O ze woont niet in NL?quote:
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ikquote:
ja dat je het een keer als grap gebruikt ok. Maar steeds, kapot hinderlijk is datquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Iemand die het woord moeilijk in deze context gebruikt![]()
wajoo jeweettog boks ouwe shizzlequote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat je het een keer als grap gebruikt ok. Maar steeds, kapot hinderlijk is dat
daar versta ik niks vanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
wajoo jeweettog boks ouwe shizzle
(zoiets? ik voel me oud)
u fokkin' wat mate, u havin' a gigglequote:
Er ligt er nu eentje aan mijn voetenquote:
bereid je maar voor..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er ligt er nu eentje aan mijn voeten
En mijn rooie beschermheer die net nog op schoot lag is vertrokken
shiver me timbers? Or put another shrimp on the barbie?quote:
*kittens op fiets loslaat*quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ik
Als ik het nog twee dagen red zit ik goed. Morgen gaan de eerste twee verhuizen.quote:
* Takaiki portemonnee trekt want al 100 boeken ofzo in dr klep gestoken heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben lui en wil gewoon fysiek mijn 200 boeken ergens dumpen en geld op mijn rekening krijgen. Zonder onderhandeling per boek, checken of ze betalen, opsturen etc.
Boeken aan jou doneren voelt net als een lichaamsdeeldonatiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
* Takaiki portemonnee trekt want al 100 boeken ofzo in dr klep gestoken heeft
Lukt niet, ik hoor je hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu moet ik heeeeel voorzichtig op kousevoeten het topic uitsluipen vrees ik
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boeken aan jou doneren voelt net als een lichaamsdeeldonatie
quote:
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet motquote:
ik denk graag in oplossingenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mot nog kwijt wat Takke niet mot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |