Nee, niet in deze contextquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet eens 450 euro? Dat is wel fantastisch
Alles behalve de tomaat mag je me voeren hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel: groente is geen vlees.
[..]
Wil je de rest van het gft-afval dat tussen broodje en vlees zit ook hebben dan?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hou van augurken en ik gisteren lingerie geshopt. Daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik kwam zaterdag dit nummerbord tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
grijp je kans Martquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles behalve de tomaat mag je me voeren hoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik hou van puzzelen, misschien ben jij het laatste stukje?
![]()
Ik weet geen openingszin, Maar jij hebt een opening en ik heb zin, zullen we??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jup, dat niveau jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet geen openingszin, Maar jij hebt een opening en ik heb zin, zullen we??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik hou van puzzelen, misschien ben jij het laatste stukje?
![]()
Ik hou van hobby's en lange wandelingen op het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Wat heb je een mooi shirt aan, hij kleurt perfect bij de vloer van mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deed het pijn, toen je uit de hemel kwam vallen?
Moet dat niet stom eten en vieze dingen doen zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou van vies eten en stomme dingen doen
...het wegdek heeft er in ieder geval een grote krater aan overgehoudenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deal, hamster ik wel tomaat en komkommer, krijg je de restquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhh, yesssssquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou van vies eten en stomme dingen doen
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij passen echt bij elkaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hou van hobby's en lange wandelingen op het strand
Kijk Mart, zo regel je dus een date op FOK!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Deal, hamster ik wel tomaat en komkommer, krijg je de rest
Tomaat... dat heb ik dan weer wel gegeten... bestelde een Pizza Margerita... in plaats van tomatensaus, lagen er schijfjes tomaat op...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Aaaaahhh die is echt sipquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
weet je dat jouw vriend een hele leuke vriendin heeft
Er was ooit eens zon filmpje van een jochie van een jaar of 12, die dat dus bij volwassen vrouwen ging doen of zo. Allemaal dat soort openingszinnen. Helemaal dubbel lagen ze.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of echt de allerergste: hoe wil je morgenochtend je eitje? Gebakken, gekookt of bevrucht?![]()
![]()
Zal wel een FOK!ker zijn geweest dan... die zijn immers allemaal 12 en weten nog niet wat het isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er was ooit eens zon filmpje van een jochie van een jaar of 12, die dat dus bij volwassen vrouwen ging doen of zo. Allemaal dat soort openingszinnen. Helemaal dubbel lagen ze.
Gooi tomaat door de blender en tadaa, pleur het op je pizzabodem et voilaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tomaat... dat heb ik dan weer wel gegeten... bestelde een Pizza Margerita... in plaats van tomatensaus, lagen er schijfjes tomaat op....
Hij woont wel in Zwolle zo te zienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk Mart, zo regel je dus een date op FOK!
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er was ooit eens zon filmpje van een jochie van een jaar of 12, die dat dus bij volwassen vrouwen ging doen of zo. Allemaal dat soort openingszinnen. Helemaal dubbel lagen ze.
Omgquote:
Met tomatenpuree of tomatensaus of tomatensoep heb ik ook geen problemen... rauwe tomaat of schijfjes tomaat vind ik minder prettigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gooi tomaat door de blender en tadaa, pleur het op je pizzabodem et voila
Ik dacht even dat de "maar ik heb hem toch gekocht" grap volgdequote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
pakt ijsklontje uit glas drinken en gooit het op grond.
stampt erop.
zo, nu het ijs gebroken is.....
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de "maar ik heb hem toch gekocht" grap volgde![]()
quote:
Talk nerdy to mequote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
goed, ik ga nog iets doen met firewalls geloof ik
want jij bent echt fokking heet
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:00 schreef Toekito het volgende:
die 'ken' ik een beetje. Ik was sporadisch in KSC toen hij hier nog kwam.
Nee iet wat deprimuziek...
Neh, niet gek. Eerder wel leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:28 schreef Molo het volgende:
Goedemorgen!
Sebasser ken ik nog wel van vroeger ja, met name van naam dan. Wist niet dat hij gelinkt was aan Moemoe.
Moemoe, vind jij het dan niet gek om hier te posten?
En wat gaat de tijd hard zeg
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
En buiten FOK!?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
bustedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel een FOK!ker zijn geweest dan... die zijn immers allemaal 12 en weten nog niet wat het is.
Ja, wel goed.quote:
hup en de volgende ksc-ster die door wok op afstand bezwangert wordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |