.
Dat je net ff wegdoezelt. Heb jij trouwens weleens een pakking gehad? (Was dan bij mij, bij een schoonheidsspecialiste in een sauna.)
Maar eh, ik dacht vooraf lekker ingewikkeld worden met modder. Mijn hemel.... Dat doe ik niet nog een keer. Ik kreeg het er benauwd van.
Neuh, is een feit van algemene bekendheid dat menig chick dingen als een schoonheidsspecialist en wellness spa's wel relaxt vinden. Hebben ze een dagje voor zichzelf, als ze daar blij van worden mooi toch? Eis ik een gamemarathon als mijn dingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
vindt ik tactisch toch minder verantwoord. wordt vast gezien als een "hint"
quote:
mietjequote:
Wat fijn, een man die voor zichtzelf zorgt!quote:
Sorry, maar dat slaat werkelijk nergens opquote:
Ja, dat is ook super lekker! Ik deed eerder nog wel eens een heel pakket met massage, pakking en gezichtsbehandelingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:15 schreef drakin het volgende:
Ben meer van de gehele ontspanningsmassage, niet alleen gezicht, nek en schouders, gewoon lekker alles
nee lekker, ga je modder op je gezicht smeren of gepureerdfe appel etc etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Metallica!![]()
[..]
Er bestaat ook zoiets als natuurlijk producten he?
[..]
Ja dat! Dat wegdoezelenIk heb een keer letterlijk liggen snurken
![]()
![]()
En ja, een pakking heb ik ook wel eens gedaanVond ik stiekem ook erg aangenaam, want in die folie is het lekker broeierig warm
En dan dat zachte huidje!
Maar ik snap dat je er een benauwd gevoel van kunt krijgen ja! Het is wel echt een cocon...
Volgens mij is dat allang weer achterhaald, dat het niet goed is voor je huid.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
gewoon niet teveel stucken en verven, is nog altijd het beste voor je huid
ik denk dat ik maar even niks zegquote:
Muckert is toch ons lokaal historisch Fok! loket qua gebruikerskennis en historische intrige verhalen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Muckster.
Ik wist niet of je me nog kende.
Woah, gefrustreerd much?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
nee lekker, ga je modder op je gezicht smeren of gepureerdfe appel etc etc.![]()
en als wij dan met de sjampoepel en slagroom aankomen dan willen jullie niet![]()
moet jij eens thuis aangeven dat je een thaise massage lekker vindt ........quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh, is een feit van algemene bekendheid dat menig chick dingen als een schoonheidsspecialist en wellness spa's wel relaxt vinden. Hebben ze een dagje voor zichzelf, als ze daar blij van worden mooi toch? Eis ik een gamemarathon als mijn ding![]()
Dit. Eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:15 schreef drakin het volgende:
Ben meer van de gehele ontspanningsmassage, niet alleen gezicht, nek en schouders, gewoon lekker alles
3 uur vind ik dan weer wat lang, massages moeten gewoon een uur of anderhalf uur, langer wordt je weer te zacht van of val je in slaap.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook super lekker! Ik deed eerder nog wel eens een heel pakket met massage, pakking en gezichtsbehandeling3 uur poezelen
![]()
En als je het maar goed reinigtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang weer achterhaald, dat het niet goed is voor je huid.
Maar goed, voeding is mijn ogen belangrijker voor de elasticiteit en celvernieuwing van je huid.
.. met happy ending, tot zover het leuke ideequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:17 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
moet jij eens thuis aangeven dat je een thaise massage lekker vindt ........
Gister nog afgesproken voor een massage, zin inquote:
gewoon een emmer hammam klei mee uit turkije voor nopquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn, een man die voor zichtzelf zorgt!![]()
[..]
Sorry, maar dat slaat werkelijk nergens op
Nee, niet 3 uur masseren hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
3 uur vind ik dan weer wat lang, massages moeten gewoon een uur of anderhalf uur, langer wordt je weer te zacht van of val je in slaap.
Oeh en dan een high tea om bij te theelutten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik moet binnenkort naar manueel therapeut.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister nog afgesproken voor een massage, zin in
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister nog afgesproken voor een massage, zin in
Ja, maar als ik naar Turkije moet voor alleen klei wordt het wel weer een beetje prijzigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een emmer hammam klei mee uit turkije voor nop![]()
Een potje clinique kost 35 euro ofzo
Joahquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh en dan een high tea om bij te theelutten.
Je moet ook naar een goede gaan, dat klinkt helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga wel eens naar een masseur. Is weinig poezelen aan hoor, die drukt en duwt eens flink op de knelpunten, ik scheld hem uit voor sadist (hij grijnst een keertje) en daarna voelt alles weer een stuk beter
Hij is fantastischquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook naar een goede gaan, dat klinkt helemaal niet leuk.
Ben eens bij 1 geweest die ging slaan (met van die kommetjes van je handen maken en dan kloppen maar dan veel te hard) Daar kom ik dus niet weer.
Dat is vast alles behalve ontspannen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort naar manueel therapeut.
Daar heb ik dan weer -geen- zin in...
Mijn ervaring is dat des te meer pijnlijk de massage des te meer profijt ik er achteraf van hebquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook naar een goede gaan, dat klinkt helemaal niet leuk.
Ben eens bij 1 geweest die ging slaan (met van die kommetjes van je handen maken en dan kloppen maar dan veel te hard) Daar kom ik dus niet weer.
Waarom doe je dat dan? Die maken meer kapot dan heel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort naar manueel therapeut.
Daar heb ik dan weer -geen- zin in...
Preciesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn ervaring is dat des te meer pijnlijk de massage des te meer profijt ik er achteraf van heb![]()
nee nee ik haalde ook een broodje donnerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk
[..]
Ja, maar als ik naar Turkije moet voor alleen klei wordt het wel weer een beetje prijzig
[..]
Joah![]()
O das lekker, maar het is ook niet iets om wekelijks te doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet 3 uur masseren hoorMaar eerst een gezichtsbehandeling, daarna een pakking en daarna een volledige massage
Maar dat was heel soms
![]()
Gut hoe heet het ook alweer; het heeft een naam.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? Die maken meer kapot dan heel.
Alleen de chiropractor is nog erger.
ik klik maar niet, verwacht zoiets als knippen en wippen All-inquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:21 schreef Joosie200 het volgende:
Zij naar iets als Thermen, ik naar http://schorembarbier.nl/ lijkt me wel een keertje geinig.
quote:
Dat denken mensen vaak, maar het hoeft echt niet pijn te doen hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast alles behalve ontspannen?
[..]
Mijn ervaring is dat des te meer pijnlijk de massage des te meer profijt ik er achteraf van heb![]()
Doe niet zo gekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Muckster.
Ik wist niet of je me nog kende.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee ik haalde ook een broodje donner
Bereid je voor op wat duizeligheid na dat oprekken van je wervels..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut hoe heet het ook alweer; het heeft een naam.
De 2 wervels onder mijn atlas (waar je hoofd op draait) staan teveel naar voren gekanteld als gevolg van (foute) spierspanning daar. Moet dus oprekken en nieuwe houding aanleren.
Ja, maar het moet ook niet te zachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat denken mensen vaak, maar het hoeft echt niet pijn te doen hoor.
ehm C1 en C2 ofzo? Ik ben de naam ook even kwijt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut hoe heet het ook alweer; het heeft een naam.
De 2 wervels onder mijn atlas (waar je hoofd op draait) staan teveel naar voren gekanteld als gevolg van (foute) spierspanning daar. Moet dus oprekken en nieuwe houding aanleren.
Oh well, sommige mensen zijn gewoon gezegend met een goede huid. Misschien jij ook wel.quote:
Oh, zo lekker he, een zachte huidquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja dat! Dat wegdoezelenIk heb een keer letterlijk liggen snurken
![]()
![]()
En ja, een pakking heb ik ook wel eens gedaanVond ik stiekem ook erg aangenaam, want in die folie is het lekker broeierig warm
En dan dat zachte huidje!
Maar ik snap dat je er een benauwd gevoel van kunt krijgen ja! Het is wel echt een cocon...
Nee joh, is gewoon een scheerkapsalon voor mannen in jaren 50 stijl. Wel geinig, maar way overpriced.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik klik maar niet, verwacht zoiets als knippen en wippen All-in
Ik heb weleens overwogen een fysiotherapeut te slaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga wel eens naar een masseur. Is weinig poezelen aan hoor, die drukt en duwt eens flink op de knelpunten, ik scheld hem uit voor sadist (hij grijnst een keertje) en daarna voelt alles weer een stuk beter
Ja de sauna!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh well, sommige mensen zijn gewoon gezegend met een goede huid. Misschien jij ook wel.
[..]
Oh, zo lekker he, een zachte huid. Of het gevoel dat je hebt als je uit de sauna komt. Helemaal ontspannen
(in mijn geval dan).
Misschien dat ik nu anders zou reageren. Is al weer een paar geleden dat ik een pakking heb gehad.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
ehm C1 en C2 ofzo? Ik ben de naam ook even kwijt.
Maar door te hardhandig aan te pakken krijgt je lijf meer een schrikeffect, maar dat moet wel aangepakt worden
, anders valt je hoofd er af.
Dan nog naar huis moeten rijden is dan zoooo zondequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh well, sommige mensen zijn gewoon gezegend met een goede huid. Misschien jij ook wel.
[..]
Oh, zo lekker he, een zachte huid. Of het gevoel dat je hebt als je uit de sauna komt. Helemaal ontspannen
(in mijn geval dan).
Misschien dat ik nu anders zou reageren. Is al weer een paar geleden dat ik een pakking heb gehad.
Een vriendin van mij die volgt een massage-cursus en heeft mij onder handen genomen rond oud en nieuw. En ze deed het prima, maar ik had niet het idee dat er iets gebeurde behalve dat ze wat kneedde. Terwijl een vriend van me bij haar al half begint te gillen als ze aan z'n nek komtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat denken mensen vaak, maar het hoeft echt niet pijn te doen hoor.
Ik hoop dat ze zich focussen op de spieren die die stand veroorzaken, en niet op het bot... dat rekt slechts zeeeeer beperkt....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bereid je voor op wat duizeligheid na dat oprekken van je wervels..
Nee, niet je hoofdquote:
Ja, dat is echt de domper van de dagquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan nog naar huis moeten rijden is dan zoooo zonde
Ik vind een lekker stevige sportmassage het lekkerst. Kraken maarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:15 schreef drakin het volgende:
Zit jij ook weleens van 10.00 tot 23.00 uur in de sauna?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook super lekker! Ik deed eerder nog wel eens een heel pakket met massage, pakking en gezichtsbehandeling3 uur poezelen
![]()
Als jij dat zelf fijn vind moet je het gewoon doen, ik hoef ook niet zacht maar pijn is me weer te.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het moet ook niet te zachtMijn nek en schouders zitten chronisch compleet vast... Dus een beetje een ruwe aanpak is achteraf het meest prettige
Ik ben een keer bij de fysio geweest, en die waarschuwde al dat ik blauwe plekken kon krijgen. Nou, dat bleekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb weleens overwogen een fysiotherapeut te slaan
Ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind een lekker stevige sportmassage het lekkerst. Kraken maar.
[..]
Zit jij ook weleens van 10.00 tot 23.00 uur in de sauna?
Als we het niet zouden doen, dan zouden jullie pas klagenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
nee lekker, ga je modder op je gezicht smeren of gepureerdfe appel etc etc.![]()
en als wij dan met de sjampoepel en slagroom aankomen dan willen jullie niet![]()
Welkom in KTC: Koffieturbochatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
pff, ik bel eventjes met een leverancier en jullie zijn meteen 66 posts verder
Die manueel van mij ging achter me zitten, liet mij mijn schouders met gekruiste handen vastpakken, greep mijn ellebogen en rekte zo de hele boel 'roetsj' in een keer op.. het werkte wel. Voor een dagje ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich focussen op de spieren die die stand veroorzaken, en niet op het bot... dat rekt slechts zeeeeer beperkt....
Strets kan hier goed kloppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die manueel van mij ging achter me zitten, liet mij mijn schouders met gekruiste handen vastpakken, greep mijn ellebogen en rekte zo de hele boel 'roetsj' in een keer op.. het werkte wel. Voor een dagje ofzo.
Die spierverkramping is meer een reactie op stress of echt scheve wervels..
Ik dus ook in de nek die wervels uit het lood.
Succes daarmee het gaat hier zo snelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:31 schreef moemoe het volgende:
Ik moet er vandoor.
Reageer later even op de andere posts.
Hallo dat is ook niet goed, spierpijn is normaal, maar bont en blauw?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij de fysio geweest, en die waarschuwde al dat ik blauwe plekken kon krijgen. Nou, dat bleekonderrug was bont en blauw
het zat allemaal nogal diep
Dan moet dat een groot uitgevallen therapeut zijn want er zijn maar weinig mensen die in die houding mijn beide ellebogen zouden kunnen pakken....quote:
sorry voor deze infoquote:
De man was twee meter, ik 1.80, het gingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moet dat een groot uitgevallen therapeut zijn want er zijn maar weinig mensen die in die houding mijn beide ellebogen zouden kunnen pakken....
Iedereen verschilt enorm, zo zie je maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een vriendin van mij die volgt een massage-cursus en heeft mij onder handen genomen rond oud en nieuw. En ze deed het prima, maar ik had niet het idee dat er iets gebeurde behalve dat ze wat kneedde. Terwijl een vriend van me bij haar al half begint te gillen als ze aan z'n nek komt![]()
Ik vind ook niet dat het pijn doet, het is meer tegenpijn. En tegenpijn is heerlijk, want daarna is het los en de pijn is weg. Het is niet dat hij er heel ruw en lomp mee omgaat, hij doet het heel nauwkeurig, weet de plekken exact te vinden en duwt alles recht. En ja dat doet pijn, maar het is niet vervelend of akelig.
Behalve dan toen hij m'n telefoonbotje eens flink aanpakte omdat ik er iets over zij, dat was wat minder grappig
lange vosquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
De man was twee meter, ik 1.80, het ging
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen verschilt enorm, zo zie je maar.
Waar volgt ze die cursus?
Je mag er zelfs nog 1,5 cm bijtellenquote:
Ahja ik ben dus net geen 2 meter en kan menig 2-meter-meneer op 1 hand hebben....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
De man was twee meter, ik 1.80, het ging
Ohquote:
Ik zal een kistje voor mijn hoofd meenemen dan die dag.quote:
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.quote:
U impliceert hiermee van historische afkomst te zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.
misschien wel handig, goede spierversterkende oefeningen wil ook wel helpen om het te voorkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zal een kistje voor mijn hoofd meenemen dan die dag.
De ellende is dus dat ik altijd een sport heb gedaan waarin die hoofd-positie een voordeel was, dus natuurlijke houding...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
misschien wel handig, goede spierversterkende oefeningen wil ook wel helpen om het te voorkomen.
En als die spieren weer te hard worden kun je ze altijd nog laten masseren of zelfmassage doen.
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
U impliceert hiermee van historische afkomst te zijn?
Ik weet niet wat voor sport ik nu aan moet denken, een denksport?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ellende is dus dat ik altijd een sport heb gedaan waarin die hoofd-positie een voordeel was, dus natuurlijke houding...
ja, oke, ik ken ook wel langere vrouwen, maar de meerderheid zit toch wel onder de 1,75quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.
De tweede of derde oliecrisis? (Want die van 1956 sluit ik gemakshalve even uit...)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal?En wat een eloquente manier om naar mijn leeftijd te vragen
Ik ga een omfloerst antwoord teruggeven: oliecrisis.
Wielrennen, met voorliefde voor tijdrijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor sport ik nu aan moet denken, een denksport?
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisisquote:
Die houding heb je toch ook bij zwemmen? De schoolslagquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wielrennen, met voorliefde voor tijdrijden.
Kattenrug, schouders omlaag en hoofd omhoog....
Nope 3. Suez kanaal, Westen afpersen en Khomeiniquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis
Ja en beiden niet in mijn geboortejaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis
Ja redelijk ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Die houding heb je toch ook bij zwemmen? De schoolslag
Historisch klopt dan welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en beiden niet in mijn geboortejaarHoewel ik denk dat het wel doorspeelde toen. 1974 dus.
gemiddelde vrouw is zo ongeveer 1,70quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, ik ken ook wel langere vrouwen, maar de meerderheid zit toch wel onder de 1,75
Dan krijg ik vaak last van mijn nekquote:
Sorry.... (1975 hier...)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |