quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
bitchfight in 3...2...1...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze is oud en wijs genoeg om Molo terug te slaan.
Zo mooi net die bui de bergen over zien en horen komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar mooie omgeving
Passo Manghe nog/al gezien?
Maar ben ik ook snel genoeg?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik betwijfel zeeeeeeer of Cat mij aan durftquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ik betwijfel zeeeeeeer of Cat mij aan durft
Bitchfightmeet doen dan maar?quote:
Jij bent een wild wief. Natuurlijk!quote:
internet rough talkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ik betwijfel zeeeeeeer of Cat mij aan durft
vast wel.quote:
oh ja dat is waar... bummer. Dan maar keer met de auto terugquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo mooi net die bui de bergen over zien en horen komen.
Nee, niet gezien denk ik. Doe alles hier met het ov he
Grapjasquote:
Zou dat het probleem zijn ja?quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
vast wel.
@moemoe je woont om de hoek waar ik opgegroeid ben (deels)
ik schat Cat in als klein poppetje, ikzelf ben type Kenauquote:
Wie weet komen er dan wel mensen.quote:
Weapon of choice: tuinkabouterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik schat Cat in als klein poppetje, ikzelf ben type Kenau
Pijnackerplein, woonde mn opa en oma. Heb echt complete ballen versleten met voetballen daar.quote:
zo noemt mijn man me, dat is wat andersquote:
Wie weet, zijn nog zoveel meer mooie plekken op de wereld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja dat is waar... bummer. Dan maar keer met de auto terug
Ja supermooi gebiedOok met buien
Enjoy! Tot wanneer zit je er?
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zou best kunnen. Bij Henk een keertje of zo?quote:
kenau is geen formaat een klein poppetje kan dat ook zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Molo het volgende:
Iemand is aan het pesten dus die ga je terug petsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag het weten
Absoluutquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie weet, zijn nog zoveel meer mooie plekken op de wereld.
Ik ga morgen de lange reis naar huis weer maken. Ben 13 a 14 uur onderweg geloof ik. En met wat pech ben ik zo laat dat ik nog een deel met een taxi moet doen ook.
Mhihihihihihiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoel de originele Kenau, dat was een nogal stevig wiefquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
kenau is geen formaat een klein poppetje kan dat ook zijn.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iemand is aan het pesten dus die ga je terug petsen![]()
naar het schijnt jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoel de originele Kenau, dat was een nogal stevig wief
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Ik heb weleens gevochten als kindIk één keer bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ja ok, er vanuit gaande dat die legende klopt danquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik één keer bijnazo, dan zou ik mooi in DOOOOOOOOD DIE MOET DOOOOOOOOD modus gaan manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(die bitch dan he, niet je neef)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Daarom, op de terugweg maar eens verzinnen wanneer ik nou naar Wenen gaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut
Genoeg moois overal
Dat laatste is dan wel weer balen... Vlieg je op R'dam ofzo? Of trein/bus?
Dat was die nier.quote:
Jij zou me zo kapot kunnen meppen he.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
zo, dan zou ik mooi in DOOOOOOOOD DIE MOET DOOOOOOOOD modus gaan man
(die bitch dan he, niet je neef)
boeken als je terug komt, en weer uitleven naar volgende tripquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, op de terugweg maar eens verzinnen wanneer ik nou naar Wenen ga
Met de bus naar Bozen, dan met de trein via Munchen, Dusseldorf en Venlo naar Rotterdam.
yepquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zou me zo kapot kunnen meppen he.![]()
Zelfs toen geloofde ik niet in fysiek geweld. /watje
Ik ben altijd al voor het fysiek geweld geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zou me zo kapot kunnen meppen he.![]()
Zelfs toen geloofde ik niet in fysiek geweld. /watje
Daarom altijd die ook onderdeel maken van je reis. Gewoon langer over doen en dingen onderweg bekijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
boeken als je terug komt, en weer uitleven naar volgende trip
Zo doe ik het meestal
Hier Zweden, Lissabon, Zürich en Ibiza in vooruitzicht![]()
en hoop dat je toch makkelijk thuis komt dan. Terug reis die duurt en duurt word je niet happy van
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik ben altijd al voor het fysiek geweld geweest
Ik welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
vandaar dat ik zei dat je mij waarschijnlijk niet zou aandurven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |