Ohquote:
Ik zal een kistje voor mijn hoofd meenemen dan die dag.quote:
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.quote:
U impliceert hiermee van historische afkomst te zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.
misschien wel handig, goede spierversterkende oefeningen wil ook wel helpen om het te voorkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zal een kistje voor mijn hoofd meenemen dan die dag.
De ellende is dus dat ik altijd een sport heb gedaan waarin die hoofd-positie een voordeel was, dus natuurlijke houding...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
misschien wel handig, goede spierversterkende oefeningen wil ook wel helpen om het te voorkomen.
En als die spieren weer te hard worden kun je ze altijd nog laten masseren of zelfmassage doen.
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
U impliceert hiermee van historische afkomst te zijn?
Ik weet niet wat voor sport ik nu aan moet denken, een denksport?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ellende is dus dat ik altijd een sport heb gedaan waarin die hoofd-positie een voordeel was, dus natuurlijke houding...
ja, oke, ik ken ook wel langere vrouwen, maar de meerderheid zit toch wel onder de 1,75quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Valt mee hoor, genoeg meiden tegenwoordig die net zo lang of langer zijn.
De tweede of derde oliecrisis? (Want die van 1956 sluit ik gemakshalve even uit...)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal?En wat een eloquente manier om naar mijn leeftijd te vragen
Ik ga een omfloerst antwoord teruggeven: oliecrisis.
Wielrennen, met voorliefde voor tijdrijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor sport ik nu aan moet denken, een denksport?
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisisquote:
Die houding heb je toch ook bij zwemmen? De schoolslagquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wielrennen, met voorliefde voor tijdrijden.
Kattenrug, schouders omlaag en hoofd omhoog....
Nope 3. Suez kanaal, Westen afpersen en Khomeiniquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis
Ja en beiden niet in mijn geboortejaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens deze maar 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis
Ja redelijk ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Die houding heb je toch ook bij zwemmen? De schoolslag
Historisch klopt dan welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en beiden niet in mijn geboortejaarHoewel ik denk dat het wel doorspeelde toen. 1974 dus.
gemiddelde vrouw is zo ongeveer 1,70quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, ik ken ook wel langere vrouwen, maar de meerderheid zit toch wel onder de 1,75
Dan krijg ik vaak last van mijn nekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |