zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet ook best groente hoor... alleen niet alles.
En ik dacht dat asperges wit waren, deze waren groen.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al minder in de KSC aanwezig ben de laatste tijd?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
U riep?Molo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leef je nog?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
omdat je zit te schrijven ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al minder in de KSC aanwezig ben de laatste tijd?.
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.....
ja man, kut werkquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoor.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Tijd voor m'n eerste kopje koffie van vandaag en een ontbijtje zou ook wel lekker zijn![]()
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voelquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ja man, kut werk
Is het al weekend
3 uur slaap --> ik ben vertieft
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
U riep?Ja. Heb je dat regenboogfilmpje nog gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee dat werkt hier niet zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog effies en het is weekend
Kun je niet een dagje vrijnemen?
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nope, mag die in de herhaling?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Heb je dat regenboogfilmpje nog gekeken?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?VisualsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?Die groeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zeg je nou dat je het liefste onderop ligt ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voel.
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
die zijn juist nog veel lekkerderquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet ook best groente hoor... alleen niet alles.
En ik dacht dat asperges wit waren, deze waren groen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voel.
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zeg je nou dat je het liefste onderop ligt ?
Ga ik straks even kijken, maar hem 'm mobiel open egzet in tabjequote:
jij zegt dat je onder de mensen wilt KOMENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |