Dan nog naar huis moeten rijden is dan zoooo zondequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh well, sommige mensen zijn gewoon gezegend met een goede huid. Misschien jij ook wel.
[..]
Oh, zo lekker he, een zachte huid. Of het gevoel dat je hebt als je uit de sauna komt. Helemaal ontspannen
(in mijn geval dan).
Misschien dat ik nu anders zou reageren. Is al weer een paar geleden dat ik een pakking heb gehad.
Een vriendin van mij die volgt een massage-cursus en heeft mij onder handen genomen rond oud en nieuw. En ze deed het prima, maar ik had niet het idee dat er iets gebeurde behalve dat ze wat kneedde. Terwijl een vriend van me bij haar al half begint te gillen als ze aan z'n nek komtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat denken mensen vaak, maar het hoeft echt niet pijn te doen hoor.
Ik hoop dat ze zich focussen op de spieren die die stand veroorzaken, en niet op het bot... dat rekt slechts zeeeeer beperkt....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bereid je voor op wat duizeligheid na dat oprekken van je wervels..
Nee, niet je hoofdquote:
Ja, dat is echt de domper van de dagquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan nog naar huis moeten rijden is dan zoooo zonde
Ik vind een lekker stevige sportmassage het lekkerst. Kraken maarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:15 schreef drakin het volgende:
Ben meer van de gehele ontspanningsmassage, niet alleen gezicht, nek en schouders, gewoon lekker alles
Zit jij ook weleens van 10.00 tot 23.00 uur in de sauna?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook super lekker! Ik deed eerder nog wel eens een heel pakket met massage, pakking en gezichtsbehandeling3 uur poezelen
![]()
Als jij dat zelf fijn vind moet je het gewoon doen, ik hoef ook niet zacht maar pijn is me weer te.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het moet ook niet te zachtMijn nek en schouders zitten chronisch compleet vast... Dus een beetje een ruwe aanpak is achteraf het meest prettige
Ik ben een keer bij de fysio geweest, en die waarschuwde al dat ik blauwe plekken kon krijgen. Nou, dat bleekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb weleens overwogen een fysiotherapeut te slaan
Ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind een lekker stevige sportmassage het lekkerst. Kraken maar.
[..]
Zit jij ook weleens van 10.00 tot 23.00 uur in de sauna?
Als we het niet zouden doen, dan zouden jullie pas klagenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:16 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
nee lekker, ga je modder op je gezicht smeren of gepureerdfe appel etc etc.![]()
en als wij dan met de sjampoepel en slagroom aankomen dan willen jullie niet![]()
Welkom in KTC: Koffieturbochatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
pff, ik bel eventjes met een leverancier en jullie zijn meteen 66 posts verder
Die manueel van mij ging achter me zitten, liet mij mijn schouders met gekruiste handen vastpakken, greep mijn ellebogen en rekte zo de hele boel 'roetsj' in een keer op.. het werkte wel. Voor een dagje ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich focussen op de spieren die die stand veroorzaken, en niet op het bot... dat rekt slechts zeeeeer beperkt....
Strets kan hier goed kloppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die manueel van mij ging achter me zitten, liet mij mijn schouders met gekruiste handen vastpakken, greep mijn ellebogen en rekte zo de hele boel 'roetsj' in een keer op.. het werkte wel. Voor een dagje ofzo.
Die spierverkramping is meer een reactie op stress of echt scheve wervels..
Ik dus ook in de nek die wervels uit het lood.
Succes daarmee het gaat hier zo snelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:31 schreef moemoe het volgende:
Ik moet er vandoor.
Reageer later even op de andere posts.
Hallo dat is ook niet goed, spierpijn is normaal, maar bont en blauw?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij de fysio geweest, en die waarschuwde al dat ik blauwe plekken kon krijgen. Nou, dat bleekonderrug was bont en blauw
het zat allemaal nogal diep
Dan moet dat een groot uitgevallen therapeut zijn want er zijn maar weinig mensen die in die houding mijn beide ellebogen zouden kunnen pakken....quote:
sorry voor deze infoquote:
De man was twee meter, ik 1.80, het gingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moet dat een groot uitgevallen therapeut zijn want er zijn maar weinig mensen die in die houding mijn beide ellebogen zouden kunnen pakken....
Iedereen verschilt enorm, zo zie je maar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een vriendin van mij die volgt een massage-cursus en heeft mij onder handen genomen rond oud en nieuw. En ze deed het prima, maar ik had niet het idee dat er iets gebeurde behalve dat ze wat kneedde. Terwijl een vriend van me bij haar al half begint te gillen als ze aan z'n nek komt![]()
Ik vind ook niet dat het pijn doet, het is meer tegenpijn. En tegenpijn is heerlijk, want daarna is het los en de pijn is weg. Het is niet dat hij er heel ruw en lomp mee omgaat, hij doet het heel nauwkeurig, weet de plekken exact te vinden en duwt alles recht. En ja dat doet pijn, maar het is niet vervelend of akelig.
Behalve dan toen hij m'n telefoonbotje eens flink aanpakte omdat ik er iets over zij, dat was wat minder grappig
lange vosquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
De man was twee meter, ik 1.80, het ging
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen verschilt enorm, zo zie je maar.
Waar volgt ze die cursus?
Je mag er zelfs nog 1,5 cm bijtellenquote:
Ahja ik ben dus net geen 2 meter en kan menig 2-meter-meneer op 1 hand hebben....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
De man was twee meter, ik 1.80, het ging
Ohquote:
Ik zal een kistje voor mijn hoofd meenemen dan die dag.quote:
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.quote:
U impliceert hiermee van historische afkomst te zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.
misschien wel handig, goede spierversterkende oefeningen wil ook wel helpen om het te voorkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zal een kistje voor mijn hoofd meenemen dan die dag.
De ellende is dus dat ik altijd een sport heb gedaan waarin die hoofd-positie een voordeel was, dus natuurlijke houding...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
misschien wel handig, goede spierversterkende oefeningen wil ook wel helpen om het te voorkomen.
En als die spieren weer te hard worden kun je ze altijd nog laten masseren of zelfmassage doen.
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
U impliceert hiermee van historische afkomst te zijn?
Ik weet niet wat voor sport ik nu aan moet denken, een denksport?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ellende is dus dat ik altijd een sport heb gedaan waarin die hoofd-positie een voordeel was, dus natuurlijke houding...
ja, oke, ik ken ook wel langere vrouwen, maar de meerderheid zit toch wel onder de 1,75quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.
De tweede of derde oliecrisis? (Want die van 1956 sluit ik gemakshalve even uit...)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal?En wat een eloquente manier om naar mijn leeftijd te vragen
Ik ga een omfloerst antwoord teruggeven: oliecrisis.
Wielrennen, met voorliefde voor tijdrijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor sport ik nu aan moet denken, een denksport?
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisisquote:
Die houding heb je toch ook bij zwemmen? De schoolslagquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wielrennen, met voorliefde voor tijdrijden.
Kattenrug, schouders omlaag en hoofd omhoog....
Nope 3. Suez kanaal, Westen afpersen en Khomeiniquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis
Ja en beiden niet in mijn geboortejaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis
Ja redelijk ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Die houding heb je toch ook bij zwemmen? De schoolslag
Historisch klopt dan welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en beiden niet in mijn geboortejaarHoewel ik denk dat het wel doorspeelde toen. 1974 dus.
gemiddelde vrouw is zo ongeveer 1,70quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, ik ken ook wel langere vrouwen, maar de meerderheid zit toch wel onder de 1,75
Dan krijg ik vaak last van mijn nekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |