Heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister nog afgesproken voor een massage, zin in
Ja, maar als ik naar Turkije moet voor alleen klei wordt het wel weer een beetje prijzigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een emmer hammam klei mee uit turkije voor nop![]()
Een potje clinique kost 35 euro ofzo
Joahquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh en dan een high tea om bij te theelutten.
Je moet ook naar een goede gaan, dat klinkt helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga wel eens naar een masseur. Is weinig poezelen aan hoor, die drukt en duwt eens flink op de knelpunten, ik scheld hem uit voor sadist (hij grijnst een keertje) en daarna voelt alles weer een stuk beter
Hij is fantastischquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook naar een goede gaan, dat klinkt helemaal niet leuk.
Ben eens bij 1 geweest die ging slaan (met van die kommetjes van je handen maken en dan kloppen maar dan veel te hard) Daar kom ik dus niet weer.
Dat is vast alles behalve ontspannen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort naar manueel therapeut.
Daar heb ik dan weer -geen- zin in...
Mijn ervaring is dat des te meer pijnlijk de massage des te meer profijt ik er achteraf van hebquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook naar een goede gaan, dat klinkt helemaal niet leuk.
Ben eens bij 1 geweest die ging slaan (met van die kommetjes van je handen maken en dan kloppen maar dan veel te hard) Daar kom ik dus niet weer.
Waarom doe je dat dan? Die maken meer kapot dan heel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort naar manueel therapeut.
Daar heb ik dan weer -geen- zin in...
Preciesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn ervaring is dat des te meer pijnlijk de massage des te meer profijt ik er achteraf van heb![]()
nee nee ik haalde ook een broodje donnerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk
[..]
Ja, maar als ik naar Turkije moet voor alleen klei wordt het wel weer een beetje prijzig
[..]
Joah![]()
O das lekker, maar het is ook niet iets om wekelijks te doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet 3 uur masseren hoorMaar eerst een gezichtsbehandeling, daarna een pakking en daarna een volledige massage
Maar dat was heel soms
![]()
Gut hoe heet het ook alweer; het heeft een naam.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? Die maken meer kapot dan heel.
Alleen de chiropractor is nog erger.
ik klik maar niet, verwacht zoiets als knippen en wippen All-inquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:21 schreef Joosie200 het volgende:
Zij naar iets als Thermen, ik naar http://schorembarbier.nl/ lijkt me wel een keertje geinig.
quote:
Dat denken mensen vaak, maar het hoeft echt niet pijn te doen hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast alles behalve ontspannen?
[..]
Mijn ervaring is dat des te meer pijnlijk de massage des te meer profijt ik er achteraf van heb![]()
Doe niet zo gekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Muckster.
Ik wist niet of je me nog kende.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee ik haalde ook een broodje donner
Bereid je voor op wat duizeligheid na dat oprekken van je wervels..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut hoe heet het ook alweer; het heeft een naam.
De 2 wervels onder mijn atlas (waar je hoofd op draait) staan teveel naar voren gekanteld als gevolg van (foute) spierspanning daar. Moet dus oprekken en nieuwe houding aanleren.
Ja, maar het moet ook niet te zachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat denken mensen vaak, maar het hoeft echt niet pijn te doen hoor.
ehm C1 en C2 ofzo? Ik ben de naam ook even kwijt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut hoe heet het ook alweer; het heeft een naam.
De 2 wervels onder mijn atlas (waar je hoofd op draait) staan teveel naar voren gekanteld als gevolg van (foute) spierspanning daar. Moet dus oprekken en nieuwe houding aanleren.
Oh well, sommige mensen zijn gewoon gezegend met een goede huid. Misschien jij ook wel.quote:
Oh, zo lekker he, een zachte huidquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja dat! Dat wegdoezelenIk heb een keer letterlijk liggen snurken
![]()
![]()
En ja, een pakking heb ik ook wel eens gedaanVond ik stiekem ook erg aangenaam, want in die folie is het lekker broeierig warm
En dan dat zachte huidje!
Maar ik snap dat je er een benauwd gevoel van kunt krijgen ja! Het is wel echt een cocon...
Nee joh, is gewoon een scheerkapsalon voor mannen in jaren 50 stijl. Wel geinig, maar way overpriced.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik klik maar niet, verwacht zoiets als knippen en wippen All-in
Ik heb weleens overwogen een fysiotherapeut te slaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga wel eens naar een masseur. Is weinig poezelen aan hoor, die drukt en duwt eens flink op de knelpunten, ik scheld hem uit voor sadist (hij grijnst een keertje) en daarna voelt alles weer een stuk beter
Ja de sauna!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh well, sommige mensen zijn gewoon gezegend met een goede huid. Misschien jij ook wel.
[..]
Oh, zo lekker he, een zachte huid. Of het gevoel dat je hebt als je uit de sauna komt. Helemaal ontspannen
(in mijn geval dan).
Misschien dat ik nu anders zou reageren. Is al weer een paar geleden dat ik een pakking heb gehad.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
ehm C1 en C2 ofzo? Ik ben de naam ook even kwijt.
Maar door te hardhandig aan te pakken krijgt je lijf meer een schrikeffect, maar dat moet wel aangepakt worden
, anders valt je hoofd er af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |