Sorry dat ik gewoon aan brood dachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij had duidelijk meer passende associaties bij een hamburgerbroodje dan anderen
Ik denk dat alleen Zwelgje komt opdagenquote:
Ik vraag me nu af over welke zwelgje je het hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Zwelgje komt opdagen
Dus het gaat prima met je ? (Heb inmiddels begrepen dat dit jouw standaard modus-operandi is...)quote:
ikwas m'n brood vergetenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus het gaat prima met je ? (Heb inmiddels begrepen dat dit jouw standaard modus-operandi is...)
Eigenlijk mag een hamburger wel zonder dat kleffe vieze brood erbijquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus het gaat prima met je ? (Heb inmiddels begrepen dat dit jouw standaard modus-operandi is...)
Voor iemand die altijd honger schijnt te hebben, is het niet echt logisch dat je dan je brood vergeetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ikwas m'n brood vergetendus nu veul honger, met knorrende maag en alles
Dan moet je ze ook niet bij de McDonald's kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk mag een hamburger wel zonder dat kleffe vieze brood erbij
Daar kom ik dus ook letterlijk nooitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet bij de McDonald's kopen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af over welke zwelgje je het hebt
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ikwas m'n brood vergetendus nu veul honger, met knorrende maag en alles
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie iets groens op het vlees, volgens mij is hij beschimmeld![]()
.
Geef mij je augurk maarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie iets groens op het vlees, volgens mij is hij beschimmeld![]()
.
Haiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mannen en groente... Wat is dat toch
* Marijkezwolle gaat toch maar lesbisch worden, ze trekt het drama niet meer
Simpel: groente is geen vleesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil je de rest van het gft-afval dat tussen broodje en vlees zit ook hebben dan?quote:
Grappig, mijn vriend is best wel gek op sla en zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heet je vriend toevallig MPG?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grappig, mijn vriend is best wel gek op sla en zo
Ja ja, my food shits on your food bla blaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel: groente is geen vlees.
[..]
Wil je de rest van het gft-afval dat tussen broodje en vlees zit ook hebben dan?.
independance day....toeval ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef Muck het volgende:
4 juli kan ik niet, dan hebben we familiedag
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grappig, mijn vriend is best wel gek op sla en zo
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ja, my food shits on your food bla bla
ronde lijn ook prima tochquote:
Wat ben jij nou voor ventquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor vent
Eentje die meer buiten moet komen, want ik mis soms watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
soms raak ik afgeleidquote:
heb net iets gekaaptquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh neee!!! En ook niets te koop daar?
Moet ik een overlevingspakketje brengen anders?
Jezus Mart...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
Reisgenote: "Eet je je groente niet op?"
Ik: "Welke groente? Ik zie alleen garnering. Iemand heeft buiten duidelijk wat onkruid geplukt en op mijn bord gelegd. De bloemknop zit er zelfs nog aan!"
Reisgenote: "Dat heet een asperge en dat is lekker."
Ik: "O. Nou, pak maar dan
."
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
Ik: "Welke groente? Ik zie alleen garnering. Iemand heeft buiten duidelijk wat onkruid geplukt en op mijn bord gelegd. De bloemknop zit er zelfs nog aan!"
."
Niet zeuren als je dan wat vaker ziek bentquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
."
Ik eet ook best groente hoor... alleen niet allesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus Mart...![]()
Groenten, mits goed bereid, zijn heeeeeerlijkEn zo gezond voor je
Je moet echt wat vaker naar buitenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet ook best groente hoor... alleen niet alles.
En ik dacht dat asperges wit waren, deze waren groen.
was het een groene of een witte ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Waarom denk je dat ik al minder in de KSC aanwezig ben de laatste tijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet echt wat vaker naar buiten![]()
![]()
U riep?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al minder in de KSC aanwezig ben de laatste tijd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |