quote:
nee dankjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:19 schreef Takaiki het volgende:
150 medische thrillers in de aanbieding bij Cat
Allemaal autobiografischquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:19 schreef Takaiki het volgende:
150 medische thrillers in de aanbieding bij Cat
Ik wil verkopenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:21 schreef PeZu het volgende:
Miss doneren aan een ziekenhuis als patiënten leesvoer?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet mot
Ja, nog steedsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Vroeg me af, ben je nog steeds slakoning?
[..]
Hendig
[..]
Sorry een wat?
O dan kun je ze gewoon in FHF zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil verkopen
Of weggeven aan goede vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:39 schreef Wakkeldakkel het volgende:
fuck,
Arme wakkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
fuck,
Ze wil heel Zürich verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
fuck,
ach, om naar te kijken kan ik dr best hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, om naar te kijken kan ik dr best hebben
fuck,
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Dat is ook de eerste Zurich waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29
Dat is ook gewoon de echte Zurichquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste Zurich waar ik aan dacht
ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29
ja oke, ze moet wel erg schaars gekleed zijn..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Dat plastic hoofd met dat akelige neplachje staat me zó tegen
zelfs dat nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis gewoon een stoephoerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, ze moet wel erg schaars gekleed zijn..
|Nee dankje. Veel te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We gingen er vaak (uit) eten vroegahquote:
Nou zegquote:
jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alsof jij der uit je bed zou schoppen als ze daar lag....
Ik snap werkelijk niets van het stuk met de sterren en na de sterrenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
|Nee dankje. Veel te voorspelbaar.
Plastic hoofd, plastic kont, alles symmetrisch, zou me niets verbazen ************************************ en hamburgerbun-like gepresenteerd te krijgen (we zitten immers niet in KPD)
kom op, als wat de media schrijft voor de helft waar is.... dan alquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou zegJe kent haar helemaal niet
Ik vind het best een mooie vrouw, alleen niet mijn type
Val meer op donker
en een zak over haar hoofd hebben...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, ze moet wel erg schaars gekleed zijn..
ik had ook wat moeite met een beeld vormenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niets van het stuk met de sterren en na de sterren![]()
Dan is ze een mensquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
kom op, als wat de media schrijft voor de helft waar is.... dan al
ik lees geen roddelblaadjes, dus daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
kom op, als wat de media schrijft voor de helft waar is.... dan al
die is gewoon op goudjacht en daar houd ik niet van dus blijf bij mijn vorige meningquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is ze een mensEn maakt ze stomme keuzes
Ik hou van mensen die willen leren
Hamburgerbroodje? Sterretjes?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
|Nee dankje. Veel te voorspelbaar.
Plastic hoofd, plastic kont, alles symmetrisch, zou me niets verbazen ************************************ en hamburgerbun-like gepresenteerd te krijgen (we zitten immers niet in KPD)
Gelijk in de fik steken is wat bruutquote:
Ja tuurlijk is het niet goed, maar he wie ben ik om dat te veroordelen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:48 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
die is gewoon op goudjacht en daar houd ik niet van dus blijf bij mijn vorige mening
quote:
tussen foute keuzes maken en jezelf bewust "verkopen" voor aandacht en geld is een hemelsbreed verschilquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het niet goed, maar he wie ben ik om dat te veroordelen?Ik heb ook achterlijke keuzes gemaakt
en fotosjopquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef fietsie het volgende:
sterretjes: dat het mij niets zou verbazen als er ook kuntmatige middelen te pas zijn gekomen aan de presentatie van de in lingerie-foto's wel verhulde delen van die dame met dat nabij het vriespunt varierende iq...
Het sterretje was duidelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef fietsie het volgende:
sterretjes: dat het mij niets zou verbazen als er ook kuntmatige middelen te pas zijn gekomen aan de presentatie van de in lingerie-foto's wel verhulde delen van die dame met dat nabij het vriespunt varierende iq...
Dat täötemörfke staat nog in de fik ook!quote:
Jij had duidelijk meer passende associaties bij een hamburgerbroodje dan anderenquote:
Beelddenker in extremaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij had duidelijk meer passende associaties bij een hamburgerbroodje dan anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |