He Saraquote:
Netjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ging bijna altijd met de fiets he. Ondanks gratis OV..
Ja, okee. Maar van jou naar Eindje is wel iets anders dan de 20 minuten die ik op de fiets moest afleggen naar de FOntys. Ik zou alleen eerder op school/thuis zijn,als de bus rij klaar zou staan en meteen zou vertrekken als ik in zou stappen en onderweg bijna niet hoefde te stoppen...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Netjes.
StudentenOV, ik misbruik dat.
Ghehe ik snap jequote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar van jou naar Eindje is wel iets anders dan de 20 minuten die ik op de fiets moest afleggen naar de FOntys. Ik zou alleen eerder op school/thuis zijn,als de bus rij klaar zou staan en meteen zou vertrekken als ik in zou stappen en onderweg bijna niet hoefde te stoppen...
Dus tja dan pak ik wel de fiets, ondanks verbaasde gezichten van mede-studenten.. Waarom ga je fietsen als je met de bus kan..
Ja als ik zo dik was als jij, zou ik liever ook de bus pakken, dacht ik dan..
Ja naar Utrecht CS is het natuurlijk 50 minuten reizen vanaf Station EIndhovuhh...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe ik snap je. Ik zou in m'n dorp ook de bus kunnen pakken maar dat duurt langer dan fietsen, keuze is snel gemaakt dan.
Maar het is best een chille reistijd, zeker vergeleken met wat ik gewend was. Kan om 8:12 de trein pakken en om 8:40 in het lokaal staan.
Ja. En als dat nou m'n startpunt was, dan was het nog wel te doen. Die overstap ging zo vaak misquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja naar Utrecht CS is het natuurlijk 50 minuten reizen vanaf Station EIndhovuhh...
Mijn eerst betaalde baantje via het UZB was in het centrum van Eindhoven (boven de Scapino zeg maar).. Ik dacht er niet eens aan om de bus/trein te pakken, ook niet met wind en regen...
Ook, maar ik denk dat mijn opvoeding er ook toe heeft bijgedragen. MIjn ouders stimuleerde ons om ook zo veel mogelijk te fietsen ipv de auto pakken, al van jongs af aan.. Even een km of 8 naar een familielid. Gewoon lekker met de fiets...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. En als dat nou m'n startpunt was, dan was het nog wel te doen. Die overstap ging zo vaak mis.
Bossen staan altijd in weer en wind he.
Ohquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Pijnackerplein, woonde mn opa en oma. Heb echt complete ballen versleten met voetballen daar.
Dan zou dat in 2012 geweest moeten zijn. Toen Joan Franka mee deed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Bij Henk een keertje of zo?
Want ik ken je wel, maar weet niet meer waarvan
Zwaait terugquote:
Have fun daar!quote:
Ik?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik las ergens UtrechtCS. Wat moet dat daar
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga ook tukken. Wilde nog werken, maar totaaaaaaaal inspiratieloos. Morgen weer een dag.
dat wel, maar hij maakt nu kopenhagen onveiligquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:13 schreef fietsie het volgende:
*psssst* Trekt flesje Spa Rood open hier.
Wein, Weib und Gesang?quote:
zuiperdquote:
quote:
ik ga zomaar eens kijken of ik uberhaupt wel kan slapenquote:
Kansloos volk wijquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga zomaar eens kijken of ik uberhaupt wel kan slapen
Bijna 4 weken met de Bof (dikoor) gezeten maar het gaat wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He SaraDa's lang geleden! Hoe is het?
quote:
Vroeger waren we s'nachts met 3 of 4 nog wel aan het posten maar tegenwoordig is er niemand nog wakkerquote:
Oh, ik kan op zich wel zorgen voor een toestroom hoor 's nachtsquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Vroeger waren we s'nachts met 3 of 4 nog wel aan het posten maar tegenwoordig is er niemand nog wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |