quote:
nee dankjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:19 schreef Takaiki het volgende:
150 medische thrillers in de aanbieding bij Cat
Allemaal autobiografischquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:19 schreef Takaiki het volgende:
150 medische thrillers in de aanbieding bij Cat
Ik wil verkopenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:21 schreef PeZu het volgende:
Miss doneren aan een ziekenhuis als patiënten leesvoer?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet mot
Ja, nog steedsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Vroeg me af, ben je nog steeds slakoning?
[..]
Hendig
[..]
Sorry een wat?
O dan kun je ze gewoon in FHF zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil verkopen
Of weggeven aan goede vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:39 schreef Wakkeldakkel het volgende:
fuck,
Arme wakkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
fuck,
Ze wil heel Zürich verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
fuck,
ach, om naar te kijken kan ik dr best hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, om naar te kijken kan ik dr best hebben
fuck,
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Dat is ook de eerste Zurich waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29
Dat is ook gewoon de echte Zurichquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste Zurich waar ik aan dacht
ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29
ja oke, ze moet wel erg schaars gekleed zijn..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Dat plastic hoofd met dat akelige neplachje staat me zó tegen
zelfs dat nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis gewoon een stoephoerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, ze moet wel erg schaars gekleed zijn..
|Nee dankje. Veel te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |