zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet ook best groente hoor... alleen niet alles.
En ik dacht dat asperges wit waren, deze waren groen.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al minder in de KSC aanwezig ben de laatste tijd?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
U riep?Molo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leef je nog?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
omdat je zit te schrijven ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al minder in de KSC aanwezig ben de laatste tijd?.
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zo kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.....
ja man, kut werkquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoor.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Tijd voor m'n eerste kopje koffie van vandaag en een ontbijtje zou ook wel lekker zijn![]()
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voelquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ja man, kut werk
Is het al weekend
3 uur slaap --> ik ben vertieft
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
U riep?Ja. Heb je dat regenboogfilmpje nog gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee dat werkt hier niet zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog effies en het is weekend
Kun je niet een dagje vrijnemen?
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toen toch wel twee vrouwen blij gemaakt door mijn asperges te doneren hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nope, mag die in de herhaling?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Heb je dat regenboogfilmpje nog gekeken?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?VisualsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?Die groeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zeg je nou dat je het liefste onderop ligt ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voel.
[..]
Ehm, welke asperges precies Mart? En wanneer zijn er "kleine asperges" te verwachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
die zijn juist nog veel lekkerderquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet ook best groente hoor... alleen niet alles.
En ik dacht dat asperges wit waren, deze waren groen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te veel achter de computer. Als er iets is wat de reis naar Canada me wel weer heeft geleerd, is dat ik meer onder de mensen moet komen, omdat ik me daar stiekem toch best goed bij voel.
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zeg je nou dat je het liefste onderop ligt ?
Ga ik straks even kijken, maar hem 'm mobiel open egzet in tabjequote:
jij zegt dat je onder de mensen wilt KOMENquote:
Wat lekker Bos! Dus dan lekker relaxenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo thuis. nog 6 dagen werken tot vakantie. Ik tel af. (nee ik ga niet weg)
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mannen en groente... Wat is dat toch
* Marijkezwolle gaat toch maar lesbisch worden, ze trekt het drama niet meer
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel: groente is geen vlees.
[..]
Wil je de rest van het gft-afval dat tussen broodje en vlees zit ook hebben dan?.
Ik heb nog 2,5 werkdag en dan voorlopig vakantie. Onvrijwilligquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo thuis. nog 6 dagen werken tot vakantie. Ik tel af. (nee ik ga niet weg)
Jij hebt de cursus selectief lezen voor mensen met een dirty mind duidelijk met succes gevolgdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:32 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
jij zegt dat je onder de mensen wilt KOMEN![]()
blijkbaar heb je ook geen sexe voorkeur
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekker Bos! Dus dan lekker relaxen
schrijf dan niet zo dubbelzinnigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt de cursus selectief lezen voor mensen met een dirty mind duidelijk met succes gevolgd.
Ontslagen?? of contract niet verlengd...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog 2,5 werkdag en dan voorlopig vakantie. Onvrijwillig
Is daar een cursus voor? Ik heb dat gewoon geleerd door met mijn vrienden om te gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt de cursus selectief lezen voor mensen met een dirty mind duidelijk met succes gevolgd.
Opdracht niet verlengd, ben gedetacheerd. Gelukkig nog wel contract bij detacheerder.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ontslagen?? of contract niet verlengd...![]()
Sorry, ik moet lunchen, ben bang dat de duim dan in de weg zit, zo krijg ik het eten niet in mijn mond..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Molo het volgende:
Duimen jullie voor me dat iedereen niet komt opdagen vandaag, ok thanksbye
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
In Canada:
Reisgenote: "Eet je je groente niet op?"
Ik: "Welke groente? Ik zie alleen garnering. Iemand heeft buiten duidelijk wat onkruid geplukt en op mijn bord gelegd. De bloemknop zit er zelfs nog aan!"
Reisgenote: "Dat heet een asperge en dat is lekker."
Ik: "O. Nou, pak maar dan
."
dan teken/schilder je er maar eentje?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet lunchen, ben bang dat de duim dan in de weg zit, zo krijg ik het eten niet in mijn mond..
ik op fok, Mart is een geweldige trainer/coachquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is daar een cursus voor? Ik heb dat gewoon geleerd door met mijn vrienden om te gaan
Ik ga wel gewoon werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
schrijf dan niet zo dubbelzinnig
Ja,wordt georganiseerd door de LOI. Volgens de recensies is het een erg bevredigende cursusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is daar een cursus voor? Ik heb dat gewoon geleerd door met mijn vrienden om te gaan
Ooit al een keer gedaan en ik ga niet mijn eigen werk kopiërenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
dan teken/schilder je er maar eentje?
ok ik ga weer verder hier, daaaaag
Okee, dat is dan wel jammer, wel fijn dat je in ieder geval nog wel bij iemand onder contract staat enzulks..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Opdracht niet verlengd, ben gedetacheerd. Gelukkig nog wel contract bij detacheerder.
Happy ending kost wel extra zekerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:37 schreef DaMart het volgende:
Ja,wordt georganiseerd door de LOI. Volgens de recensies is het een erg bevredigende cursus.
Gelukkig kun je inmiddels op eigen benen staan, dan voel ik me minder schuldig als ik minder aanwezig ben om mijn leerlingen te begeleidenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik op fok, Mart is een geweldige trainer/coach
quote:
zie je welquote:[..]
Ja,wordt georganiseerd door de LOI. Volgens de recensies is het een erg bevredigende cursus.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik op fok, Mart is een geweldige trainer/coach
Ik hou van augurken en ik gisteren lingerie geshopt. Daten?quote:
Niet eens 450 euro? Dat is wel fantastischquote:
Train de trainer principequote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig kun je inmiddels op eigen benen staan, dan voel ik me minder schuldig als ik minder aanwezig ben om mijn leerlingen te begeleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |