die wil ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor alle Nintendo nerds onder ons, hoe cool
http://www.boredpanda.com(...)anket-kjetil-nordin/
moet ik nu gaan raden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:22 schreef moemoe het volgende:
Had hier gisterenochtend ook gepost, blijf even hangen.
Mijn voormalige vriend postte hier vroeger ook. Grappig.
Ik denk niet dat je zijn nick kent: Sebasser. Hij heeft ook nog een tijdje een alinea in de OP gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet ik nu gaan raden?
Sta bij tram te wachten en hoor ergens keihard muziek uit 1 van die huizen komen....damn het zullen je buren maar zijn!
die 'ken' ik een beetje. Ik was sporadisch in KSC toen hij hier nog kwam.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zijn nick kent: Sebasser. Hij heeft ook nog een tijdje een alinea in de OP gehad.
Wel vrolijke muziek hoop ik dan.
jezus dat is nog voor mij en ik dacht dat je zo'n newbie was. Ik eind 2005 met eerste account.quote:
Ander accountquote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
jezus dat is nog voor mij en ik dacht dat je zo'n newbie was. Ik eind 2005 met eerste account.
Hmmmm dan ken je me dus nig als vervelende relnicht?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ander account
Dit is tweede account, verder geen kloontjes ofzo, best netjes eigenlijk![]()
Roffa is voor straatnegers met zo'n panty in knotje op hun hoofd en een gouden tand en 12 kinderen bij 14 verschillende vrouwen enzo
Nee jou kende ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hmmmm dan ken je me dus nig als vervelende relnicht?
Is niet voor enkel straatnegers.
mooi dan heb je ook geen verkeerd beeld van me.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee jou kende ik niet
En daar ben ik dan waarschijnlijk te oud voor
Ik ga zooooveel koffie nodig hebben vandaag, echt veel te weinig geslapen
Vanavond eens heel erg tijdig naar bed denk ik en dan ook echt slapen slapen
Je kwam net met roffa aan, ik weet niet hoe en of je dat ooit nog gaat goed breienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi dan heb je ook geen verkeerd beeld van me.
doe maar zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kwam net met roffa aan, ik weet niet hoe en of je dat ooit nog gaat goed breien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |