had je dus 2 rondjes moeten doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lopen naast een paard met een kwijlende gehandicapte krijg ik geen spierpijn van hoorMaar het was wel leuk
Het regende ookquote:
volgende keer: "hoe is het eigenlijk met jouw poes"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het regende ookMaar was echt leuk, was vergeten hoe komisch het kan zijn
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgende keer: "hoe is het eigenlijk met jouw poes"
Wat voor sport heb je beoefend dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:26 schreef fietsie het volgende:
Dat hele sporten is overrated. *pijnstiller voor enkel zoekt*
PeZu pak dan een kopje koffie, het is half 10quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:28 schreef PeZu het volgende:
Alles is overrated *grijpt naar n fles whisky*
Spinning. En te hoog tempo aangehouden gister, met voet -iets- scheef in t riempje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor sport heb je beoefend dan?Iets met springen oid?
Spinning is wel lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spinning. En te hoog tempo aangehouden gister, met voet -iets- scheef in t riempje.
Enkel gelijk mopperen.
ik ben sinds 330 klaar wakkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor sport heb je beoefend dan?Iets met springen oid?
[..]
PeZu pak dan een kopje koffie, het is half 10![]()
Maar waarom?quote:
weet ik het...quote:
Sense8? Serie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:38 schreef fietsie het volgende:
Had Sense8 opstaan, 1e aflevering.
Zat er beetje in...
owquote:
ik heb al thc maar het helpt nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sense8? Serie?
[..]
owneem een kopje sleepy time thee
Netflix Original.quote:
quote:
Waar gaat het over? Heb het nog niet eens voorbij zien komen op Netflixquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Netflix Original.
Was introductie aflevering
https://www.youtube.com/results?search_query=sense8+trailerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vanavond een nieuwe poging
[..]
Waar gaat het over? Heb het nog niet eens voorbij zien komen op Netflix
nou liever zo is al nacht zoveel op rij en het slaaptekort begint me parten te spelenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vanavond een nieuwe poging
[..]
Waar gaat het over? Heb het nog niet eens voorbij zien komen op Netflix
Nou dat dus. Ik heb al fietsend 1e aflevering gekeken en ik snap er nog steeds geen jota van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:47 schreef PeZu het volgende:
En sense8 vaagheid alom en matig geacteerd ik kom er maar niet in
Ontspanningsoefeningen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou liever zo is al nacht zoveel op rij en het slaaptekort begint me parten te spelen![]()
En sense8 vaagheid alom en matig geacteerd ik kom er maar niet in
Dat klinkt als The Matrixquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ik heb al fietsend 1e aflevering gekeken en ik snap er nog steeds geen jota van.
Kip in busje Afrika *ploef* kip op bureau Japan *ploef* geen kip ?????
Jij hebt ALTIJD hongerquote:
diaze oefening den ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ontspanningsoefeningen?
[..]
Dat klinkt als The MatrixThere is no spoon
![]()
Goedemorgenquote:
Hendigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:56 schreef Spezza19 het volgende:
Vandaag wordt hopelijk mijn eettafel opgehaald…
Scheelt ook weer verhuizen
Straks maar alvast alles wat klaargezet kan worden alvast klaarzetten…
Dan volgende maand… hop alles snel overzetten
Sorry een wat?quote:
Ja toch?quote:
zo'n oefening doe je zo een zilverkleurig stripje pakken, druk een tablet door, innemen met water en slapenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Vroeg me af, ben je nog steeds slakoning?
[..]
Hendig
[..]
Sorry een wat?
Ik heb mijnn boeken toen weggegeven, zijn toch bijna geen drol waardquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja toch?
Misschien straks nog maar wat boeken in V&A zetten ofzo… Scheelt ook weer gewicht
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo'n oefening doe je zo een zilverkleurig stripje pakken, druk een tablet door, innemen met water en slapen
Nee, dat is ook zo… Zelfde als met CD's die ik niet meer draai… Het levert zo weinig op dat je ze beter gewoon kan houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb mijnn boeken toen weggegeven, zijn toch bijna geen drol waardAlthans, romannetjes dan
[..]
Dat kan natuurlijk ook
Ik heb cd's in zo'n winkel gezet waar je 1 plankje "huurt" en dan in een mandje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo… Zelfde als met CD's die ik niet meer draai… Het levert zo weinig op dat je ze beter gewoon kan houden
Boeken heb ik laatst naar het Leger des heils gedaan. Die hebben huiskamerbibliotheken voor verslaafden en zwervers en dies.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo… Zelfde als met CD's die ik niet meer draai… Het levert zo weinig op dat je ze beter gewoon kan houden
5 keer gelezen… Iek niette begrijp!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb cd's in zo'n winkel gezet waar je 1 plankje "huurt" en dan in een mandje.
Ik heb ze weggegooidquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb cd's in zo'n winkel gezet waar je 1 plankje "huurt" en dan in een mandje.
Je hebt tegenwoordig winkels.quote:
Mijn winkel heet dat geloof ik, hebben ze hier in Zwolle ook. Is een soort kringloop maar dan van particulieren zelf. Iedereen een standje om zijn eigen meuk te verkopen.quote:
Aha!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig winkels.
Die verhuren aan particulieren een stukje winkelruimte
Daar zet jij, geprijsd, spullen neer.
Jij betaalt de winkel daarvoor een fee.
Zij verkopen jouw spullen dan voor je.
* Spezza19 gaat auto volladen en die kant opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn winkel heet dat geloof ik, hebben ze hier in Zwolle ook. Is een soort kringloop maar dan van particulieren zelf. Iedereen een standje om zijn eigen meuk te verkopen.
Ik had er staan:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat auto volladen en die kant op
Eerst maar eens informeren of ze uberhaupt nog een huurplank voor je hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat auto volladen en die kant op
Heb de website gevonden….quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had er staan:
- CD's
- DVD's
- Boeken
- Keukenspullen die niet gebruikt werden
- Servies wat niet gebruikt werd
- Audiospul wat weg kon
- Computermeuk
En heeft het nog iets opgeleverd?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had er staan:
- CD's
- DVD's
- Boeken
- Keukenspullen die niet gebruikt werden
- Servies wat niet gebruikt werd
- Audiospul wat weg kon
- Computermeuk
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens informeren of ze uberhaupt nog een huurplank voor je hebben
Ik betaal er Beef & Steak van (www.beefensteak.nl)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En heeft het nog iets opgeleverd?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis begint op een huis te lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |