Omdat ze uitpuilen met een hoop boeken en andere kleine spulletjesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan geen kringloop-die-dingen-voor-me-verkoopt in mijn buurt vinden.
Tenminste, geen die een hoop boeken en andere kleine spulletjes wil overnemen.
quote:
ok niet voor nop?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Die wel, maar dat wil ik weer nietquote:
Nicequote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik betaal er Beef & Steak van (www.beefensteak.nl)
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis begint op een huis te lijken
ooh zo ach ja ik vind het ook wel best dat ik weet dat iemand een cd of boek v een habbekrats kan oppikken omdat ik het weggaf.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wel, maar dat wil ik weer niet
Fiets had het zo mooi over zijn plankje met cd's, zo kan ik makkelijk een boekenplank vullen
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo ach ja ik vind het ook wel best dat ik weet dat iemand een cd of boek v een habbekrats kan oppikken omdat ik het weggaf.
Lichaamsdelen afgeven, want die groeien 's nachts weer aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.![]()
Lichaamsdelen ja?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.![]()
Wat voor boeken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Jij hier?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:23 schreef Joosie200 het volgende:
Met die boeken/cd's zou ik een deelbieb beginnen. Pak wat uit de kast, maar stop er ook een boek/cd voor terug. Beetje uitwisselen en delen, iedereen blij. En in lijn met deze SC, eerst een kopje koffie nuttigen terwijl je de boeken kort doorleest en/of cd's beluistert naar keuze![]()
bij cat wel, die heeft al zo'n beetje alles afgestaan danwel geamputeerdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lichaamsdelen afgeven, want die groeien 's nachts weer aan?
niet diegene die jij bedoeltquote:
honger, maar toch ook nietquote:
Jup, ik hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
.
Op station Houten hebben ze een soort boekenkast staan waar je gewoon boeken uit mag meenemen. En je kunt er boeken in terugzetten die je niet meer wilt.
* strooit wat zoutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |