Awwyiss!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, Olie B Bommel filmavond meet maar op de agenda gooien dus
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry Molo, daar is ie weerZWEEEEEEEEEEEELGJE
Alleen voor Zwelgje, de film te vaak gezien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor alle Nintendo nerds onder ons, hoe cool
http://www.boredpanda.com(...)anket-kjetil-nordin/
Ja maar Zwelgjequote:
Truste Koenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:48 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan slapen, weer te vroeg op pad. Sowieso lange dag want savonds richting Denemarken
Ik zag 'm net voorbijkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker alle slapenganersIk ga mee
Trusten!
have fun daar, ookal ga je voor werkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:48 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan slapen, weer te vroeg op pad. Sowieso lange dag want savonds richting Denemarken
Slaap lekker jijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten!
Daartussenin mag je even op vakantiequote:
ja, daarom voorkeur voor 4 juli én 8 augustusquote:
speedchatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Koffie slowchat, nou eens kijken hoe dit loopt.
Soms gammel, soms snel, soms sloom...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
oh die moemoe! Ja, die UI was leuk iddquote:
soms bejaard?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Soms gammel, soms snel, soms sloom...
ribeyequote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inmiddels geslacht blijkbaar
Hamburgers
Ah, jij bent niks veranderd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inmiddels geslacht blijkbaar
Hamburgers
rap de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
ze heeft haar stalkermodus aan staan denk ikquote:
schoonheidsslaapjequote:
die wil ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
moet ik nu gaan raden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:22 schreef moemoe het volgende:
Had hier gisterenochtend ook gepost, blijf even hangen.
Mijn voormalige vriend postte hier vroeger ook. Grappig.
Ik denk niet dat je zijn nick kent: Sebasser. Hij heeft ook nog een tijdje een alinea in de OP gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet ik nu gaan raden?
Sta bij tram te wachten en hoor ergens keihard muziek uit 1 van die huizen komen....damn het zullen je buren maar zijn!
die 'ken' ik een beetje. Ik was sporadisch in KSC toen hij hier nog kwam.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zijn nick kent: Sebasser. Hij heeft ook nog een tijdje een alinea in de OP gehad.
Wel vrolijke muziek hoop ik dan.
jezus dat is nog voor mij en ik dacht dat je zo'n newbie was. Ik eind 2005 met eerste account.quote:
Ander accountquote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
jezus dat is nog voor mij en ik dacht dat je zo'n newbie was. Ik eind 2005 met eerste account.
Hmmmm dan ken je me dus nig als vervelende relnicht?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ander account
Dit is tweede account, verder geen kloontjes ofzo, best netjes eigenlijk![]()
Roffa is voor straatnegers met zo'n panty in knotje op hun hoofd en een gouden tand en 12 kinderen bij 14 verschillende vrouwen enzo
Nee jou kende ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hmmmm dan ken je me dus nig als vervelende relnicht?
Is niet voor enkel straatnegers.
mooi dan heb je ook geen verkeerd beeld van me.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee jou kende ik niet
En daar ben ik dan waarschijnlijk te oud voor
Ik ga zooooveel koffie nodig hebben vandaag, echt veel te weinig geslapen
Vanavond eens heel erg tijdig naar bed denk ik en dan ook echt slapen slapen
Je kwam net met roffa aan, ik weet niet hoe en of je dat ooit nog gaat goed breienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi dan heb je ook geen verkeerd beeld van me.
doe maar zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kwam net met roffa aan, ik weet niet hoe en of je dat ooit nog gaat goed breien
quote:
En het wordt alleen maar beter deze week zegt men.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:45 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh
Irritant fel licht buiten![]()
Oh wacht, dat heet zon
Zeker wel. Zwelgje en Tom Poesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:45 schreef Spezza19 het volgende:
Vanavond voor slapen gaan en morgenochtend voor de tentamens maar Arch Enemy, Children of Bodom enzo draaienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:08 schreef Molo het volgende:
Heavy Metal prima geschikt als kalmeringsmiddel
Lopen naast een paard met een kwijlende gehandicapte krijg ik geen spierpijn van hoorquote:
Hai!quote:
had je dus 2 rondjes moeten doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lopen naast een paard met een kwijlende gehandicapte krijg ik geen spierpijn van hoorMaar het was wel leuk
Het regende ookquote:
volgende keer: "hoe is het eigenlijk met jouw poes"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het regende ookMaar was echt leuk, was vergeten hoe komisch het kan zijn
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgende keer: "hoe is het eigenlijk met jouw poes"
Wat voor sport heb je beoefend dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:26 schreef fietsie het volgende:
Dat hele sporten is overrated. *pijnstiller voor enkel zoekt*
PeZu pak dan een kopje koffie, het is half 10quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:28 schreef PeZu het volgende:
Alles is overrated *grijpt naar n fles whisky*
Spinning. En te hoog tempo aangehouden gister, met voet -iets- scheef in t riempje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor sport heb je beoefend dan?Iets met springen oid?
Spinning is wel lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spinning. En te hoog tempo aangehouden gister, met voet -iets- scheef in t riempje.
Enkel gelijk mopperen.
ik ben sinds 330 klaar wakkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor sport heb je beoefend dan?Iets met springen oid?
[..]
PeZu pak dan een kopje koffie, het is half 10![]()
Maar waarom?quote:
weet ik het...quote:
Sense8? Serie?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:38 schreef fietsie het volgende:
Had Sense8 opstaan, 1e aflevering.
Zat er beetje in...
owquote:
ik heb al thc maar het helpt nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sense8? Serie?
[..]
owneem een kopje sleepy time thee
Netflix Original.quote:
quote:
Waar gaat het over? Heb het nog niet eens voorbij zien komen op Netflixquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Netflix Original.
Was introductie aflevering
https://www.youtube.com/results?search_query=sense8+trailerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vanavond een nieuwe poging
[..]
Waar gaat het over? Heb het nog niet eens voorbij zien komen op Netflix
nou liever zo is al nacht zoveel op rij en het slaaptekort begint me parten te spelenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vanavond een nieuwe poging
[..]
Waar gaat het over? Heb het nog niet eens voorbij zien komen op Netflix
Nou dat dus. Ik heb al fietsend 1e aflevering gekeken en ik snap er nog steeds geen jota van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:47 schreef PeZu het volgende:
En sense8 vaagheid alom en matig geacteerd ik kom er maar niet in
Ontspanningsoefeningen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou liever zo is al nacht zoveel op rij en het slaaptekort begint me parten te spelen![]()
En sense8 vaagheid alom en matig geacteerd ik kom er maar niet in
Dat klinkt als The Matrixquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ik heb al fietsend 1e aflevering gekeken en ik snap er nog steeds geen jota van.
Kip in busje Afrika *ploef* kip op bureau Japan *ploef* geen kip ?????
Jij hebt ALTIJD hongerquote:
diaze oefening den ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ontspanningsoefeningen?
[..]
Dat klinkt als The MatrixThere is no spoon
![]()
Goedemorgenquote:
Hendigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:56 schreef Spezza19 het volgende:
Vandaag wordt hopelijk mijn eettafel opgehaald…
Scheelt ook weer verhuizen
Straks maar alvast alles wat klaargezet kan worden alvast klaarzetten…
Dan volgende maand… hop alles snel overzetten
Sorry een wat?quote:
Ja toch?quote:
zo'n oefening doe je zo een zilverkleurig stripje pakken, druk een tablet door, innemen met water en slapenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Vroeg me af, ben je nog steeds slakoning?
[..]
Hendig
[..]
Sorry een wat?
Ik heb mijnn boeken toen weggegeven, zijn toch bijna geen drol waardquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja toch?
Misschien straks nog maar wat boeken in V&A zetten ofzo… Scheelt ook weer gewicht
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo'n oefening doe je zo een zilverkleurig stripje pakken, druk een tablet door, innemen met water en slapen
Nee, dat is ook zo… Zelfde als met CD's die ik niet meer draai… Het levert zo weinig op dat je ze beter gewoon kan houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb mijnn boeken toen weggegeven, zijn toch bijna geen drol waardAlthans, romannetjes dan
[..]
Dat kan natuurlijk ook
Ik heb cd's in zo'n winkel gezet waar je 1 plankje "huurt" en dan in een mandje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo… Zelfde als met CD's die ik niet meer draai… Het levert zo weinig op dat je ze beter gewoon kan houden
Boeken heb ik laatst naar het Leger des heils gedaan. Die hebben huiskamerbibliotheken voor verslaafden en zwervers en dies.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo… Zelfde als met CD's die ik niet meer draai… Het levert zo weinig op dat je ze beter gewoon kan houden
5 keer gelezen… Iek niette begrijp!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb cd's in zo'n winkel gezet waar je 1 plankje "huurt" en dan in een mandje.
Ik heb ze weggegooidquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb cd's in zo'n winkel gezet waar je 1 plankje "huurt" en dan in een mandje.
Je hebt tegenwoordig winkels.quote:
Mijn winkel heet dat geloof ik, hebben ze hier in Zwolle ook. Is een soort kringloop maar dan van particulieren zelf. Iedereen een standje om zijn eigen meuk te verkopen.quote:
Aha!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig winkels.
Die verhuren aan particulieren een stukje winkelruimte
Daar zet jij, geprijsd, spullen neer.
Jij betaalt de winkel daarvoor een fee.
Zij verkopen jouw spullen dan voor je.
* Spezza19 gaat auto volladen en die kant opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn winkel heet dat geloof ik, hebben ze hier in Zwolle ook. Is een soort kringloop maar dan van particulieren zelf. Iedereen een standje om zijn eigen meuk te verkopen.
Ik had er staan:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat auto volladen en die kant op
Eerst maar eens informeren of ze uberhaupt nog een huurplank voor je hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat auto volladen en die kant op
Heb de website gevonden….quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had er staan:
- CD's
- DVD's
- Boeken
- Keukenspullen die niet gebruikt werden
- Servies wat niet gebruikt werd
- Audiospul wat weg kon
- Computermeuk
En heeft het nog iets opgeleverd?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had er staan:
- CD's
- DVD's
- Boeken
- Keukenspullen die niet gebruikt werden
- Servies wat niet gebruikt werd
- Audiospul wat weg kon
- Computermeuk
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens informeren of ze uberhaupt nog een huurplank voor je hebben
Ik betaal er Beef & Steak van (www.beefensteak.nl)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En heeft het nog iets opgeleverd?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis begint op een huis te lijken
Omdat ze uitpuilen met een hoop boeken en andere kleine spulletjesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan geen kringloop-die-dingen-voor-me-verkoopt in mijn buurt vinden.
Tenminste, geen die een hoop boeken en andere kleine spulletjes wil overnemen.
quote:
ok niet voor nop?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Die wel, maar dat wil ik weer nietquote:
Nicequote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik betaal er Beef & Steak van (www.beefensteak.nl)
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis begint op een huis te lijken
ooh zo ach ja ik vind het ook wel best dat ik weet dat iemand een cd of boek v een habbekrats kan oppikken omdat ik het weggaf.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wel, maar dat wil ik weer niet
Fiets had het zo mooi over zijn plankje met cd's, zo kan ik makkelijk een boekenplank vullen
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo ach ja ik vind het ook wel best dat ik weet dat iemand een cd of boek v een habbekrats kan oppikken omdat ik het weggaf.
Lichaamsdelen afgeven, want die groeien 's nachts weer aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.![]()
Lichaamsdelen ja?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.![]()
Wat voor boeken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Jij hier?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:23 schreef Joosie200 het volgende:
Met die boeken/cd's zou ik een deelbieb beginnen. Pak wat uit de kast, maar stop er ook een boek/cd voor terug. Beetje uitwisselen en delen, iedereen blij. En in lijn met deze SC, eerst een kopje koffie nuttigen terwijl je de boeken kort doorleest en/of cd's beluistert naar keuze![]()
bij cat wel, die heeft al zo'n beetje alles afgestaan danwel geamputeerdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lichaamsdelen afgeven, want die groeien 's nachts weer aan?
niet diegene die jij bedoeltquote:
honger, maar toch ook nietquote:
Jup, ik hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
.
Op station Houten hebben ze een soort boekenkast staan waar je gewoon boeken uit mag meenemen. En je kunt er boeken in terugzetten die je niet meer wilt.
* strooit wat zoutquote:
Hier ook. Misschien bevalt het gevoel wel vandaag. Gewoon even nog niets eten.quote:
Bloed wordt weer versch aangemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lichaamsdelen afgeven, want die groeien 's nachts weer aan?
Dat klinkt wel heel ergquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
bij cat wel, die heeft al zo'n beetje alles afgestaan danwel geamputeerd
Vooral fantasy. En leesboeken over katten, offcourse.quote:
Fantasykatten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooral fantasy. En leesboeken over katten, offcourse.
Die krengen staan al drie jaar te wachten op een gang naar de rommelmarkt, maar elke keer komt het weer niet uit om te gaan.
Ah zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bloed wordt weer versch aangemaakt.
De nier die ik heb gedoneerd ben ik voor altijd kwijt.
Zwelgjequote:
Nee, waargebeurde verhalen over pratende katten.quote:
je weet het nooit, misschien krijg je hem ooit weer terug als die hem niet meer nodig hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bloed wordt weer versch aangemaakt.
De nier die ik heb gedoneerd ben ik voor altijd kwijt.
Je wil boeken kwijt of verkopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, waargebeurde verhalen over pratende katten.
Wie weetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:33 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
je weet het nooit, misschien krijg je hem ooit weer terug als die hem niet meer nodig hebt
Verkopen. En fantasykatten zijn heel leuk, maar inmiddels heb ik ze allemaal al gelezen en ben verslaafd geraagt aan de e-reader.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil boeken kwijt of verkopen?
Fantasykatten zijn best leuk.
Je kan naar zo'n winkel die een kast per persoon verhuurt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkopen. En fantasykatten zijn heel leuk, maar inmiddels heb ik ze allemaal al gelezen en ben verslaafd geraagt aan de e-reader.
Ja! Die wil ik! Maar, zoals ik een aantal posts eerder al zei, kan ik die niet in mijn buurtje vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan naar zo'n winkel die een kast per persoon verhuurt.
En daarom doe ik het dus via zo'n verkoop-het-voor-me winkel want dan heb je nog het gevoel "te handelen"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:38 schreef Voxs het volgende:
Ik heb laatst 6 verhuisdozen gevuld met boeken die weg mogen. Eerst dacht ik ook : verkopen, maar teveel gedoe, dus een gedeelte naar het LdH en de kringloop.
En ongelofelijk hoeveel moeite het me soms kostte om een boek in een van die dozen te doen
Ben nog niet zo lang online, heb niet bijgelezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Die wil ik! Maar, zoals ik een aantal posts eerder al zei, kan ik die niet in mijn buurtje vinden.
Het ging mij niet zozeer om het geld wat ik er aan uit gaf maar meer de 'emotionele' band er mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En daarom doe ik het dus via zo'n verkoop-het-voor-me winkel want dan heb je nog het gevoel "te handelen"
als je een emo band hebt met 300 boeken is er iets mis denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het ging mij niet zozeer om het geld wat ik er aan uit gaf maar meer de 'emotionele' band er mee.
Heb je een linkje voor me? Misschien kan ik via jouw winkel wel eentje in mijn buurt vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En daarom doe ik het dus via zo'n verkoop-het-voor-me winkel want dan heb je nog het gevoel "te handelen"
Even kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben nog niet zo lang online, heb niet bijgelezen.
Nog een optie die het wel goed doet is boekwinkeltjes.nl
Het is niet zozeer een emo-band maar sommige boeken sjeul ik al mijn hele leven mee van huis naar huisquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je een emo band hebt met 300 boeken is er iets mis denk ik
Gewoon een paar boeken invoeren die je zelf verkoopt, kijken wat er gemiddeld voor gevraagd wordt en ongeveer op die prijs of net een euro lager zitten.quote:
Ik ben lui en wil gewoon fysiek mijn 200 boeken ergens dumpen en geld op mijn rekening krijgen. Zonder onderhandeling per boek, checken of ze betalen, opsturen etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon een paar boeken invoeren die je zelf verkoopt, kijken wat er gemiddeld voor gevraagd wordt en ongeveer op die prijs of net een euro lager zitten.
Zo heb ik wel wat verkocht daar en het kan daar ook als particulier.
logiscg grot platform waar je snel verkooptquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:47 schreef Spezza19 het volgende:
Via bol.com kan je ook verkopen... al pakken die een schofterige marge
http://www.joukastverkoop.nl/quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Misschien kan ik via jouw winkel wel eentje in mijn buurt vinden.
Dat is waarom ik er mee stopte, veel te veel doen per boek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben lui en wil gewoon fysiek mijn 200 boeken ergens dumpen en geld op mijn rekening krijgen. Zonder onderhandeling per boek, checken of ze betalen, opsturen etc.
They are plotting to kill youquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben letterlijk omsingeld door kittens. Ze liggen ieder in een eigen hoek van de kamer te slapen
Dat is alleen Jourequote:
Dat is als er zo'n enge buiksprekert naast staat...quote:
in jou kastquote:
Ze vroeg toch linkje van de winkel waar ik schapje heb?quote:
Jou requote:
http://kringlopenisleuk.b(...)kast-en-verkoop.htmlquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Misschien kan ik via jouw winkel wel eentje in mijn buurt vinden.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jong geleerd, oud gedaan
zal best maar ik vind het echt moeilijk lelijk staan deze ludieke spellingquote:
Om te kijken of er ook een in haar buurt is, geen idee trouwens welke buurt Cat zoektquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze vroeg toch linkje van de winkel waar ik schapje heb?
Iemand die het woord moeilijk in deze context gebruiktquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal best maar ik vind het echt moeilijk lelijk staan deze ludieke spelling
Belgie / Duitsland....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Om te kijken of er ook een in haar buurt is, geen idee trouwens welke buurt Cat zoekt
O ze woont niet in NL?quote:
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ikquote:
ja dat je het een keer als grap gebruikt ok. Maar steeds, kapot hinderlijk is datquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Iemand die het woord moeilijk in deze context gebruikt![]()
wajoo jeweettog boks ouwe shizzlequote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat je het een keer als grap gebruikt ok. Maar steeds, kapot hinderlijk is dat
daar versta ik niks vanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
wajoo jeweettog boks ouwe shizzle
(zoiets? ik voel me oud)
u fokkin' wat mate, u havin' a gigglequote:
Er ligt er nu eentje aan mijn voetenquote:
bereid je maar voor..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er ligt er nu eentje aan mijn voeten
En mijn rooie beschermheer die net nog op schoot lag is vertrokken
shiver me timbers? Or put another shrimp on the barbie?quote:
*kittens op fiets loslaat*quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ik
Als ik het nog twee dagen red zit ik goed. Morgen gaan de eerste twee verhuizen.quote:
* Takaiki portemonnee trekt want al 100 boeken ofzo in dr klep gestoken heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben lui en wil gewoon fysiek mijn 200 boeken ergens dumpen en geld op mijn rekening krijgen. Zonder onderhandeling per boek, checken of ze betalen, opsturen etc.
Boeken aan jou doneren voelt net als een lichaamsdeeldonatiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
* Takaiki portemonnee trekt want al 100 boeken ofzo in dr klep gestoken heeft
Lukt niet, ik hoor je hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ik
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boeken aan jou doneren voelt net als een lichaamsdeeldonatie
quote:
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet motquote:
ik denk graag in oplossingenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet mot
quote:
nee dankjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:19 schreef Takaiki het volgende:
150 medische thrillers in de aanbieding bij Cat
Allemaal autobiografischquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:19 schreef Takaiki het volgende:
150 medische thrillers in de aanbieding bij Cat
Ik wil verkopenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:21 schreef PeZu het volgende:
Miss doneren aan een ziekenhuis als patiënten leesvoer?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet mot
Ja, nog steedsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Vroeg me af, ben je nog steeds slakoning?
[..]
Hendig
[..]
Sorry een wat?
O dan kun je ze gewoon in FHF zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil verkopen
Of weggeven aan goede vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:39 schreef Wakkeldakkel het volgende:
fuck,
Arme wakkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
fuck,
Ze wil heel Zürich verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
fuck,
ach, om naar te kijken kan ik dr best hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, om naar te kijken kan ik dr best hebben
fuck,
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Dat is ook de eerste Zurich waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29
Dat is ook gewoon de echte Zurichquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste Zurich waar ik aan dacht
ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met haar IQ komt ze vast hier terecht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zurich_%28Nederland%29
ja oke, ze moet wel erg schaars gekleed zijn..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Dat plastic hoofd met dat akelige neplachje staat me zó tegen
zelfs dat nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis gewoon een stoephoerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, ze moet wel erg schaars gekleed zijn..
|Nee dankje. Veel te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We gingen er vaak (uit) eten vroegahquote:
Nou zegquote:
jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alsof jij der uit je bed zou schoppen als ze daar lag....
Ik snap werkelijk niets van het stuk met de sterren en na de sterrenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
|Nee dankje. Veel te voorspelbaar.
Plastic hoofd, plastic kont, alles symmetrisch, zou me niets verbazen ************************************ en hamburgerbun-like gepresenteerd te krijgen (we zitten immers niet in KPD)
kom op, als wat de media schrijft voor de helft waar is.... dan alquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou zegJe kent haar helemaal niet
Ik vind het best een mooie vrouw, alleen niet mijn type
Val meer op donker
en een zak over haar hoofd hebben...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, ze moet wel erg schaars gekleed zijn..
ik had ook wat moeite met een beeld vormenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niets van het stuk met de sterren en na de sterren![]()
Dan is ze een mensquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
kom op, als wat de media schrijft voor de helft waar is.... dan al
ik lees geen roddelblaadjes, dus daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
kom op, als wat de media schrijft voor de helft waar is.... dan al
die is gewoon op goudjacht en daar houd ik niet van dus blijf bij mijn vorige meningquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is ze een mensEn maakt ze stomme keuzes
Ik hou van mensen die willen leren
Hamburgerbroodje? Sterretjes?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
|Nee dankje. Veel te voorspelbaar.
Plastic hoofd, plastic kont, alles symmetrisch, zou me niets verbazen ************************************ en hamburgerbun-like gepresenteerd te krijgen (we zitten immers niet in KPD)
Gelijk in de fik steken is wat bruutquote:
Ja tuurlijk is het niet goed, maar he wie ben ik om dat te veroordelen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:48 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
die is gewoon op goudjacht en daar houd ik niet van dus blijf bij mijn vorige mening
quote:
tussen foute keuzes maken en jezelf bewust "verkopen" voor aandacht en geld is een hemelsbreed verschilquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het niet goed, maar he wie ben ik om dat te veroordelen?Ik heb ook achterlijke keuzes gemaakt
en fotosjopquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef fietsie het volgende:
sterretjes: dat het mij niets zou verbazen als er ook kuntmatige middelen te pas zijn gekomen aan de presentatie van de in lingerie-foto's wel verhulde delen van die dame met dat nabij het vriespunt varierende iq...
Het sterretje was duidelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:50 schreef fietsie het volgende:
sterretjes: dat het mij niets zou verbazen als er ook kuntmatige middelen te pas zijn gekomen aan de presentatie van de in lingerie-foto's wel verhulde delen van die dame met dat nabij het vriespunt varierende iq...
Dat täötemörfke staat nog in de fik ook!quote:
Jij had duidelijk meer passende associaties bij een hamburgerbroodje dan anderenquote:
Beelddenker in extremaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij had duidelijk meer passende associaties bij een hamburgerbroodje dan anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |