Omdat ze uitpuilen met een hoop boeken en andere kleine spulletjesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan geen kringloop-die-dingen-voor-me-verkoopt in mijn buurt vinden.
Tenminste, geen die een hoop boeken en andere kleine spulletjes wil overnemen.
quote:
ok niet voor nop?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Die wel, maar dat wil ik weer nietquote:
Nicequote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik betaal er Beef & Steak van (www.beefensteak.nl)
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis begint op een huis te lijken
ooh zo ach ja ik vind het ook wel best dat ik weet dat iemand een cd of boek v een habbekrats kan oppikken omdat ik het weggaf.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wel, maar dat wil ik weer niet
Fiets had het zo mooi over zijn plankje met cd's, zo kan ik makkelijk een boekenplank vullen
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo ach ja ik vind het ook wel best dat ik weet dat iemand een cd of boek v een habbekrats kan oppikken omdat ik het weggaf.
Lichaamsdelen afgeven, want die groeien 's nachts weer aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.![]()
Lichaamsdelen ja?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom is dat, het maakt me niks uit om benzine, tijd of lichaamsdelen af te geven, maar iets tastbaars wat ik gekocht heb, daar wil ik dan weer geld voor zien.![]()
Wat voor boeken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Jij hier?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:23 schreef Joosie200 het volgende:
Met die boeken/cd's zou ik een deelbieb beginnen. Pak wat uit de kast, maar stop er ook een boek/cd voor terug. Beetje uitwisselen en delen, iedereen blij. En in lijn met deze SC, eerst een kopje koffie nuttigen terwijl je de boeken kort doorleest en/of cd's beluistert naar keuze![]()
bij cat wel, die heeft al zo'n beetje alles afgestaan danwel geamputeerdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lichaamsdelen afgeven, want die groeien 's nachts weer aan?
niet diegene die jij bedoeltquote:
honger, maar toch ook nietquote:
Jup, ik hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
.
Op station Houten hebben ze een soort boekenkast staan waar je gewoon boeken uit mag meenemen. En je kunt er boeken in terugzetten die je niet meer wilt.
* strooit wat zoutquote:
Hier ook. Misschien bevalt het gevoel wel vandaag. Gewoon even nog niets eten.quote:
Bloed wordt weer versch aangemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lichaamsdelen afgeven, want die groeien 's nachts weer aan?
Dat klinkt wel heel ergquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
bij cat wel, die heeft al zo'n beetje alles afgestaan danwel geamputeerd
Vooral fantasy. En leesboeken over katten, offcourse.quote:
Fantasykatten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooral fantasy. En leesboeken over katten, offcourse.
Die krengen staan al drie jaar te wachten op een gang naar de rommelmarkt, maar elke keer komt het weer niet uit om te gaan.
Ah zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bloed wordt weer versch aangemaakt.
De nier die ik heb gedoneerd ben ik voor altijd kwijt.
Zwelgjequote:
Nee, waargebeurde verhalen over pratende katten.quote:
je weet het nooit, misschien krijg je hem ooit weer terug als die hem niet meer nodig hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bloed wordt weer versch aangemaakt.
De nier die ik heb gedoneerd ben ik voor altijd kwijt.
Je wil boeken kwijt of verkopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, waargebeurde verhalen over pratende katten.
Wie weetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:33 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
je weet het nooit, misschien krijg je hem ooit weer terug als die hem niet meer nodig hebt
Verkopen. En fantasykatten zijn heel leuk, maar inmiddels heb ik ze allemaal al gelezen en ben verslaafd geraagt aan de e-reader.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil boeken kwijt of verkopen?
Fantasykatten zijn best leuk.
Je kan naar zo'n winkel die een kast per persoon verhuurt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkopen. En fantasykatten zijn heel leuk, maar inmiddels heb ik ze allemaal al gelezen en ben verslaafd geraagt aan de e-reader.
Ja! Die wil ik! Maar, zoals ik een aantal posts eerder al zei, kan ik die niet in mijn buurtje vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan naar zo'n winkel die een kast per persoon verhuurt.
En daarom doe ik het dus via zo'n verkoop-het-voor-me winkel want dan heb je nog het gevoel "te handelen"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:38 schreef Voxs het volgende:
Ik heb laatst 6 verhuisdozen gevuld met boeken die weg mogen. Eerst dacht ik ook : verkopen, maar teveel gedoe, dus een gedeelte naar het LdH en de kringloop.
En ongelofelijk hoeveel moeite het me soms kostte om een boek in een van die dozen te doen
Ben nog niet zo lang online, heb niet bijgelezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Die wil ik! Maar, zoals ik een aantal posts eerder al zei, kan ik die niet in mijn buurtje vinden.
Het ging mij niet zozeer om het geld wat ik er aan uit gaf maar meer de 'emotionele' band er mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En daarom doe ik het dus via zo'n verkoop-het-voor-me winkel want dan heb je nog het gevoel "te handelen"
als je een emo band hebt met 300 boeken is er iets mis denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het ging mij niet zozeer om het geld wat ik er aan uit gaf maar meer de 'emotionele' band er mee.
Heb je een linkje voor me? Misschien kan ik via jouw winkel wel eentje in mijn buurt vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En daarom doe ik het dus via zo'n verkoop-het-voor-me winkel want dan heb je nog het gevoel "te handelen"
Even kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben nog niet zo lang online, heb niet bijgelezen.
Nog een optie die het wel goed doet is boekwinkeltjes.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |