Het is niet zozeer een emo-band maar sommige boeken sjeul ik al mijn hele leven mee van huis naar huisquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je een emo band hebt met 300 boeken is er iets mis denk ik
Gewoon een paar boeken invoeren die je zelf verkoopt, kijken wat er gemiddeld voor gevraagd wordt en ongeveer op die prijs of net een euro lager zitten.quote:
Ik ben lui en wil gewoon fysiek mijn 200 boeken ergens dumpen en geld op mijn rekening krijgen. Zonder onderhandeling per boek, checken of ze betalen, opsturen etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon een paar boeken invoeren die je zelf verkoopt, kijken wat er gemiddeld voor gevraagd wordt en ongeveer op die prijs of net een euro lager zitten.
Zo heb ik wel wat verkocht daar en het kan daar ook als particulier.
logiscg grot platform waar je snel verkooptquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:47 schreef Spezza19 het volgende:
Via bol.com kan je ook verkopen... al pakken die een schofterige marge
http://www.joukastverkoop.nl/quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Misschien kan ik via jouw winkel wel eentje in mijn buurt vinden.
Dat is waarom ik er mee stopte, veel te veel doen per boek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben lui en wil gewoon fysiek mijn 200 boeken ergens dumpen en geld op mijn rekening krijgen. Zonder onderhandeling per boek, checken of ze betalen, opsturen etc.
They are plotting to kill youquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben letterlijk omsingeld door kittens. Ze liggen ieder in een eigen hoek van de kamer te slapen
Dat is alleen Jourequote:
Dat is als er zo'n enge buiksprekert naast staat...quote:
in jou kastquote:
Ze vroeg toch linkje van de winkel waar ik schapje heb?quote:
Jou requote:
http://kringlopenisleuk.b(...)kast-en-verkoop.htmlquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Misschien kan ik via jouw winkel wel eentje in mijn buurt vinden.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jong geleerd, oud gedaan
zal best maar ik vind het echt moeilijk lelijk staan deze ludieke spellingquote:
Om te kijken of er ook een in haar buurt is, geen idee trouwens welke buurt Cat zoektquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze vroeg toch linkje van de winkel waar ik schapje heb?
Iemand die het woord moeilijk in deze context gebruiktquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal best maar ik vind het echt moeilijk lelijk staan deze ludieke spelling
Belgie / Duitsland....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Om te kijken of er ook een in haar buurt is, geen idee trouwens welke buurt Cat zoekt
O ze woont niet in NL?quote:
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ikquote:
ja dat je het een keer als grap gebruikt ok. Maar steeds, kapot hinderlijk is datquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Iemand die het woord moeilijk in deze context gebruikt![]()
wajoo jeweettog boks ouwe shizzlequote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat je het een keer als grap gebruikt ok. Maar steeds, kapot hinderlijk is dat
daar versta ik niks vanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
wajoo jeweettog boks ouwe shizzle
(zoiets? ik voel me oud)
u fokkin' wat mate, u havin' a gigglequote:
Er ligt er nu eentje aan mijn voetenquote:
bereid je maar voor..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er ligt er nu eentje aan mijn voeten
En mijn rooie beschermheer die net nog op schoot lag is vertrokken
shiver me timbers? Or put another shrimp on the barbie?quote:
*kittens op fiets loslaat*quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ik
Als ik het nog twee dagen red zit ik goed. Morgen gaan de eerste twee verhuizen.quote:
* Takaiki portemonnee trekt want al 100 boeken ofzo in dr klep gestoken heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben lui en wil gewoon fysiek mijn 200 boeken ergens dumpen en geld op mijn rekening krijgen. Zonder onderhandeling per boek, checken of ze betalen, opsturen etc.
Boeken aan jou doneren voelt net als een lichaamsdeeldonatiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
* Takaiki portemonnee trekt want al 100 boeken ofzo in dr klep gestoken heeft
Lukt niet, ik hoor je hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ik
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boeken aan jou doneren voelt net als een lichaamsdeeldonatie
quote:
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet motquote:
ik denk graag in oplossingenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet mot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |