Koffie graagquote:
blijven de rokjes enkel buiten bij jouw dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Jammer dat ik waarschijnlijk de hele dag binnen moet zitten op deze potentiele rokjesdag.
Geen vrouwen op de zaak hier vandaag...quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:59 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
blijven de rokjes enkel buiten bij jouw dan?
Slechte arbeidsvoorwaarden zegquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen vrouwen op de zaak hier vandaag...
Ja, ik was nog jong en naief toen ik hier begon te werken. Nooit mijn contract nagekeken op een minimale hoeveelheid vrouwen beleid...quote:
slechte planningquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen vrouwen op de zaak hier vandaag...
Hier ga je alweer de fout door alleen het kwantitatieve aspect te benoemen. Vergeet de kwaliteit nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik was nog jong en naief toen ik hier begon te werken. Nooit mijn contract nagekeken op een minimale hoeveelheid vrouwen beleid...
Weet je dat ik serieus dacht om er "lekkere" vrouwen van te maken..... Wilde het weer niet te veel overdrijven...quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ga je alweer de fout door alleen het kwantitatieve aspect te benoemen. Vergeet de kwaliteit niet
lekker is ook niet allesquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus dacht om er "lekkere" vrouwen van te maken..... Wilde het weer niet te veel overdrijven...
We hebben 1 vrouw werken hier, maar die is er dus niet elke dag.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker is ook niet alles![]()
wat msx zegt klopt, ik werk liever op een afdeling met 25 man en 2 vrouwen dan andersom, want dat is hel, ware hel, ook al zijn ze nog zo lekker.
hier was tot dinsdag 1 bijzonder mooie (en warempel ook nog intelligent en niet arrogant) Assistente. Die is nu gestopt en gaat wat anders doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hebben 1 vrouw werken hier, maar die is er dus niet elke dag.
Die heeft altijd gezegd dat als er een tweede vrouw bijkomt het mis gaat.Mensenkennis?
Ga eens op de gemiddelde Marketing/Communicatie-afdeling werken, daar wemelt het van de vrouwen. Tenminste, bij ons welquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
hier was tot dinsdag 1 bijzonder mooie (en warempel ook nog intelligent en niet arrogant) Assistente. Die is nu gestopt en gaat wat anders doen
Absoluutquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heeft altijd gezegd dat als er een tweede vrouw bijkomt het mis gaat.Mensenkennis?
* Molo gooit dag oude koffie naar Wakkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
als vrowuen in grote groepen samenwerken worden het slangen echtquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |